sneek Posted 7 juli 2001 Report Share Posted 7 juli 2001 Ik heb een marantz dvd 4100. Bij deze dvd kan ik ook cd's afspelen. Probleem is dat de cd afgespeeld wordt met de instellingen die gelden voor de dvd's. Probleem is dat ik dan de normale cd's niet in normaal stereo hoor maar over een soort prologic. Ik moet dan steeds alles opnieuw instellen. Is er een mogelijkheid om dit anders aan te sluiten of kan ik dit ergens instellen op mijn kenwood receiver krf-v7030d? Uw reaktie is zeer welkom. Vriendelijke groet, Ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruce Springsteen Posted 9 juli 2001 Report Share Posted 9 juli 2001 heb je de dvd aangesloten op 6ch input? of gewoon cd/dvd tulp? http://www.homecinemachoice.com/testbench/...V7030D_rear.jpg ik zou zeggen source direct knopje moet voldoende zijn. http://www.homecinemachoice.com/testbench/...dKRF-V7030D.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
hw Posted 10 juli 2001 Report Share Posted 10 juli 2001 Kan je de DVD niet ook analoog aansluiten op je versterker? muziek - analoog film - digitaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
sneek Posted 10 juli 2001 Author Report Share Posted 10 juli 2001 Het is aangesloten op het dvd kanaal, maar niet de ch6.1. Intussen ben ik er al achter dat als je alle speakers op het zelfde volume instelt het geen probleem meer is. In zoverre dan dat je voor de overige muziekbronnen het volume meer moet lostrekken. Tevens heb ik ook geprobeerd om e.e.a. analoog aan te sluiten, maar zelfde situatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Ik heb een Rotel receiver met een zelfde "probleem". Je receiver herkend de instelling van de DVD en schakeld over naar DD of DTS. Als je nu je receiver gewoon in stereo mode zet geeft hij weer 2 kanaals weer (1 knopje op je afstandbediening?). Pas als je dan weer een DVD draait schakeld hij volgensmij weer over naar DD of DTS. Mzzl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sneek Posted 17 juli 2001 Author Report Share Posted 17 juli 2001 klopt, maar het volume is dan iets lager. Ik zet nu gewoon het volume iets hoger en ik ben er alweer een beetje aan gewend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts