spido Posted 23 januari 2015 Report Share Posted 23 januari 2015 Volgens mij, waren de lencoclean borsteltjes niet meer dan een rond stukje velours. Nou... ik dacht eerder aan pluche of trijp. Van oma's stoelen, weet je wel? Velours (fluweel) heeft wel èrg korte rechtopstaande draden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 januari 2015 Report Share Posted 23 januari 2015 Voor Spido: Submerged Turntable Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 januari 2015 Report Share Posted 23 januari 2015 Kweenie of m'n lencoklientje dan nog wel werkt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 23 januari 2015 Report Share Posted 23 januari 2015 Ik heb in het, vergeef me de woordspeling, grijze verleden wel eens geprobeerd nat af te spelen. Maar daarna nooit een reden gevonden om het voort te zetten. Ik gebruik al een jaar of 15 reinigingsspullen van het merk Audiotop. Omdat dit nogal een verslavende verbetering oplevert van het geluid (tenminste als je vinyl 1 en 2 gebruikt) ga ik niet overstag voor iets anders, of het nu nat of droog is.Statische elektriciteit werk ik vooraf weg met een pistool (zerostat) dat de statische elektriciteit van de plaat wegneemt. Vroeger had ik nog wel eens last van een mat die gedeeltelijk of geheel meekwam met de plaat. Sinds ik dat pistool gebruik gebeurt dat niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Nou... ik dacht eerder aan pluche of trijp. Van oma's stoelen, weet je wel? Velours (fluweel) heeft wel èrg korte rechtopstaande draden. Misschien kun je iets van zo'n borstel gebruiken waar je haren mee van je kleren haalt. De haartjes staan ook nog eens wat "stijver" naar één richting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 januari 2015 Author Report Share Posted 24 januari 2015 Nou... ik dacht eerder aan pluche of trijp. Van oma's stoelen, weet je wel? Velours (fluweel) heeft wel èrg korte rechtopstaande draden. Dan zal je bij de kringloop een donorstoel moeten kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts