Jump to content

Show Your Turntable(s)

WanFie
 Share

Recommended Posts

Laat je dat bezempje nu altijd meelopen Kraus. Mijn ervaring met een Dust Bug lang geleden is dat je het hoort. Mooi ding trouwens.

Edited by carl

Een dust bug werkte ook niet goed Carl. Daar zat een stug nylon borsteltje aan de voorkant dat gewoon geluid uit de groef produceerde. Dit is een borsteltje van zacht konijnenhaar (waar ook een Borsalino van gemaakt wordt, maar dit terzijde). Ik hoor het niet in ieder geval en ik vind het goed werken dus inderdaad, het draait vrijwel altijd mee. Het is ook de kunst dat vier armen elkaar niet in de weg zitten :)

http://www.volkskrant.nl/foto/binnenkijken-het-grootste-penthouse-van-nederland~p4226709/3538079/

welke draaitafel staat er hier in het grootste penthouse van Amsterdam?

Goed gezien! Maar waar zijn de platen? En de rest van de apparatuur?

Zo gaat het verhaal dat een architect een Fat Bob kocht, alleen voor de looks. De interconnect vond ie maar storend, dus die moest er af....

De hele inrichting lijkt wel getekend en gerenderd. Het lijkt wel onbewoond. Ik was in Rotterdam ook eens in een dergelijk appartement. In die zwarte toren naast de Erasmusbrug. Dat zag er ook zo uit en daar werd ook niet gewoond. Zo maar voor er bij, zei de eigenaar die een prachtig landhuis op de Veluwe bewoont.

Raar die verhoudingen. Onder de brug liggen de daklozen.

Edited by Hans van Liempd

De hele inrichting lijkt wel getekend en gerenderd. Het lijkt wel onbewoond. 

Wel goed lezen: het komt allemaal uit de computer. 

De Amsterdamse horecatycoon Won Yip heeft met een 'knock-out-bod' op het grootste - nog te bouwen - penthouse van Nederland concurrerende kopers af weten te troeven. Bekijk hier alvast een artist-impression van het pand. Het penthouse ligt op de bovenste verdieping.

Hans van Liempd:

De hele inrichting lijkt wel getekend en gerenderd. Het lijkt wel onbewoond. k was in Rotterdam ook eens in een dergelijk appartement. In die zwarte toren naast de Erasmusbrug. Dat zag er ook zo uit en daar werd ook niet gewoond. Zo maar voor er bij, zei de eigenaar die een prachtig landhuis op de Veluwe bewoont.
Raar die verhoudingen. Onder de brug liggen de daklozen.

http://www.volkskrant.nl/economie/-62-rijken-bezitten-evenveel-als-3-5-miljard-armen~a4226174/

Edited by Kraus vonBentinck

Hoe schrijnend ook, het kan pas opgelost worden door geboortebeperking. Egypte zou bijvoorbeeld een zeer welvarend land zijn als ze sinds de tweede Wereldoorlog een normale bevolkingsaanwas hadden gehad. Verder zegt het begrip miljardair me weinig. Mevrouw Heineken gooit haar geld niet over de balk. Ze investeert het in een bloeiend familiebedrijf en zorgt voor werkgelegenheid en welvaart. Ik denk dat zij die miljard voor ons aller nut beter kan beheren dan een Eric Staal of een andere overschatte manager van een semi publiekrechtelijk orgaan. Want dat is het alternatief. Overigens drink ik geen Heineken maar liever een Triple van een abdij. Edited by carl

Tja, investeringen in onroerend goed - mensen willen altijd rijker worden of blijven. Er zullen in NL vast veel kantoren leeg staan alleen al voor de boekwaarde. De verdeling van schaarse goederen, zoals woningen staan met de neergang van sociale woningbouw onder druk. Mede door het investeren in derivaten en verkeerde projecten van enkele corporaties zijn de woningbouwcorporaties de derivatenverliezen nu gezamenlijk aan het wegwerken. Met alle gevolgen van dien. Bijzonder als je bedenkt dat derivaten juist risico onder controle moest brengen.

Een vriend van ons werd 65. Z'n cadeautip was: Niks. Met als argument dat we op de leeftijd komen dat we veel te veel spullen hebben.

Maar om in zo'n impressie een vrijstaande draaitafel te plakken is toch een raar idee. Wat doet dat ding daar. Voor hetzelfde geld hadden ze er b.v. racefiets zonder wielen bij gezet. Dat slaat ook nergens op. Rare jongens die architecten.

Ik vind dat "grootste van Nederland"appartement overigens best tegenvallen. Je verwacht dan echt zalen en een gescheiden keuken. Dit is eigenlijk nog maar een ruime living met open keuken.

Een Micro Seiki  niet echt bijzonder? Er zijn echt wel geweldige Micros te vinden. Ik denk echter niet dat dit een Micro Seiki is, maar eerder een Marantz of zo. Het kan iig vanalles zijn, zelfs en ouwe Dual.

Het ding is door de architect getekend, dus het kan inderdaad vanalles zijn, maar het waarschijnlijkst fantasie.