Jump to content

Show Your Turntable(s)

WanFie
 Share

Recommended Posts

Een vriend van ons werd 65. Z'n cadeautip was: Niks. Met als argument dat we op de leeftijd komen dat we veel te veel spullen hebben.

Maar om in zo'n impressie een vrijstaande draaitafel te plakken is toch een raar idee. Wat doet dat ding daar. Voor hetzelfde geld hadden ze er b.v. racefiets zonder wielen bij gezet. Dat slaat ook nergens op. Rare jongens die architecten.

Ik vind dat "grootste van Nederland"appartement overigens best tegenvallen. Je verwacht dan echt zalen en een gescheiden keuken. Dit is eigenlijk nog maar een ruime living met open keuken.

En nog met een groothoek opgenomen ook, kijk maar eens naar die foto met een pan in de rechter onderhoek:

http://www.volkskrant.nl/foto/binnenkijken-het-grootste-penthouse-van-nederland~p4226709/3538098/

Hmmm, aparte foto's zijn niet als link te kopiëren....

Edited by Ren

Nou 1440 m2. is niet echt klein

Dat is ruim genoeg, waarom dan zo'n open keuken? En waarom geen apparte eetkamer? Al dan niet op een slimme manier schakelbaar.

Maar ik zou niet weten wat ik met al die ruimte zou moeten. De 250 m2 die we nu hebben is al veeeel te groot.

Zoiets zal ik ook hebben Hans - en we wilden juist kleiner gaan wonen toen we verhuisden. Met kleiner wonen moet je trouwens oppassen, als je ouder wordt heb je juist meer behoefte aan ruimte.

Ik zou trouwens niet in dat appartement willen wonen, het lijkt me steriel en waarschijnlijk klinkt het ook zo (als het klaar is). Ondertussen kost het waarschijnlijk een godsvermogen.

Zag er wel mooi uit Stef. Ik denk trouwens dat veel draaitafelbouwers zich zeer bewust zijn van het uiterlijk. Een mooie draaitafel klinkt beter in de oren van de klant.

Dank u.

a. is idd isolatieschuim wat om een verwarmingsbuis aangebracht word,op deze manier word de baspoort verkleind dat zou een strakker laag moeten geven.

b. Gevlochten Array kabels door Hans Van Liempd himself.

c.Een oude Lenco k-105 koptelefoon.

De kast ziet er wat verfomfaaid uit Jack - voor de rest prachtig.

Een krijgertje Carl :)  Vandaag plaatjes mee gedraaid, klinkt lekker.   O.a. de bekende Yes 90125.  Knalde  luidsprekers uit met een verbluffende sound  :wub:

Edited by Tubejack