Jump to content

Show Your Turntable(s)

WanFie
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...

Grappig, Spido sprak voor Klaas en nu spreekt onze Jack voor Spido....... :blink:

Ik mis hem af en toe Pjotr, met name in het vintage gedeelte  :(  Klaas had een mooie Bryston voor-en eind versterker ik dacht o.a. een 3B.   Heeft daar jaren mee gedemonstreerd naast een Denon voor-eind en een speciale uitvoering van de Marantz PM-80.  Uiteindelijk vond hij het allemaal minder goed.  

Ik mis hem af en toe Pjotr, met name in het vintage gedeelte  :(  Klaas had een mooie Bryston voor-en eind versterker ik dacht o.a. een 3B.   Heeft daar jaren mee gedemonstreerd naast een Denon voor-eind en een speciale uitvoering van de Marantz PM-80.  Uiteindelijk vond hij het allemaal minder goed.  

Spido droeg beslist bij aan wat kleur op dit forum., daar is hij zeker een gemis. En voor het overige: De wijsheid klimt met de jaren zegt men wel eens :)

Edited by Pjotr

We zitten al zo lang met elkaar te kissebissen, dat we elkaar wel aardig kennen. Ik heb in Krefeld bijvoorbeeld weer heel leuk met Marco gesproken tot aan de kinderen toe. En Spido zal ik ook niet snel vergeten.

• 1 month later...

fuss%20phono%20copie.jpg

De door dr Fuss en mij bedachte phonopre zag ik te koop staan op het net. Uiterlijk verschilt hij een klein beetje van de mijne maar de opzet is dezelfde. Ik moet zeggen dat dit apparaat met het mat zilveren front er beter uit ziet dan de mijne en ook de ronde VU meters vind ik beter staan. Nadat de mijne klaar was heeft hij er nog een aantal gemaakt op bestelling, meestal voor leden van het AAA forum.

In maart volgend jaar gaat mijn exemplaar terug naar de maker voor een upgrade en kleine reparatie (linkerkanaal hoofdtelefoon ruist een beetje).

Bovenstaand exemplaar staat te koop voor €2950.

Edited by Kraus vonBentinck

Ja, mijn versterker was ook zo'n € 300 duurder met andere (zwarte, stenen) frontplaat. Maar als er zoveel centjes inzitten is het toch wel doodzonde die in de garage te hebben staan.

Ik had eens een in Nederlandsch Idië geflipte collega, die van "de generaal" (z'n vrouw) in de garage moest slapen. Het kan dus altijd nog erger.