Jump to content

Show Your Turntable(s)

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

In alle eerlijkheid hoop ik dat dat magnesium ding er in het echt mooier uitziet Marco. Die 301 daarentegen die je laatst had staan was een snoepje.

Zou dr Spock nu last hebben gehad van die oren :D

Maar goed wat is er nu nieuw op het gebied van audio? Die mooie armen van Fidelity die Marco verkoopt zijn ook al een tijdje op de markt. Ik denk wel dat ze zorgvuldiger zijn afgewerkt tegenwoordig.

Edited by carl

Die staat beneden Peter en daar hoort een TD 160 bij, vindt je niet? Voor boven vind ik de Oracle toch echt mooier. Daarnaast is wel nog een plaatsje vrij voor een tweede draaitafel, maar dan zou ik die 301 waar Marco op de forumdag mee demoden toch prefereren. Zat daar een Ikeda arm op en je krijgt me mee.

Edited by carl

Wol heeft zéker last van zijn oren, daar komen al zijn oordelen ook vandaan. En dat wordt hem niet altijd in dank afgenomen. En nieuw op het gebied van audio, ik zou het niet weten, ik zou het echt niet weten, maar niet heus.

Edited by mumsoft

• Members

Snap niet als je Quad fraai wel fraai vindt, je dit "Ding" zo lelijk vindt.

En het zal de eigenaar ook de bekende worst wezen, hij is precies zo als hij hem hebben wilde. Ik hoop dat dat met mijn 301 ook gaat gebeuren! Het loopwerk wordt in ieder geval zo...

2F3A1794copy.jpg

... de plint ben ik nog niet uit of de afwerking ook pianozwart wordt, of toch een houtfineer. Uiteraard kom(t/en) er 1 of 2 Ikeda's op. Juist vanwege dat zwart met die chroom accenten kan ik ook alleen maar voor die Ikeda's kiezen, dus hoef ik het mezelf daarmee niet moeilijk meer te maken.

• Members

Ik had het al gevraagd Marco is deze opnieuw gespoten of gepoedercoat? Origineel waren ze toch niet zo.

Dan heb ik daar overheen gelezen! Ze worden idd volledig opnieuw gespoten...

Heel mooi al ben ik qwa looks niet zo gecharmeerd van een koperen mat.

Smaak. Álles is subjectief, ík vind dat koper echt prachtig. Alleen hou ik dan juist weer veel meer van die cremekleur in plaats van dat zwart.....  :wub:

Smaak. Álles is subjectief, ík vind dat koper echt prachtig. Alleen hou ik dan juist weer veel meer van die cremekleur in plaats van dat zwart.....  :wub:

Ik vind dat koper ook wel wat hebben hoor.  DT blijven leuke dingen om naar te kijken (o ja en luisteren natuurlijk)

• Members

Het kan nog veel gekker...

3ef8e62bd7d3a8a28aff0e38e23ce276.jpg

... ik vind het geeneens lelijk! Deze is ook van Steve Dobbins trouwens, net als die arm, die bouwt hij voor en met Schroder. Ook een tangentiaal variant.

Maar ik geloof dat we wel erg gaan afwijken van de bedoeling van dit draadje? En ik weet het, mijn schuld...

Ik zie het al brandhout dat geeft  de  muziek kleuring , pak toch een blok aluminium kleuring weg ,met massief hout heb je een slank laag en muzikaal  met massief  aluminium  heb een vol en zuiver  laag en zwarte achtergrond.

En trouwens is toch een eenmalige investering, ga toch niet bezuinigen op iets moois.

Zal je wel voor een prikkie gekregen. :D?

Mvg wol

PS is ook nog niet mooi gespoten, beschadigd en een luchtlaag, links boven ,rechts boven beschadigd en recht in het midden een klein stukje nerf  eruit bij bling,bling,

Het enigste wat goed  is de elpee, die is pas interessant, van Jeton.

Hee Wollie, kun je ook eens iets NIET afkraken? 

• Members

Hee Wollie, kun je ook eens iets NIET afkraken?

Ach, het is Wolliaans voor "shit, weer iets wat ik niet ken, hoe zeik ik dit nu weer af "

In het geheel niet gehinderd door enige vorm van kennis of inzicht over het product maar wat raaskallen om vooral maar in de kijker te staan, waar heb ik dat de afgelopen weken toch meer gezien...

Vind eerst maar eens uit hoe bijvoorbeeld die plint is opgebouwd, dan praat je alweer anders.