Groovy Posted 9 november 2014 Report Share Posted 9 november 2014 Zo dat is mooi en veel spul wat je daar laat zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 november 2014 Author Members Report Share Posted 9 november 2014 Dank je! Noem het maar een blik in mijn analoge keuken, dit is nou mijn werk. Iedere dag weer met een hele grote glimlach! Mijn 12 inch arm ''afwijking'' is zo trouwens wel erg duidelijk in beeld bedenk ik me nu (alhoewel, er zit 1x13 en 1x11 inch arm tussen al dat geweld)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 9 november 2014 Report Share Posted 9 november 2014 Dat zal best een geslaagde dag geweest zijn als ik dit materiaal zo zie. Ik ben benieuwd naar het verslag van Ivan. Hoop dat hij snel weer op de been is. Beterschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 november 2014 Report Share Posted 9 november 2014 Tis toch wat... Ben je gepensioneerd, kun je nog niet... Pas 1 februari helemaal Marco. Neemt niet weg dat ik het erg druk heb. Maar die mooie spullen van je zullen vast nog wel een keer te zien zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts