Tubejack Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 (edited) Dankzij het vakmanschap van Henk, kan ik eindelijk weer eens naar platen luisteren. Voor mij is het zo: ere wie ere toekomt. Fijn dat jij zo tevreden bent. Ik ben ook altijd goed geholpen door Henk. Maar het bleek nóg beter te kunnen http://www.music2.nl/draaitafelservice.html Edited 16 november 2014 by Moderator2 Topic afgesplitst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 Fijn dat jij zo tevreden bent. Ik ben ook altijd goed geholpen door Henk. Maar het bleek nóg beter te kunnen http://www.music2.nl/draaitafelservice.html Dat had ik eerder moeten weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 15 november 2014 Author Report Share Posted 15 november 2014 Dat had ik eerder moeten weten. Is, eerder gepost Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 november 2014 Share Posted 15 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Dat had ik eerder moeten weten. Ik zou het niet op prijs stellen, als mijn draaitafel ineens heel anders ging klinken. Dan ben ik weer terug bij af. Van een 10 kun je geen 10,5 maken. Link to comment
Groovy Posted 15 november 2014 Share Posted 15 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Je mag al in je handjes klappen als je een 10 haalt Link to comment
Jongensdroom Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 Fijn dat jij zo tevreden bent. Ik ben ook altijd goed geholpen door Henk. Maar het bleek nóg beter te kunnen http://www.music2.nl/draaitafelservice.html Wat werd er beter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 15 november 2014 Author Report Share Posted 15 november 2014 Het element bleek nóg beter afgesteld te kunnen worden. Goed waarneembaar, met name in het hoog. Uurtje werk voor Bob. Sympathiek en deskundig Aan "Goeroes" doe ik niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 Het element bleek nóg beter afgesteld te kunnen worden. Goed waarneembaar, met name in het hoog. Uurtje werk voor Bob. Sympathiek en deskundig Aan "Goeroes" doe ik niet Wie is de Bob? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 november 2014 Share Posted 15 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Hidden 16 november 2014 - off-topic en verwijzend naar het oude topic Je mag al in je handjes klappen als je een 10 haalt Klopt. Dan moet het niet van de werkelijkheid te onderscheiden zijn. Kennelijk is dat zo bij JD, gezien zijn uitlatingen. Link to comment
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Hij zou ook niet meer posten... We hebben ook gezien wat dat inhield. Bedoel je dit; Welke album heb je gekocht? Welke muziek staat er nu aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Ik ben juist uiterst volgzaam, als iemand mij iets laat horen wat prima klinkt. Dankzij het vakmanschap van Henk, kan ik eindelijk weer eens naar platen luisteren. Voor mij is het zo: ere wie ere toekomt. Henk kent zeker zijn vak. Toch is instellen thuis beter omdat zo'n draaitafel tegen de tijd dat je thuis bent waarschijnlijk weer onsteld is. Dat geldt zeker voor een subchasis zoals mijn Oracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Ik heb mijn Garrard ook door Bob af laten stellen, wilde er niet mee slepen, toch een onhandige 30 kg. bij elkaar, en geen mogelijkheid om de arm netjes vast te zetten voor zo'n lange reis. Net als Vintage en Carl ben ik ook erg tevreden over de afstelling door Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 november 2014 Members Report Share Posted 16 november 2014 Bedoel je dit; Welke album heb je gekocht? Welke muziek staat er nu aan? Hij was idd jij (op de eerste van 2 x dezelfde quote), tuurlijk mag je posten, al doe je het totdat je een ons weegt! Mag, kan, hoort zelfs opeen forum als je een stempel wil drukken, maar quote wat minder complete teksten, blijf een beetje on-topic en probeer ook echt een meerwaarde te zijn. Brul niet om de haverklap dat je niet meer post, maar alleen nog meeleest als je dat niet waar wil of kan maken. Aangaande de quote hierboven, plaats daar idd eens wat meer. Je geeft aan dat je musicus/dirigent bent, steek jouw mening aangaande niet musicerende audiofielen zelfs niet onder stoelen of banken, prima, maar breng dan ook eens een keer wat bijdragen aangaande goed muziek. Vertel wat de musici juist wel of niet goed deden, wat nu eens (technisch of muzikaal) echt op een hoog niveau staat, dat zijn de meerwaarden die ik van bijvoorbeeld een dirigent zou verwachten. Niet dat wij het allemaal niet begrijpen omdat we niet zouden weten hoe een instrument klinkt. Raap dan de handschoen op, en laat de reviewers voor ''de Homestudio'' bij je toe om ons allen voor eens en altijd te laten horen hoe het blijkbaar wel zou moeten klinken. Kom ook niet aan met ik zou Patricia Barber wel willen kopen, maar vind de lp veels te duur (bleeeech trouwens, maar da's off-topic zoals deze hele discussie overigens). Dat vind ik een non bijdrage, meldt dan niets. Als laatste weer even, als je in een winkel goed geholpen bent, prima, helemaal goed. En natuurlijk mag je dat hier melden (liefst in de daarvoor bedoelde draadjes), maar vertel er dan ook nog even bij in welke winkels je tijdens deze zoektocht ook werd geholpen, de contacten die je hebt gehad, en waarom je uiteindelijk voor die ene specifieke winkel koos met het uiteindelijke resultaat. Dat geeft een iets duidelijker beeld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Aangaande de quote hierboven, plaats daar idd eens wat meer. Je geeft aan dat je musicus/dirigent bent, steek jouw mening aangaande niet musicerende audiofielen zelfs niet onder stoelen of banken, prima, maar breng dan ook eens een keer wat bijdragen aangaande goed muziek. Vertel wat de musici juist wel of niet goed deden, wat nu eens (technisch of muzikaal) echt op een hoog niveau staat, dat zijn de meerwaarden die ik van bijvoorbeeld een dirigent zou verwachten. Niet dat wij het allemaal niet begrijpen omdat we niet zouden weten hoe een instrument klinkt. Ik heb nooit gemerkt, dat daar ook maar iemand in geïnteresseerd is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Brul niet om de haverklap dat je niet meer post, maar alleen nog meeleest als je dat niet waar wil of kan maken. Ik post af en toe iets. Dat is een mooi compromis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 laat de reviewers voor ''de Homestudio'' bij je toe om ons allen voor eens en altijd te laten horen hoe het blijkbaar wel zou moeten klinken. Iedereen, die een vergelijkbare luisterervaring als ik heb, mag hier een review komen maken. Hoe muziek klinkt kun je in de concertzaal horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Kom ook niet aan met ik zou Patricia Barber wel willen kopen, maar vind de lp veels te duur (bleeeech trouwens, maar da's off-topic zoals deze hele discussie overigens). Dat vind ik een non bijdrage, meldt dan niets. Ik heb hem gekocht, Smash van Patricia Barber. Cijfer: 8. Het was een rib uit mijn lijf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Als laatste weer even, als je in een winkel goed geholpen bent, prima, helemaal goed. En natuurlijk mag je dat hier melden (liefst in de daarvoor bedoelde draadjes), maar vertel er dan ook nog even bij in welke winkels je tijdens deze zoektocht ook werd geholpen, de contacten die je hebt gehad, en waarom je uiteindelijk voor die ene specifieke winkel koos met het uiteindelijke resultaat. Dat geeft een iets duidelijker beeld... Je hebt veel kritiek op mij en dat mag op een forum in een vrij land. Daarom wil ik jou ook eens wat vragen; Waarom precies raad je mensen af naar Henk in Sneek te gaan? Dat is niet erg correct van je. Het zou zomaar kunnen dat "jouw" Bob beter is dan Henk, maar dan nog is het niet zo netjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Ik heb mijn Garrard ook door Bob af laten stellen, wilde er niet mee slepen, toch een onhandige 30 kg. bij elkaar, en geen mogelijkheid om de arm netjes vast te zetten voor zo'n lange reis. Net als Vintage en Carl ben ik ook erg tevreden over de afstelling door Bob Ik overweeg zeker om Bob eens te vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Ik heb nooit gemerkt, dat daar ook maar iemand in geïnteresseerd is. Ik wil daar graag meer over leren hoor. Lees bijvoorbeeld Spido graag daarover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 november 2014 Members Report Share Posted 16 november 2014 Je hebt veel kritiek op mij en dat mag op een forum in een vrij land. Daarom wil ik jou ook eens wat vragen; Waarom precies raad je mensen af naar Henk in Sneek te gaan? Dat is niet erg correct van je. Het zou zomaar kunnen dat "jouw" Bob beter is dan Henk, maar dan nog is het niet zo netjes. Deze pik ik er toch even uit, de andere antwoorden kan ik an sich prima mee leven, of we het nu eens zijn of niet en hierna laat ik het van mijn kant weer rusten: Gequote opmerking slaat nergens op, waar raad ik op de fora Audio Selectief af? Nergens. Of ik het met zijn werkwijze eens of oneens ben, daar ben ik vrij in, maar dat staat niet ter discussie. Audio Selectief heeft in de jaren 90 van de vorige- en 0 van deze eeuw veel goeds gedaan voor de analoge muziekbeleving, sterker nog daar zijn ze jarenlang vaandeldrager voor geweest. Dat verdiend respect, welke ik ook altijd zal betuigen. Maar dat er nu meer adressen zijn, die het misschien nog wel beter kunnen mag blijkbaar niet worden gezegd? Nou, daar denk ik dus compleet anders over. Doet er verder ook niet zo veel toe (net als, wederom, deze hele discussie), ik ben eenvoudigweg van mening dat de heilige analoge tempel niet meer in Sneek staat. Er zijn idd meer adressen. Of die nu wel of niet beter zijn, dat mag iedereen gebaseerd op eigen ervaringen bepalen. Heb ik ook gedaan. Is dat wat je uit me probeerde te trekken? Bij deze dan. Vragen aangaande Bob beantwoord ik niet, je weet namelijk prima wie dat is en wat hij doet. Ik proef weer iets zuurs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 november 2014 Share Posted 16 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - No reason given Hidden 16 november 2014 - No reason given Het is nu klaar hè? Anders kom ik met mijn koperen mattenklopper langs. Dat wil je echt niet meemaken hoor. Link to comment
René N. Posted 16 november 2014 Share Posted 16 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - No reason given Hidden 16 november 2014 - No reason given Beetje humor als afsluiting van deze discussie/1-2tjes lijkt mij prima Link to comment
stefk Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Komt Bob ook naar België? Ik vraag dit niet voor mezelf Marco maar af en toe vraagt men mij eens waar best een platenspeler te laten afstellen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Ik wil daar graag meer over leren hoor. Lees bijvoorbeeld Spido graag daarover. Heh, heh, eindelijk iemand . Kan ik je ergens mee helpen? Misschien het samen over dezelfde lp of cd hebben? Lijkt me erg leuk. Ik kan je een lijst sturen met de lp's die ik heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts