Jongensdroom Posted 16 november 2014 Share Posted 16 november 2014 · Hidden 16 november 2014 - No reason given Hidden 16 november 2014 - No reason given Beetje humor als afsluiting van deze discussie/1-2tjes lijkt mij prima We hebben de B We hebben de O We hebben de B B O B Link to comment
carl Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Weet je Wil je moet wat meer posten onder LP's of CD 's. Waar luister je op dit moment naar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Deze pik ik er toch even uit, de andere antwoorden kan ik an sich prima mee leven, of we het nu eens zijn of niet en hierna laat ik het van mijn kant weer rusten: Gequote opmerking slaat nergens op, waar raad ik op de fora Audio Selectief af? Nergens. Of ik het met zijn werkwijze eens of oneens ben, daar ben ik vrij in, maar dat staat niet ter discussie. Audio Selectief heeft in de jaren 90 van de vorige- en 0 van deze eeuw veel goeds gedaan voor de analoge muziekbeleving, sterker nog daar zijn ze jarenlang vaandeldrager voor geweest. Dat verdiend respect, welke ik ook altijd zal betuigen. Maar dat er nu meer adressen zijn, die het misschien nog wel beter kunnen mag blijkbaar niet worden gezegd? Nou, daar denk ik dus compleet anders over. Doet er verder ook niet zo veel toe (net als, wederom, deze hele discussie), ik ben eenvoudigweg van mening dat de heilige analoge tempel niet meer in Sneek staat. Er zijn idd meer adressen. Of die nu wel of niet beter zijn, dat mag iedereen gebaseerd op eigen ervaringen bepalen. Heb ik ook gedaan. Is dat wat je uit me probeerde te trekken? Bij deze dan. Vragen aangaande Bob beantwoord ik niet, je weet namelijk prima wie dat is en wat hij doet. Ik proef weer iets zuurs... Je lijkt wel een musicus, gevoelig, emotioneel ...... Inderdaad je schrijft nergens dat je Audio Selectief afraadt. Je laat het anderen zeggen. Maar ik noem geen namen in deze kleine gevoelige, emotionele wereld. Natuurlijk mag jij wel zeggen dat er betere adressen. Noem ze maar, want daar ga ik graag mijn licht opsteken. Wat kunnen deze beter dan A.S.? Ik ken geen enkele Bob in de hele audio-wereld. Moet ik het ergens bij zweren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Weet je Wil je moet wat meer posten onder LP's of CD 's. Waar luister je op dit moment naar? Op dit moment naar Smash van Patricia Barber en naar een paar andere audiofiele opnames van haar en anderen, die ik van Ber heb geleend. Onderweg naar Sneek had ik de Sphinx phonoversterker laten vallen. Van Henk mocht ik gelukkig een phonoversterker lenen. Inmiddels is de Sphinx gerepareerd. Er bleken een paar zwakke verbindingen te zijn, waar door de klap, haarscheurtjes in waren gekomen. Omdat het hier teveel off-topic wordt ga ik een brandende vraag stellen in "LP's en CD's". Dan kunnen we daar verder praten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 16 november 2014 Author Report Share Posted 16 november 2014 Je lijkt wel een musicus, gevoelig, emotioneel ...... Inderdaad je schrijft nergens dat je Audio Selectief afraadt. Je laat het anderen zeggen. Maar ik noem geen namen in deze kleine gevoelige, emotionele wereld. Natuurlijk mag jij wel zeggen dat er betere adressen. Noem ze maar, want daar ga ik graag mijn licht opsteken. Wat kunnen deze beter dan A.S.? Ik ken geen enkele Bob in de hele audio-wereld. Moet ik het ergens bij zweren? Dat is echt onzin JD. Wat hier staat, zijn slechts mijn eigen bevindingen. Ik lees ook nergens dat Audio Selectief géén goed adres zou zijn. Er zijn nu méér goede adressen, er is meer concurrentie. Meer keus, lijkt me alleen maar goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 JD als je alleen nog maar in Sneek bent geweest, want anders zou je de vraag niet stellen of er anderen zijn, hoe weet je dan dat Sneek "de beste" is, er geen anderen zijn die minstens even goed en interessant zijn dan in Sneek? Waar denk je naartoe te gaan als Henk definitief stopt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Er zijn best wel meer vakmensen zoals Henk. Ik ben ze op draaitafelgebied alleen nog niet tegen gekomen. Misschien wel, maar nog niet zo uitgebreid bezig gezien dan wat ik in Sneek zag. Op element gebied heb ik ook respect voor vd Hul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 JD als je alleen nog maar in Sneek bent geweest, want anders zou je de vraag niet stellen of er anderen zijn, hoe weet je dan dat Sneek "de beste" is, er geen anderen zijn die minstens even goed en interessant zijn dan in Sneek? Waar denk je naartoe te gaan als Henk definitief stopt? Ik ben niet alleen in Sneek geweest, maar ook in Leiden, Zwolle, 't Harde en Zevenbergen. Van deze adressen vond ik Sneek de beste. Ik ben nu uiterst tevreden, Wat wil een mens nog meer? Dat ik Henk een Goeroe noem, komt ook, omdat ik wel eens graag plaag . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 In Leiden geweest? Zeker voor mijn tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 Dat ik Henk een Goeroe noem, komt ook, omdat ik wel eens graag plaag . Ah ja, dat stripfiguur van Peter Abel, (Eiso Toonder) onwijs goed! Zal Henk blij mee zijn: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 november 2014 Report Share Posted 16 november 2014 In Leiden geweest? Zeker voor mijn tijd. Inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 20 november 2014 Report Share Posted 20 november 2014 Mumsoft is anders gepensioneerd hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 november 2014 Report Share Posted 21 november 2014 Ik ben niet alleen in Sneek geweest, maar ook in Leiden, Zwolle, 't Harde en Zevenbergen. Van deze adressen vond ik Sneek de beste. Ik ben nu uiterst tevreden, Wat wil een mens nog meer? Dat ik Henk een Goeroe noem, komt ook, omdat ik wel eens graag plaag . In inpakken is 'ie zeker goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 21 november 2014 Report Share Posted 21 november 2014 In inpakken is 'ie zeker goed. Laat je niet inpakken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts