Jump to content

Teksten meelezen via i pad

carl
 Share

Recommended Posts

Ik zat laatst naast iemand en die had een app waarmee hij teksten meelas terwijl hij naar een LP luisterde. Wil ik ook wel op mijn i pad. Wie weet welke app, het was niet Shazam.

• Members

Lees nou nog eens wat je hebt neergeschreven...

Ik zat laatst naast iemand te luisteren en die had een app waarmee hij teksten meelas terwijl hij naar een LP las. Wil ik ook wel op mijn i pad. Wie weet welke app, het was niet Shazam.

Ik zat laatst naast iemand en die had een app waarmee hij teksten meelas terwijl hij naar een LP luisterde. Wil ik ook wel op mijn i pad. Wie weet welke app, het was niet Shazam.

Gecorrigeerd Marco, ik heb vandaag zoveel niet audio tekst geproduceerd, dat ik bij het echte werk op deze site wat slordig was.

Ken jij die App?

Kun je niet gewoon de krant pakken als je een plaatje draait?

Meestal lees ik boeken, strips, de cover van een LP e.d. Marc. Nieuws lees ik niet. Soms vind ik het wel leuk om de tekst een keer mee te lezen terwijl ik luister. Laatste tijd veel Dylan geluisterd, de teksten zijn wel interessant vandaar.

(...) Zal wel geen operateksten hebben, dát zou wat zijn.

Beste Mumsoft,

Operateksten zijn best te vinden op het net. Ik heb bijvoorbeeld zelf de hele Ring en nog veel meer downgeload en uitgeprint.

Maakt het toch wat gemakkelijker die opera's te volgen.

Dat is ouderwets, Spido. Vintage voor mijn part. Zo'n appje herkent de muziek en toont daarbij de juiste tekst die meeloopt met de zang.

Nou ja, dat hóóp ik nu maar.

Papier komt er niet aan te pas.