Jump to content

Wat bracht de Sint

carl
 Share

Recommended Posts

Bij ons komt al jaren de Weihnachtsman, heb je met een Duitse vrouw. Die komt Heiligabend (24 december.)

Toen de meiden nog klein waren kwam de Sint ook, hadden ze dubbel feest. (2 keer de helft van de kado's :P ).

Zo gaat het hier ook sinds ik in Limboland woon. Nu vind ik het ook wel prima omdat ik wel wat met kerst heb en minder met Sinterklaas. Wij doen Sinterklaas alleen voor de kinderen die dit jaar nog allebei onder de "gelovigen" vallen.

Voor de arme kindjes van rijke audiofielen?

Arme audiofielen natuurlijk. Misschien een platen- annex cd-depot waaruit de Sint jaarlijks kan putten en ieder zoet kindje onder de audiofielen een LP dan wel een cd cadeau kan doen, afhankelijk van de voorkeur des huizes.

ik geloof dat Arden er al mee is begonnen. :)

Ik heb gisteravond Harry Belafonte's Carnegie Hall concert gekregen in een audiofiele vinyl uitgave. Daarnaast een LP van Cannonball Alderly.

Om bij het luisteren te lezen een heruitgave van "Roodbaard" deel 4 . Daar zitten drie albums in. zeer de moeite waard.

De Sint (in dit geval in de vorm van Mark van Braam) stopte een Pluto mat in mijn schoen.

Op tijd eruit gehaald om te voorkomen dat die verfrommeld werd. :D

Natuurlijk wel even de VTA opnieuw ingesteld en ik moet ook de vering van den ouden KThorens nog even doen, maar ben nu al blij.

Niet in de haar gewenste prijsklasse.  :D

Ook niet op MP ofzo? Ik zag gister in Emmen nog een paar 3-weg Sony's staan voor 39.95 bij een kringloopwinkel.

Ik weet niet wat ze wil natuurlijk, wat is de rest van haar set? Of moet dat ook nog allemaal?

Ook niet op MP ofzo? Ik zag gister in Emmen nog een paar 3-weg Sony's staan voor 39.95 bij een kringloopwinkel.

Ik weet niet wat ze wil natuurlijk, wat is de rest van haar set? Of moet dat ook nog allemaal?

Wat ze nu heeft is zes keer niks (rommel voor een paar tientjes) en allemaal half stuk: maar ja, budget ook zes keer niks. Ga op zoek naar een leuke beginners-set wat niet te veel kost en toch nog heel behoorlijk klinkt. Leuke opgave dus.