mumsoft Posted 17 december 2014 Report Share Posted 17 december 2014 Dan blijft het synergissen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 17 december 2014 Report Share Posted 17 december 2014 Ik heb 't kabeltje mèt kraaltje d'r in niet eens gehóórd! Dat is geen referencie Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 december 2014 Author Report Share Posted 17 december 2014 Ik zou het meer zoeken in de werking zoals die van de beruchte "audiotegels". In feite ben ik zelfs geneigd te denken dat de meeste mods die gedaan worden in die hoek gezocht moeten worden, inclusief het vervangen van kabels, condensatoren e.d. zolang daar geen duidelijk technische verschillen in zijn aan te wijzen. Wél een soort van magnetisatie en ook intentie van handelingen; . Marc heeft me eigenlijk wel overtuigd toen ik hem bezocht Sander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 18 december 2014 Report Share Posted 18 december 2014 Er gebeuren nu éénmaal dingen tussen Hemel en Aarde..... Ooit zullen we weten, en toch niet kunnen meten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 18 december 2014 Report Share Posted 18 december 2014 Er gebeuren nu éénmaal dingen tussen Hemel en Aarde..... Ooit zullen we weten, en toch niet kunnen meten. Dat zie je verkeerd Mensen zijn van nature nieuwsgierig. Blij dat b.v. Einstein er niet zo overdacht, het is relatief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts