Ruud Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Maar wel weer aandacht gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Ik denk dat je geen spijt krijgt als je hem niet wegdoet Hans. Voor plaatjes draaien moet je tijd maken,ik draai elke dag nu heb ik ook de tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Gaat-ie mee in de caravan? Dachutnie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 GratisTIp van mij : Verkoop je Array phonotrap en koop een betere terug, zoals de VDH the Grail . Moet jij eens zien wat een extra plezier je weer zult beleven. Draak... Weet je nog dat jullie een andere smaak hebben, dan ik..??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Goed plan Hans, bij mij is streaming alweer op zijn retour. Ik word er heel onrustig van. Gebruik het nu v.n.l. nog om nieuwe muziek te proberen. Daarna wil ik toch het liefst de LP of CD. Helemaal verpletterend was een proef hier samen met Ivan10 de LP won glansrijk. Ruil je Benz element in en koop een betere. Ik hoop dat het plezier weer snel terug komt, groeten van Jack Eerder was dat hier ook zo. De draaitafel won glansrijk van streaming. Nu klinkt het wat anders, maar zeker niet beter of slechter. Ik ben met mijn Glider ook erg tevreden. Zeker wanneer ik hem nauwelijks gebruik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Maar wel weer aandacht gekregen Ja, ik vond het ook nogal onwaarschijnlijk nieuws uit de mond van HvL. Streaming op gelijk niveau met een fat bob en zo... Tijd voor nieuwe speakers, dat denk ik eerlijk gezegd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Ik draai ook sporadisch omdat de TV meer wordt ingenomen en de kinderen dus langer opblijven. Als ik bezig ben met weet ik wat, dan stream ik vaak omdat het gemakkelijk is ... Als ik kan gaan zitten om te luisteren, ben ik telkens heel blij een lp te kunnen beluisteren en er van te genieten Stream vind ik leuk om afspeellijstjes mee te maken of random te gaan spelen We wijken af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Dachutnie.... Maar je geeft dus wel toe dat je een caravan hebt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Maar je geeft dus wel toe dat je een caravan hebt... Natuurlijk, wij kennen geen betere manier van vakantie vieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Wat me hier opvalt, is dat iedereen het voor andere beter weet. Zonder dat ik echt iets anders wil, is me al een phonotrap, element en luidsprekers aangepraat. Nog even en ik kan het best alles maar weg gooien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Wat me hier opvalt, is dat iedereen het voor andere beter weet. Zonder dat ik echt iets anders wil, is me al een phonotrap, element en luidsprekers aangepraat. Nog even en ik kan het best alles maar weg gooien. Waarom zo negatief? ik en (waarschijnlijk wij) willen er voor zorgen dat je geen spijt krijgt. Wat je er mee doet, is aan jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Nee hoor, niet negatief. Althans zeker niet voor de behoedsels van mijn eventuele misstap. Allemaal bedankt daarvoor. Het gaat eerder over de negatieve mening van anderen over mijn spullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Hans hoi Negatief ervaar ik het zeker niet als ik dit draadje lees , integendeel. iedereen vindt dat je een hele knappe platenspeler hebt ... Vanuit de optiek dat je misschien centen zou uitgeven, vind ik dat je dan eens een ander element in overweging kunt nemen ipv een andere platenspeler te kopen na verkoop van de fatbob Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Maar waarom een ander element ? De Glider is vrijwel gloednieuw en is voorzien van een microridge naald. Ik hou niet van kastjes om het element. Dat is alleen maar klank toevoegen, klank die niet op de plaat staat. Ik ken overigens weinig draaitafels die het beter doen dan de mijne. In mijn oren natuurlijk. Daar komt bij dat ik die andere niet in mijn situatie heb gehoord. Voorlopig voor mij niks anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Het gaat eerder over de negatieve mening van anderen over mijn spullen. Wat je ook hebt, er is altijd beter Hans. Mijn voorstel om je Benz te vervangen door wat anders is eigen ervaring. Mijn upgrade naar een Lyra Delos was een flinke stap. Dat wil niet zeggen dat Benz slecht is. Het tegendeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Nog even en ik kan het best alles maar weg gooien. Bel dan even hoe laat je het aan de straatkant zet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Die glider hoeft ook niet vervangen te worden Hans, gewoon in de veronderstelling dat je zou veranderen, zijnde fatbob weg en ander loopwerk in de plaats, kun je er EVENTUEEL aan denken om alles te houden en op termijn eens een totaal ander open element te proberen. Loopwerk arm voeding phonotrap, het staat allemaal op een hoog niveau toch maar een ander element, daarom niet duurder, kan een leuke verandering zijn, een ontdekking zeg maar ... Het zijn gewoon maar ideetjes Hans, muzikale overwegingen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Ik zou dan eerder aan een andere draaitafel met m'n Glider denken. Een gebruikt element brengt n.l. weinig op. ALLE tweedehands elementen zijn volgens de verkoper nauwelijks gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Natuurlijk, wij kennen geen betere manier van vakantie vieren. Ieder zijn ding, zullen ze we maar zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Precies, wanneer ik in een hotel kom, denk ik dat ik aan het werk ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Tja, ik ben liever aan het werk dan met een sleurhut op pad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2014 Author Report Share Posted 24 december 2014 Tja.. Werk is pas 'n sleur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Tja.. Werk is pas 'n sleur. Mijn werk niet hoor, want dan zou ik wel ander werk gaan zoeken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Ehm, als ik het goed begrijp: Een Transrotor FB kwijt raken is een heel werk, werk is sleur. Kan niet anders: Zo'n TR kwijt raken is sleur. Waar begin je aan Hans? Zou een andere baan zoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2014 Report Share Posted 24 december 2014 Haha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts