jopie Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:WAT is BETER??? IKKE DAT blijft toch een beetje persoonlijk in de roos.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Voor het geld wat jij uitgegeven hebt, zou je ook een goede klok mogen verwachten... En Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Jitze: en,inderdaad in de weergave komt een lager tot leven................ Groet jitze Bij mij lag in vorige week ineens de snaar spontaan gebroken op de draaitafel. Zo te zien precies op de verbindingslas en vermoedelijk door de warmte! Van lagerproblemen heb ik absoluut geen last, maar ik ben dan ook niet zo'n poetser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Gelukkig maar Ik poets hooguit de plaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
patachou Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 Beste Audiophielen, Draaitafel met deksel is een must. heel belangrijk groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 draaitafel met element is ook een must (anders doet ie niks) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 Geplaatst door patachou:Beste Audiophielen, Draaitafel met deksel is een must. heel belangrijk groeten Gefeliciteerd ..... met de meest belachelijke kreet ooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 Ik dacht zelf al dat Patachou ons in de maling nam met die uitspraak Jammer dat je niet uitlegt waarom je vind dat een deksel op een draaitafel een must is, Patachou... Ik zie zelf niet echt in waarom 't zo belangrijk is. Als 't om 't voorkomen van stof op 't plateau gaat... daar kun je ook een oude (qua muziek niet te pruimen ) LP voor nemen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 wat een creatief moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 18 augustus 2003 Report Share Posted 18 augustus 2003 Geplaatst door patachou: "Beste Audiophielen, Draaitafel met deksel is een must. heel belangrijk" Heel juist Patachou, al die draaitafels zonder deksel een echte schande. wij moeten ons platen beschermen tegen stof. groeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 19 augustus 2003 Report Share Posted 19 augustus 2003 "overigens een afgeplatte kogel zal toch hoorbaar zijn.............." Bij de Michell lagers is het de bedoeling dat de kogel slijt. En dat doet hij ook, heel erg langzaam. Om de X jaar kogeltje vervangen, als je paranoide bent. Transrotor haalt/haalde zijn kennis bij John Michell, dus die lagers werken mogelijk ook nog zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 augustus 2003 Report Share Posted 19 augustus 2003 Geplaatst door Werner:"overigens een afgeplatte kogel zal toch hoorbaar zijn.............." Bij de Michell lagers is het de bedoeling dat de kogel slijt. En dat doet hij ook, heel erg langzaam. Om de X jaar kogeltje vervangen, als je paranoide bent. Transrotor haalt/haalde zijn kennis bij John Michell, dus die lagers werken mogelijk ook nog zo. Hallo Werner, wat is hiervan de diepere betekenis ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts