VANZOMERENG Posted 7 januari 2015 Report Share Posted 7 januari 2015 VraagjeAls ik nu een andere streamer zo aanschaffen bijv. Cambridge Audio Magic 6v2,kan ik dan nog gebruik blijven maken van de op mijn Nas geinstalleerde software van logitech / Squeezebox software Zo ja... is dit vrij eenvoudig te realiseren of moet ik al mijn IT-vaardigheden uit de kast trekken Onderstaande is mijn huidige streamer.. Kan ik de logitech remote-controllers dan ook blijven gebruiken(communiceren deze controllers nu met het logitechkastje/streamer of met mijn modem ?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 7 januari 2015 Report Share Posted 7 januari 2015 Waarschijnlijk wel, al moet je misschien andere UPnP software op je NAS zetten Je controllers kun je m.i. niet meer gebruiken die communiceren via de Duet. Andere oplossing is b.v. Daphile, dan werkt, alles nog gewoon. Maar zelf vond ik het verschil niet groot tussen een gepimde Duet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 7 januari 2015 Author Report Share Posted 7 januari 2015 Ben ook wel zeer tevreden met mijn Duet maar wil mogelijk het aantal kastjes reduceren in mijn set en wel zodanig, dat ik met een audiorek uitkom, die de helft breed is, van wat ik nu heb. In de verkoop kan dan.. - Mijn streamer Duet (incl. BOTW-Voeding)- Mijn Music Hall Dac/koptelefoonversterker - Mijn CD-speler Marantz SA15S2 Hiervoor in de plaats komt dan 1 kast = Combi -Streamer/Dac met voldoende digitale aansluitingen waarop mijn DVD/Bluerayspeler en UPC-mediabox wordt aangesloten (voor TV-geluid via mijn installatie) Scheelt een hoop ruimte en reduceert mijn kabelsalade E.e.a. heeft totaal geen haast en moet minimaal budgetneutraal verlopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
siem Posted 14 januari 2015 Report Share Posted 14 januari 2015 Misschien is dit iets voor je; http://hifiakademie.de/?id=8&si=MTQyMTI2NzY3OC40MzY2fDg2Ljg0LjI0Mi4xM3wg Ik heb 'm nooit gehoord jammer genoeg, maar alles zit er op eventueel ook een cd speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 januari 2015 Report Share Posted 15 januari 2015 Of die nieuwe Marantz http://www.hifi.nl/artikel/22902/Marantz-presenteert-NA6005-netwerkspeler-voor-hi-res-audio.html http://www.computeraudiophile.com/f22-networking-networked-audio-and-streaming/marantz-sneaking-out-na6005-under-cover-darkness-22096/ Hoe dat met de NAS zit weet ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 15 januari 2015 Author Report Share Posted 15 januari 2015 Bedankt allen ...voor de info Ik zelf heb ook nog de Pioneer N-70 in het vizier.. andere optie is de NAD C390DD .. Digitale versterker en Dac in 1 en sins kort kan je hierin ookeen streamingmodule plaatsen, welke qua gebruik vergelijkbaar is met de Bluenodes maar alles op zijn tijd,,, probleem is, dat verkoop van huidige gear, niet veel opleverd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 januari 2015 Report Share Posted 16 januari 2015 Aha, die NAD is natuurlijk wel bijzonder. Ben benieuwd naar je luisterervaring (mocht je die al hebben of gaan opdoen) Dat budget neutraal zal wel lastig worden vrees ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 januari 2015 Report Share Posted 16 januari 2015 Naim heeft ook leuke alles in 1's. niet goedkoop, wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts