carl Posted 12 januari 2015 Report Share Posted 12 januari 2015 Mijn zoon heeft een fraaie Sony ES versterker met een Technics platenspeler en de computer als digitale bron. Nu heeft hij het zich in het hoofd gehaald om zijn Reloop mixer in de keten te plaatsen. Nu lijkt me het het best om dit in de tapeloop te plaatsen. Dan kan hij die mixer desgevraagd aanzetten. Is mijn conclusie juist dat de "line" op de mixer met de "tape in" van de Sony verbonden moet worden en de "REC " van de mixer met de "tape out" van de Sony. PS vraag me niet waarom die mixer in het systeem moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2015 Report Share Posted 12 januari 2015 Klopt. Taperecorders hadden vaak na band controle. Dan werd er tegelijk opgenomen en afgespeeld. De versterker moet daar dan wel een extra ingang keuzeschakelaar of knop voor hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomatamot Posted 12 januari 2015 Report Share Posted 12 januari 2015 Klopt. Taperecorders hadden vaak na band controle. Dan werd er tegelijk opgenomen en afgespeeld. De versterker moet daar dan wel een extra ingang keuzeschakelaar of knop voor hebben. Plus een extra kopje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 januari 2015 Report Share Posted 12 januari 2015 Plus een extra kopje. Extra kopje moet op de recorder, niet op versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts