leobus Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Hallo, Hoe zit het eigenlijk met de plannen van vorig jaar met betrekking tot het "Review team"? Wat ik mij meen te herinneren, is er één bezoek afgelegd, maar nog geen verslag gedaan. Is dit leuke initiatief nu in zijn peutertijd al overleden of komt het een dezer dagen/weken weer op gang? Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Yep er moet inderdaad wel wat meer actie op dit forum... heb het idee dat we een beetje indutten hiero en zwaar in de komkommertijd zitten. Ik haat komkommers Ik meld me als vrijwilliger aan, om een aantal luisterbezoeken af te leggen met full-color verslag..... (mits redelijk in mijn buurt) ......wie durft Uiteraard zijn er ook lieden hier in het Groesbeekse welkom om mijn set zwaar op de proef te stellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 24 januari 2015 Author Report Share Posted 24 januari 2015 Wat jij wilt, is leuk voor jou en degene die jij bezoekt. (Weet ik uit ervaring) Het was echter de bedoeling dat een vast team -met daarin goede oortjes en een technicus en een schrijver en een fotograaf- bezoekjes zou gaan afleggen. Zo kan je tenminste een rode draad in de beoordelingen vinden. De genoemde deskundigheden kunnen natuurlijk ook in slechts twee personen huizen. En misschien ben jij wel een van hen. Het initiatief lag, dacht ik, bij Marco. Hopelijk is hij niet te druk en valt het niet allemaal in het water. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Ook ik heb in December bezoek gehad. Dat was erg leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Ook ik heb in December bezoek gehad. Dat was erg leuk. Ook door Marco en Sander? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 24 januari 2015 Report Share Posted 24 januari 2015 Door Marc Mumsoft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 24 januari 2015 Author Report Share Posted 24 januari 2015 Door Marc Mumsoft. Dat valt buiten de hierboven bedoelde reviews. Onderlinge bezoekjes zijn overigens wel leuk hoor. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 januari 2015 Members Report Share Posted 25 januari 2015 Dat valt buiten de hierboven bedoelde reviews. Onderlinge bezoekjes zijn overigens wel leuk hoor. Groet, Leobus Dat ik het idd te druk heb, dat klopt, maar is geen excuus. Door de prive situatie van KT88 is het bezoek aan ReneN nog steeds niet virtueel uitgewerkt. Het bezoek heeft plaatsgevonden, de foto's zijn daar, het moet alleen nog worden afgerond en geplaatst. Mumsoft maakt overigens wel zeker deel uit van het revieuwteam, hij heeft Sander vervangen tijdens het bezoek aan Groovy, wat dus bezoek 2 zal zijn. De eerste 2 ''Homestudio's'' moeten dus idd binnenkort geplaatst gaan worden, maar dan moet alles wel eerst af zijn en kloppen. Ik ga de heren reviewers niet achter de broek aan zitten, ze doen dit vrijwillig en onbetaald, geef het nog even de tijd. We hebben namelijk nogal wat andere problemen die ook moeten opgelost (nieuwe forumsoftware, andere hosting en gedragsregels). Er komt echter ooit een dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Klopt het bezoek van bezoek Marc aan mij was ook in het kader van Homestudio. Daar gaat best wel tijd in zitten,ik denk dat Marc aan het reizen alleen al 3uur kwijt was. Ik zou het jammer vinden als er geen vervolg komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Arden... Ik zie bij jouw het volgende onderschrift staan: Forum Sponsor: Music2 audio import:www.music2.nl en 4Music audio distribution www.4music.audio Nu lees ik dat www.4music.audio Scansonic speakers in het programma heeft... Ik dacht bij mezelf, laat ik die jongens ff uit de brand helpen om dit merk wat meer bekendheid te geven in Nederlanden wil me wel opofferen om thuis de Scansonic MB 2.5 (of ander model) te reviewen. Uiteraard zoals jullie van mij bekend zijn, een zeer uitgebreid en full-colorverslag en dit helemaal gratis. Regel jij dit ook, of bij wie kan ik terecht ? (desnoods haal ik speakers zelf wel op) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Fijn dat er zoveel begrip bestaat voor mijn situatie. Ik ga er (voorlopig?) helemaal vanaf zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Fijn dat er zoveel begrip bestaat voor mijn situatie. Ik ga er (voorlopig?) helemaal vanaf zien. Alleen van de reviews toch??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Ja hoor, forummen is voor mij ontspanning maar als ik verantwoording moet afleggen stop ik daar ook mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Ja hoor, forummen is voor mij ontspanning maar als ik verantwoording moet afleggen stop ik daar ook mee. Zo was mijn vraag niet bedoeld hoor. En ik geloof dat je dat ook wel weet. Ik zou je nl. niet graag missen hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beheerder1 Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Dit topic schreeuwt om een reactie van de beheerder. Met verbazing lees ik hier diversen postings. Mag er even van mijn hart dat er achter de schermen hard wordt gewerkt om het hier allemaal draaiend te houden en te verbeteren. Dat het wellicht te langzaam gaat kan zijn, maar we hebben allemaal ook nog andere drukke werkzaamheden. Werkzaamheden waar we ons brood mee moeten verdienen. Dat ik als één van de beheerders het heel fijn vindt dat er enkele forummers zich bereid hebben gevonden om ons mee te helpen als webmaster en als moderator. Dat we enkele forummers bereid hebben gevonden om zich als reviewer op te werpen en bereid zijn om waar dan ook het land ervoor af te reizen en een verslag ervan te schrijven. Hulde voor deze forummers !! Als beheerder ben ik daar ontzettend blij mee.Een ieder forummer die hier regelmatig op het forum zit, weet dat KT88 in het Review team zit en weet ook af van KT88 zijn situatie op dit moment. Het verliezen van een dierbare is niet niks. Ook zijn gezondheid toestanden is niet niks en elke dag is anders voor hem. Dat zijn dingen waar hij moet mee omgaan.Ik vind dat wij als forummers daar begrip voor moeten hebben. In ieder geval als beheerder en als persoon heb ik daar heel veel begrip voor. Daarom leg ik als beheerder (en Marco ook niet) ook geen druk bij KT88. Zijn verslag van dat bezoek zal t.z.t. er echt wel komen. Dat het allemaal langer duurt dan ooit de bedoeling was, dat is zoals het is. Is dat erg? Absoluut niet !!En mocht het zo zijn dat het voor een groep forummers allemaal te lang duurt, daar zou ik het volgende tegen willen zeggen: MELD JE AAN ALS REVIEWER BIJ HET BEHEER. Je bent van harte welkom om het review team te komen versterken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Fijn dat er zoveel begrip bestaat voor mijn situatie. Ik ga er (voorlopig?) helemaal vanaf zien. Sander.... dat er meer actie op dit forum moet komen, was niet aan jouw gericht.. Ga er maar van uit, dat de leden hiero best begrip hebben voor jouw situatie en je er graag bij willen hebben en houden hiero Take it easy Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Fijn dat er zoveel begrip bestaat voor mijn situatie. Ik ga er (voorlopig?) helemaal vanaf zien. Excuus voor mijn reactie. Uiteraard begrijp ik hoe erg zoiets als een verlies zal zijn, met daarnaast óók nog eens de eigen (gezondheids)situatie. Mijn eigen ongeduld gaat dan nergens meer over. Ik heb mijn posting dan ook verwijderd..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Ja,ik ben wat ongeduldig maar dat laat onverlet dat ik zeker begrip heb voor andere belangrijkere zaken. Mijn bedoelingen zijn zeker niet verkeerd. Ik heb juist veel respect voor mensen die zich onbezoldigd inzetten voor wat dan ook. Excuus mocht ik iemand hebben gekwetst met mijn ongeduldigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Dat we voor de situatie van KT88 veel begrip hebben spreekt voor zich. Maar Mumsoft lijkt ook van de high-end-forum-bodem verdwenen. Lieve Mona... wat nu.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Volgens mij is Marc niet helemaal verdwenen. Hij zal vast en zeker nog wel eens meelezen hoop ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Marc is nog springlevend hoor. Alleen niet hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Arden... Ik zie bij jouw het volgende onderschrift staan: Forum Sponsor: Music2 audio import:www.music2.nl en 4Music audio distribution www.4music.audio Nu lees ik dat www.4music.audio Scansonic speakers in het programma heeft... Ik dacht bij mezelf, laat ik die jongens ff uit de brand helpen om dit merk wat meer bekendheid te geven in Nederland en wil me wel opofferen om thuis de Scansonic MB 2.5 (of ander model) te reviewen. Die kleine heb ik bij Engels gehoord op Ocave versterking in een grote ruimte en ik vond ze geweldig. In de middag werd gedemonstreerd op een digitaal ding en het klonk nergens naar. Een raspaardje dus. Zien er ook fraai uit. Zou bij jouw wel staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Marc is nog springlevend hoor. Alleen niet hier. Daar hebben we wat aan. Springlevend, maar geen reviews...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Die kleine heb ik bij Engels gehoord op Ocave versterking in een grote ruimte en ik vond ze geweldig. In de middag werd gedemonstreerd op een digitaal ding en het klonk nergens naar. Een raspaardje dus. Zien er ook fraai uit. Zou bij jouw wel staan. M.b.t. het laatste ben ik helemaal met je eens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 25 januari 2015 Report Share Posted 25 januari 2015 Daar hebben we wat aan. Springlevend, maar geen reviews...??? Misschien gewoon forum en/of internet moe Carl. Daar heb ik ook wel eens last van. Net een pagina op mijn site gemaakt, zit zo een halve dag tijd in. Als het klaar is, is het leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts