WanFie Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 We hebben langzamerhand overal topics voor. Alleen deze miste ik nog. "De Pluim." Die kun je uitreiken aan iemand die iets extra's voor je deed, goede service bood, beter dan verwacht z'n werk deed enz. Wél audiogericht natuurlijk. Ik kwam hier vandaag op toen ik m'n draaitafellager gerepareerd terug kreeg. Dat is n.l wel zo'n pluim waard. De eerste pluim gaat dus naar Marco de Wilde van Music2 en heer Fronhöfer van Acoustic Signature. Hoe ging het een en ander: De draaitafel kocht ik als demomodel bij de Stemvork. Maar wat er mee gebeurt was kon niemand me vertellen, er zat n.l. een flinke speling op het plateaulager. Misschien in de etalage in de zon net een reclamebordje er op laten draaien (dat staat zo leuk), of is het plateau bij een verhuizing met dat van een andere draaiteflverwisseld, of vanaf het begin misschien wat ruim geweest? Ik zal er nooit achter komen . Gelukkig is het een Acoustic Signature waar een Tidorfolonlager met 10 jaar garantie in zit. Maar dan nog... Music2 was eens importeur van dit merk, maar sinds afgelopen jaar niet meer. Toch maar een berichtje naar Marco gestuurd. Hij gaf me direct het emailadres van de eigenaar van Acoustic Signature en adviseerde me daar contact mee op te nemen. Na een paar dagen kreeg ik een berichtje terug met de vraag of ik het plateau en lager ter inspectie kon opsturen. Deze onderdelen dus in de doos en naar Duitsland gestuurd. Na een paar weken kreeg ik de vraag of ik het Lagerhuis ook wilde opsturen. Dat dus maar er achteraan. En nu is de boel voorzien van een nieuw lager én een nieuwe lagerpen weer retour en draait de draaitafel al weer. Wat er tegelijk ook nog gebeurd is en waar ik niet om gevraagd heb, is dat de plateaurand weer keurig is opgeschuurd. Er zat n.l. een krasje op wat nu weg is. M.a.w.... de draaitafel is nu echt nieuw, zonder commentaar en kosten, gerepareerd en retourgestuurd. SERVICE in hoofdletters dus. kom daar nog maar eens om. Dat verdient in mijn ogen een dikke pluim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 (edited) Wat mij betreft kan er dan een pluim naar een winkel die niet meer bestaat. Dat is East West audio in Wijchen. Waarom? Omdat ik na drie jaar spelen ineens problemen kreeg met mijn Audioquest USB kabel. Aanvankelijk wat duf, maar later steeds vaker onderbrekingen en op laatst niks meer. Toch maar even gemaild naar Ron Wevers. Dezelfde dag nog antwoord dat hij zou informeren bij Audioquest wat er aan te doen was. Een paar dagen later een berichtje dat ik de kabel op kon sturen naar Audioquest en dat ik een nieuwe zou krijgen als hij inderdaad kapot was. Drie dagen later had ik een nieuwe in huis. Prima service van zowel Ron als Audioquest. Overigens had ik op aanraden van vriend Fred een kabel geleend van Audiomaat. En die bleek toch wel een slagje beter dan de Audiquest. Daarmee is overigens een kabelavontuur gestart dat ik elders zal beschrijven. Groet, Leobus Edited 10 maart 2015 by leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 10 maart 2015 Share Posted 10 maart 2015 (edited) · Hidden 10 maart 2015 - Overbodig Hidden 10 maart 2015 - Overbodig (..) Na een paar weken kreeg ik de vraag of ik het Lagerhuis ook wilde opsturen. Dat dus maar er achteraan. (...) Moderator: dit graag verplaatsen naar de rubriek 'Humor'. Edited 10 maart 2015 by Ove Rickland Link to comment
Henrie Posted 10 maart 2015 Share Posted 10 maart 2015 · Hidden 10 maart 2015 - Overbodig Hidden 10 maart 2015 - Overbodig (..) Na een paar weken kreeg ik de vraag of ik het Lagerhuis ook wilde opsturen. Dat dus maar er achteraan. (...) Moderator: dit graag verplaatsen naar de rubriek 'Humor'. Inderdaad! Staat er eindelijk een keer iets dat ook daadwerkelijk grappig is Link to comment
carl Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Mijn ervaring is dat je meestal goede garantie krijgt van mensen die het zelf ook belangrijk vinden. Compliment voor AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 11 maart 2015 Report Share Posted 11 maart 2015 De toenmalige importeur van Michell platenklemmen. na ruim een jaar gebruik brak het op de foto aangekruiste stukje van de kleminrinrichting af. Ik heb het "schroefje" opgestuurd met een briefje dat ik het wel erg jammer vond dat het nu al stuk was en kreeg binnen een week een nieuwe retour. gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 maart 2015 Author Report Share Posted 12 maart 2015 (edited) De toenmalige importeur van Michell platenklemmen. na ruim een jaar gebruik brak het op de foto aangekruiste stukje van de kleminrinrichting af. Ik heb het "schroefje" opgestuurd met een briefje dat ik het wel erg jammer vond dat het nu al stuk was en kreeg binnen een week een nieuwe retour. gratis. Mooie actie. Het zou natuurlijk kunnen dat de spindel wat aan de dunne kant is waardoor de tang te veel moet buigen er daardoor breekt. Van de andere kant... een producent moet dergelijk toleranties natuurlijk wel incalculeren. Als constructeur vind ik de insnijdingen in de tang erg kort. Edited 12 maart 2015 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
aifi Posted 12 maart 2015 Report Share Posted 12 maart 2015 Eerste posting na 5 jaar pluim waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 15 maart 2015 Report Share Posted 15 maart 2015 Mooie actie. Het zou natuurlijk kunnen dat de spindel wat aan de dunne kant is waardoor de tang te veel moet buigen er daardoor breekt. Van de andere kant... een producent moet dergelijk toleranties natuurlijk wel incalculeren. Als constructeur vind ik de insnijdingen in de tang erg kort. Ik denk dat het een productiefout was Hans. De "nieuwe" gebruik ik al zo'n 30 jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 1 april 2015 Report Share Posted 1 april 2015 Pluim voor AudioQuest Nederland Door 1 ongelukje, is 1 van mijn banaanstekers van mijn zelfbouw luidsprekerkabel sterk verbogen. Helaas zijn deze alleen per 4 te koop (ik meen ca. 25 a 30 euro p/4 stuks)AudioQuest gemaild of ik deze, ook per stuk kon aanschaffen, vervolgens ontving ik een paar dagenlater 2 stuks kosteloos, thuisgestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 1 april 2015 Report Share Posted 1 april 2015 Dat verdient een pluim, VANZOMERENG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 2 april 2015 Report Share Posted 2 april 2015 Ik vind dat de moderator een pluim verdient. Wat een k.... job Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 2 april 2015 Report Share Posted 2 april 2015 Een pluim voor TL200 omdat hij toegeeft iets verkeerd gedaan te hebben. :) Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 2 april 2015 Report Share Posted 2 april 2015 Dat is een goeie Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 april 2015 Report Share Posted 3 april 2015 Een pluim voor TL200 omdat hij toegeeft iets verkeerd gedaan te hebben. :) Groet, Leobus Dat is een goeie Ja wat dom hè? Komt ook omdat ik al een poosje aan het wisselen was geweest met verschillende "pootjes"onder de Cyrus. Stukkie rubber, stukkie vilt dan weer spikes, en in mijn enthousiasme over de tegel weet ik het temperatuurverschil direct aan de tegel. Ik kon anders niets verzinnen wat het veroorzaakte tot gisteravond het kwartje viel............................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts