Jump to content

Prijzen van audio

carl
 Share

Recommended Posts

Als importeur lijkt me het met de dalende euro nog niet zo verschrikkelijk makkelijk. Ik denk dat bijvoorbeeld de Benz elementen uit Zwitserland binnenkort in prijs omhoog moeten gaan. Maar alles durf je niet door te berekenen uit vrees dat je je uit de markt prijst. En wat te denken van die mooie Amerikaanse spullen? Wat de yen en de pond doet is me verder niet helemaal duidelijk. Aan de andere kant wel weer kansen voor Europese fabrikanten.

Edited by carl

Ik vond de opmerking van Henri over fietsen ook niet helemaal interessant. Het feit dat US fietsen door het dalen van de euro 10 procent duurder zijn wel weer. In een dergelijke situatie kan de moderator beter de poster vragen niet relevante informatie te verwijderen. Is wel zo volwassen.

Ik bedacht me... niet alleen fysieke goederen in Nederland gekocht zullen in prijs stijgen, maar ook als wat internet gekocht wordt. Denk aan b.v. aan muziek en software (apps).

Ik bedacht me... niet alleen fysieke goederen in Nederland gekocht zullen in prijs stijgen, maar ook als wat internet gekocht wordt. Denk aan b.v. aan muziek en software (apps).

Dus via internet uit de US importeren wordt er niet goedkoper op. Op wat kleinigheden na die ik hier niet kan krijgen deed ik dat overigens toch al niet. De Arrays worden in de US wel een stuk goedkoper.