spido Posted 26 maart 2015 Report Share Posted 26 maart 2015 Oorspronkelijk heette dit breinwurmpje "Rosanne", hoorde ik. En werd het gezongen door twee volwassen meelwurmen van pakweg 1,80 m. Veel meer dramatische zeggingskracht heeft de bewerking voor Twee Vingers in de commercial van BelSimpel. Ongetwijfeld is dat vooral te danken aan de gelaatsuitdrukkingen van de beide vingerzangers. In de Rosanne-versie zien we nog twee uitdrukkingsloze blotebillengezichten. Maar de gezichten van de Twee Vingers hebben een veelzijdige en subtiele expressie. Ongetwijfeld zou Nederland met deze Twee Vingers versie hoge ogen gooien op het Eurovisie Songfestival! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 maart 2015 Report Share Posted 26 maart 2015 Hoort dit niet in het humor topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 maart 2015 Report Share Posted 26 maart 2015 Hoort dit niet in het humor topic Jazeker, op een ereplaats. Kweet zeker dat Snikkelsimon hoge ogen gooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 maart 2015 Report Share Posted 26 maart 2015 N.b. toen ik de titel van dit topic las dacht ik onmiddellijk: "Twéé vingers, van mij krijgt het songfestival er altijd maar één". Maar wel een hele dikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts