Sodejuu Posted 4 september 2001 Report Share Posted 4 september 2001 Hoi die Bruce, Ruim een maand vakantie wat een leven Leuk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruce Springsteen Posted 4 september 2001 Author Report Share Posted 4 september 2001 hehe, tja zo blijf je door sukkelen, ik hield zo-wie-zo al niet van die zgn middenklasse apparatuur, dus toch maar weer snel terug naar mijn McIntosh (zal wel een 2de handsje worden). (mijn net aangeschafte) NAD = versterker van het jaar geworden!!!???? snap niet waar ze dat van vandaan halen, maar klinkt redelijk. maarehhh, ff over de helft v/h volume en... bammmm alles uit, in het rood.. neeeeuuuhhh, neem maar weer een paar maand vakantie en hoor jullie over een half jaar wel weer, met een Mc ! op zeker! Eddy - bedankt voor de reactie, maar heb een hoop geleerd intussen (helaas zonder vacantie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 september 2001 Report Share Posted 4 september 2001 BB= Beste Bruce, Hoe ik het uit moet leggen weet ik nog niet maar ik zal het proberen. Als je in een Fiat 500 110 km/uur rijdt als hij dat wil ? Dan ga je oerend hard, althans dat gevoel heb je dan. Als je in een RR 180 km/uur rijdt dan heb je het gevoel kan het niet sneller ? Hierbij is het gevoel niet van wat ga ik oerend hard. Zo is het ook bij audio op het moment dat je een portable radio aanzet op"vol" vermogen dan krijg je een heleboel vervorming cadeau en heb je het gevoel ook je gehoor dat het heel hard staat. Ga je naar een installatie luisteren die erg goed is dus geen of weinig vervorming dan heb je geen idee hoe luid het al staat want het klinkt zo mooi. Dus geef je dan wat meer gas terwijl het al luid staat en dan speel je dus echt veel te luid. Wat is het dan leuk dat er een beveiliging op zit want anders was er iets stuk gegaan. Dit is misschien niet altijd het geval maar wel vaak. MvG, Haudio PS ik had nog iets over het hoofd gezien nl als ik mijn versterker luider zet dan 12 uur ! Tja dan kun je er op wachten. ++Ingangs gevoeligheid 150 mV over 47 kOhm Uitgangspanning 2 Volt . Wat denk je dat er gebeurt met de volume op of boven 12 uur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 Geplaatst door sodejuu:Hoi Ed, In feite zijn het allemaal de zelfde spelers, maar toch ook weer niet. De verschillen op een rijtje: CD6000: standaard uitvoering van de cd-speler uit de 6000-range. CD6000OSE: (Special Edition) Uitgaande van de CD6000 een iets verbeterede voeding en betere elco's in 't uitgangscircuit. Ik meen me te herinneren dat het DAC-gedeelte is afgeschermd. CD6000KI: (Ken Ishiwata) Uitgaan de van de SE-versie een nogmaals verbeterde voeding, nog betere elco's, geselecteerde DAC-IC's, compleet nieuw analooggedeelte en als klap op de vuurpijl is de hele speler met koperfolie afgeschermd. Het verschil is zeker te horen, absoluut bij de KI. Die klinkt echt muzikaal, heeft een rustig maar wel gedetailleerd klankbeeld. P.S.: Ken Ishiwata is de chef-ontwikkeling bij Marantz en heeft nou ongeveer elk apparaat al voorzien van z'n eigen handtekening inclusief de modificaties die erbij horen. Goed verhaal, mist nog wat snufjes die de duurdere varianten hebben, maar dat maakt niet zo veel uit. Wat wel uitmaakt is dat er twee 6000 OSE spelers zijn. De gewone, en sinds enkele maanden in de UK, de 6000 OSE Special Edition (dus de Special Edition van de Original Special Edition ) De Special Edition moet je zien als weer een getweakte OSE, zonder echt grote aanpassingen. Wat betere demping oa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts