Duck-Twacy Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 (edited) Steely Dan is bijna altijd goed. Ik heb er een paar sacds van. Allemaal top imo. Ben sowieso erg tevreden over sacds. Wellicht niet zozeer omdat het medium gehoormatig zoveel beter is, maar de extra aandacht hoor je wel (vergelijk Tommy op sacd met Tommy op cd; een wereld van verschil. Tommy op lp heb ik ook overigens ook nog wel) Edited 20 april 2015 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 So, he fits perfectly... Beetje te makkelijk Henrie... Ik snap je scepsis wel, maar je kunt je ook afvragen hoe het kan dat zoveel mensen erg blij worden van dit fenomeen... Ik weet het ook niet, maar denk wel dat ze oprecht zijn (en niet gek oid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Zoals men kon verwachten, is dit topic onmiddellijk ontspoord! Men komt aandraven met favoriete artiesten, in plaats van beste opnamen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Zoals men kon verwachten, is dit topic onmiddellijk ontspoord! Men komt aandraven met favoriete artiesten, in plaats van beste opnamen. Het ging toch over high-end Spido Als mensen nu "high" worden van die muziek dan is dat toch goed? Wat ik een bijzonder goede opname vind is deze van Billy Hollyday Ik heb helemaal niets met dat lieve mens en het is ook van voor mijn tijd, maar de opname, de sfeer, de emotie, de tragedie, het gevoel dat ze in de muziek legt intrigeert mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Spido als ik mijn eigen muziek zou opsommen kan ik beter verhuizen naar een ander topic Bill, bijna alle cd's vanaf het jaar 2000 ongeveer klinken niet goed, dus ook de heruitgaven. Hou dit in je achterhoofd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bill Posted 21 april 2015 Author Report Share Posted 21 april 2015 U heeft mastertapes thuis liggen wol? En hoe klinkt software? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts