mordante Posted 9 mei 2015 Report Share Posted 9 mei 2015 Vandaag was ik bij A10 audio op bezoek. Mijn platenspeler heeft een probleem. Echter ik wist ook dat er enkele weken geleden een moon neo 280d dsd in de winkel was aangekomen. Dus ik vroeg wat zijn indrukken waren van deze DAC. Helaas voor mij. De DAC zat nog in de verpakking. Geen tijd gehad om in te spelen. Alex van A10 vroeg vervolgens of ik de Moon niet thuis wil uitproberen.Daar zei ik natuur geen nee tegen. Thuis aangekomen kop koffie gedaan en daarna de DAC uitgepakt. De CEC loopwerk mbv mijn AES/ebu aansluiting op de Moon aangesloten en dat ging goed. Daarna de mijn laptop op de DAC aangesloten. Dat ging niet helemaal goed. Dus ik naar de Moon site. Daar werd redelijk duidelijk stap voor stap uitgelegd hoe Foobar te configureren voor het gebruik met de moon neo 280d dsd.Dat allemaal gedaan. Helaas ik Foobar gaf nog fout meldingen. Bleek dat een aantal van de plugins alleen op de nieuwste versie van Foobar werken. Ik had versie 1.2.? deze geüpdatet naar 1.3.8. laptop herstart. Nu is er muziek.Vanuit mijn laptop gaat er een €5 USB kabel naar mijn Schiit Wyrd vanuit daar met een Schiit USB kabel naar de Moon. Nu rustig komende dagen alles inspelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 mei 2015 Report Share Posted 9 mei 2015 Misschien een beetje ouderwets maar kan de dac niet rechtstreeks naar de ingang van de versterker?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 9 mei 2015 Author Report Share Posted 9 mei 2015 Misschien een beetje ouderwets maar kan de dac niet rechtstreeks naar de ingang van de versterker?? Dac gaat ook rechtstreeks naar de versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 mei 2015 Report Share Posted 9 mei 2015 Moon is mooi spul. Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts