Jump to content

X-fi 2015 in Veldhoven

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

Zoals al eerder beloofd in het agenda draadje, hierbij de link naar website van de X-fi show:

KLIKKERDEKLIK

De meeste deelnemers zijn ingevuld, de omschrijvingen en dergelijken zijn zo te zien nog onder constructie. Wij gaan er in ieder geval een groot feest van maken waarbij er ongetwijfeld weer iets te winnen zal vallen...

x-fi%2Baudioshow%2B2015%2Brectangle%2Bwe

Edited by Arden

• 2 months later...
  • Members

Misschien een extra reden om naar Veldhoven af te reizen, we gaan tijdens de X-fi een Sonore AC Powerpack II t.w.v. 2.000 euries verloten, ditmaal hoef je er niets voor te raden/gokken/frauderen, je entreekaart is het enige wat je nodig gaat hebben, dus bewaar deze na binnenkomen goed!

Misschien een extra reden om naar Veldhoven af te reizen, we gaan tijdens de X-fi een Sonore AC Powerpack II t.w.v. 2.000 euries verloten, ditmaal hoef je er niets voor te raden/gokken/frauderen, je entreekaart is het enige wat je nodig gaat hebben, dus bewaar deze na binnenkomen goed!

Kan je de mazzelkont van het forum niet uitsluiten Marco. Maken de andere tenminste nog een kans.

• Members

Wollie komt op zaterdag , ik ben benieuwd , vooral de presentatie, of is het weer hok je in hok je uit, want als ze niks aan acoustic doen dat wordt het een teleurstelling.

Mvg wol

Juist niet Wol, stel dat alles perfect zou zijn... Dan heb je niks te zeuren!

Het zou me toch wat wezen...

• Members

Kan je de mazzelkont van het forum niet uitsluiten Marco. Maken de andere tenminste nog een kans.

Welke bedoel je? De ene komt waarschijnlijk met een perskaart binnen, dus die kan daardoor al niet meedoen (net als jij trouwens), Hans heeft 1 x een Pluto matje gewonnen, en dat omdat hij bijkans echt ieder evenement wat er plaatsvind bezoekt. Als je hem om die reden al een mazzelkont noemt... Ik ben er trouwens nog steeds van overtuigd dat je geluk afdwingt, maar dat is weer een ander verhaal!

Welke bedoel je? De ene komt waarschijnlijk met een perskaart binnen, dus die kan daardoor al niet meedoen (net als jij trouwens), Hans heeft 1 x een Pluto matje gewonnen, en dat omdat hij bijkans echt ieder evenement wat er plaatsvind bezoekt. Als je hem om die reden al een mazzelkont noemt... Ik ben er trouwens nog steeds van overtuigd dat je geluk afdwingt, maar dat is weer een ander verhaal!

Dat zei ik ook tegen een vriendin die bij 1 tegen 100 , 115 duizend mee naar Huis nam. Hans heeft wel meer gewonnen dacht ik ook bij Henk.

Hans heeft wel meer gewonnen dacht ik ook bij Henk.

Klopt. Een platenborstel. Daarnaast heb ik eens een koptelefoon bij Music en Emotion gewonnen. Dat was het. O, ik vergeet nog iets. Een blaasvoetbalspel bij het tijdscrift Taptoe, maar dat is erg lang geleden.

Edited by Hans van Liempd

• 2 weeks later...

Hadden we in Roermond een prijsvraag?

Wat die elementjes betreft, ik kan nou eenmaal goed schatten  :P Er was nog iemand met het juiste aantal, maar die was later met zijn antwoord. Ik ben iig gelukkig met m'n vdH DDT II

Ik kom trouwens met een normele entreekaart binnen :D. Geen perskaart voor mij deze keer

Edited by Sodejuu

Wat een gezever. Jij had net zoveel kans om te winnen. Dat heeft niks met "bekende" of "vriendschap" te maken. Je moet wel het juiste aantal raden/schatten. Nou, dat is me toen toevallig gelukt. Marco is integer genoeg om het eerlijk te laten verlopen.

Sterker nog, Henk van Audio Selectief had een jaar later eenzelfde loterij. Ook een pot met een aantal elementjes erin. er waren 25 prijzen. Ik had zo goed geschat, dat ik niks heb gewonnen. Toen heeft Hans die platenborstel gewonnen (yeeha).

Het gaat op zo'n evenement toch ook niet om het winnen. Je gaat er naar toe om nieuwe en vooral mooie dingen te zien en horen, bekenden tegen het lijf te lopen en een prettige dag te hebben. Als er dan nog een kadootje bij zit, is dat leuk meegenomen, maar het hoeft helemaal niet.

• Members

Roger, ik vindt wel een beetje ........

Feit een ,een goede vriend van Arden,

Feit twee, het juiste aantal.

Het is je gegund.

En hoeveel heeft importeur aan vrijkaarten te verdelen.

Ik ben benieuwd welke bekende nu wint.

Mvg wol

Kijk Wol, dit heet nu laster!

Niet om het 1 of ander, maar je verzint iets waarvan je denkt leuk, en dan krijg je dit gezeik? We kunnen natuurlijk ook alle acties waar iets mee te winnen valt gewoon afschaffen, foto'tje van Wol erbij met als onderschrift ''Voor alles wat u NIET heeft gewonnen kunt u deze heer danken''

Ik heb nog overwogen om tevens een GN 3 lp persing van Bellafonte at Carnegie Hall als 2e prijs en de herpersing van Roger Waters Amused to Death als derde prijs weg te geven, maar die laat ik nu denk ik maar gewoon in de platenkast staan!

Wat wil je nu eigenlijk? Het forum van me overnemen zodat we er een Wolliaans iets van kunnen maken?

Kom maar met een bod, want veel lol valt er door dit soort gezever ook niet meer te halen...

Het gaat op zo'n evenement toch ook niet om het winnen. Je gaat er naar toe om nieuwe en vooral mooie dingen te zien en horen, bekenden tegen het lijf te lopen en een prettige dag te hebben. Als er dan nog een kadootje bij zit, is dat leuk meegenomen, maar het hoeft helemaal niet.

Daarom dat we nu Belgen onder elkaar al aan het afspreken zijn wie wanneer kan, wie er kan rijden, enz ... Al de rest, zoals een mooie persing van Louis Armstrong & Duke Ellington, is bonus maal 10

Wat voor een belang zoude mensen als Roger en Marco hebben om niet integer te zijn Wiel? Roger ken ik ik inmiddels vrij goed, maar ook Marco is een prima vent.

Mmm als Wol nu iets wint ga ik hem weer verdacht vinden.

De hifi wereld is natuurlijk zo corrupt als wat, daarom verdien ik ook duizenden euro's met mijn hifi blog. Maar goed nu de hifiscene weer op het niveau zit, als in de gouden jaren, is het ook niet vreemd iedereen pikt een graantje mee. Mijn foto's maken of breken een merk, daarom dat ik minimaal in 2 sterren restaurants wil eten met highrollers als Marco en Cock. En reken maar dat ik nog steeds 500 euro per foto vraag. Marco's forum is ook een goudmijn merken als Nike en CocaCola staan op de wachtlijst voor een banner. Sorry maar Apple gaat nu eenmaal voor. Onno zit nu al aan zijn tweede Rolls,dus je weet dat de zaken goed gaan. We kopen geen reviews meer, we staan op het punt om HVT en Music Emotion op te kopen om samen te brengen tot 1 organisatie. Hierna fuseren we de High End Munchen, AAA en de Z-fi. Genoeg geld. Ja, die oude naam gaan we natuurlijk niet meer gebruiken. Hierna zetten we in Rotterdam het grootste hifi centrum neer van Europa. Ik ken de burgemeester dus dat is zo geregeld. Pakken we meteen de hele Benelux erbij als klant. Makkelijk met de trein. Niets kleine winkels, we bieden het ultieme hifi stereo vermaak met uitzicht op de Maas en moeder de vrouw kan shoppen.

LOL heerlijk om zo in de Wol-stand mee te gaan, ik hou van mijn oude hifi complotdenker ;-)

Dus als ik het goed begrijp zeg je om partijdigheid in de ogen van anderen te voorkomen, zou Marco de prijs en de organisatie van de wedstrijd aan de X-fi moeten afstaan.

Maar wat als een forumgenoot deze alsnog wint? Houd je dan geen schuine ogen van criticasters?

Carl is idd jurist. ...................... in millieutechniek ^_^. Dat heeft weinig met een loterij te maken.

In de wet staat niet dat medewerkers per definitie uitgesloten zijn van deelname. Dat is een regel die je er zelf in zet om je integriteit te waarborgen.

Als een dealer/importeur een surprise beschikbaar stelt, hoeft hij die niet aan de organisatie te geven. Zo'n surprise mag in het kader van advertentiedoeleinden (in dit geval als publiekstrekker) gewoon op zijn eigen stand vergeven worden. Hij mag het wel aan de organisatie schenken.

Ik ben het met Ivan eens. Ivan, je vraagt veel te min voor je foto's. €500 is een lachertje.

Ik zie die gouden tijd voor Marco en Cock en Arnold nog veel groter. Waarom in Rotterdam, als je de Benelux als doelgroep hebt? Denk groter! De hele Flevopolder als High End speeltuin, met z'n eigen schone energie voorziening. Zeg maar een atractiepark voor de high End Audio liefhebber, met alles wat je maar kan krijgen op dat gebied, inclusief een werkplaats voor ter plekke professioneel herstel en eventuele modificaties. En dan niet voor de Benelux, maar heel Europa. Nederland als globaal middelpunt voor high end audio. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Dat lukt Marco zonder problemen

Over afdwalen....kunnen we niet on-topic?   :blink: Het lijkt me een mooie show,  ik ga er waarschijnlijk heen,  ik wil kijken, voelen, luisteren en ben geïnteresseerd  in hi-res audio. :)

(Ivan je kan meerijden)