leobus Posted 13 augustus 2015 Report Share Posted 13 augustus 2015 Als de organisatie de redenering van Wol toe gaat passen, kan dus niemand van dit forum de prijs winnen. Kan ik net zo goed niet naar de X fi gaan. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 augustus 2015 Report Share Posted 13 augustus 2015 Wol wil je Sodejuu en mij niet zo opzij schuiven we zijn bezig een fantastisch concept neer te zetten. En jij gaat er weer dwars doorheen, lees eerst de Wet op de kansspelen en kom dan terug. :-) Fijn Jack, dank voor je aan bod, misschien ben ik er dan al. Ik weet niet of ik een verslag ga maken van de show. Maar voor de zekerheid heb ik een kamer geboekt. Misschien moet ik me dit jaar als consument opstellen en lekker met je meerijden ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 augustus 2015 Report Share Posted 13 augustus 2015 Ik ben het met Ivan eens. Ivan, je vraagt veel te min voor je foto's. €500 is een lachertje. Ik zie die gouden tijd voor Marco en Cock en Arnold nog veel groter. Waarom in Rotterdam, als je de Benelux als doelgroep hebt? Denk groter! De hele Flevopolder als High End speeltuin, met z'n eigen schone energie voorziening. Zeg maar een atractiepark voor de high End Audio liefhebber, met alles wat je maar kan krijgen op dat gebied, inclusief een werkplaats voor ter plekke professioneel herstel en eventuele modificaties. En dan niet voor de Benelux, maar heel Europa. Nederland als globaal middelpunt voor high end audio. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Dat lukt Marco zonder problemen Precies, een duurzaam hifi-pretpark! Kunnen pan-Europese vluchten landen op Lelystad? Ik kan de stroom Russische miljonaires nu al niet aan, laat staan onze bankiers uit Zurich. Maar ook de mannen en vrouwen met een zucht voor de ultieme hifi ervaring uit Duitsland, Frankrijk en Engeland moeten kunnen komen. Een randvoorwaarde ik wil wel een restaurant met Belgische chef, met de beste biefstukken, maar ook gebak en biologisch eten! En ik weet het, ik vraag te weinig voor mijn foto's. 500 euro per foto is een habbekrats. De prijzen zal ik per direct ophogen naar de nieuwe realiteit! X-fi prijzen, de prijs van de foto is de prijs van de high-end apparatuur dat er opstaat, opgeteld natuurlijk! Moderator, mocht dit te offtopic zijn er kan een nieuwe thread worden gemaakt: Grenzeloos dagdromen met een hifi-knipoog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 13 augustus 2015 Report Share Posted 13 augustus 2015 Wol wil je Sodejuu en mij niet zo opzij schuiven we zijn bezig een fantastisch concept neer te zetten. En jij gaat er weer dwars doorheen, lees eerst de Wet op de kansspelen en kom dan terug. :-) Fijn Jack, dank voor je aan bod, misschien ben ik er dan al. Ik weet niet of ik een verslag ga maken van de show. Maar voor de zekerheid heb ik een kamer geboekt. Misschien moet ik me dit jaar als consument opstellen en lekker met je meerijden ;-) Het is een end rijden dus gezellig, als je meegaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 augustus 2015 Report Share Posted 13 augustus 2015 Misschien een beetje te veelgevraagd. Maar een hifi museum met klassiekers en verschillende concepten moet kunnen. Nu nog de financiering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 14 augustus 2015 Report Share Posted 14 augustus 2015 Misschien een beetje te veelgevraagd. Maar een hifi museum met klassiekers en verschillende concepten moet kunnen. Nu nog de financiering. Is dat het radiomuseum al niet? Er bestaat al zoiets. Maar een expositieruimte met vintage installaties moet er minimaal staan. Van een uitvergrote sme toonarm die kinderen in elkaar moeten zetten tot een Quad kamer met surround Q4 opstelling in 1960s stijl setting. Ja, dat lijkt me wel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 augustus 2015 Report Share Posted 14 augustus 2015 (edited) Ik denk inderdaad aan een museum van de hoogtijjaren van de hifi Ivan. Dus veel buizen en analoog. Met wisselende demo's. We kunnen beginnen met de collectie van Peter! Edited 14 augustus 2015 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 september 2015 Report Share Posted 23 september 2015 Ik neem je aanbod graag aan Jack. Het wordt 1 dag X-Fi voor mij. Een groot verslag van mijn kant zit er niet in zoals voorgaande edities. Mijn camera gaat wel mee om highlights vast te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 september 2015 Report Share Posted 23 september 2015 Ok, ik ga het liefst zondag, zie PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 september 2015 Report Share Posted 23 september 2015 Ik ga ook op zondag - ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 september 2015 Report Share Posted 24 september 2015 (edited) Ik neem mee: "oordoppen". Een bordje met de tekst: "Zullen we straks buiten gezellig kletsen" Beide, hoef ik denk ik niet uit te leggen Edited 24 september 2015 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 24 september 2015 Report Share Posted 24 september 2015 Ik ga ook op zondag. Wie weet herken ik iemand. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 september 2015 Report Share Posted 25 september 2015 Vast en zeker Leo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 25 september 2015 Report Share Posted 25 september 2015 Ik ben er vandaag al. Eerst nog even slapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Leuk George! Help je Marco? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Live van de X-fi buiten Voorlopig sta ik al een halfuur in de rij. En ben nog niet binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Leuk George! Help je Marco?Vandaag gewoon bezoeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Chips, George! Wat een geduld moet je hebben. Onprofessioneel hoor van de X-Fi, online kaarten kopen - "Levertijd: afhalen aan de kassa" - auw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Vergeet je internet betaling niet uit te printen Ivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webmaster Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 De webmaster gaat morgen een kijkje nemen. Ik zorg er ruim voor openingstijd te zijn.... de organisatie laat me er vast wel in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Chips, George! Wat een geduld moet je hebben. Onprofessioneel hoor van de X-Fi, online kaarten kopen - "Levertijd: afhalen aan de kassa" - auw. Zeker doen, daar is een aparte balie voor. Je kunt de rij dus gewoon voorbij lopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Hier even een verslag van de dag. zo als al eerder aangegeven was het nog al druk en heb ik 45min in de rij moeten staan om een kaartje te kopen. Een kaartje online kopen kan je dus 45 min besparen. zeker doen dus al je morgen nog gaat. De hoogte punten op een met stip Zugspitz Erg goed met een mooi compleet programma. Een erg dynamisch systeem wat je zeker moet beluisteren. De DT is een idiler (schrijf je dat zo) wiel aandrijving en klinkt prima. Ook mooi is de Xanadu klinkt gewoon lekker. Bij Music2 was het zo als gewoonlijk ook weer prima. Hier was de nieuwe Tweeter te horen Voor Wol en mij was nog een vergelijk gedaan met en zonder en ja het doet echt iets. Het verschil was met name te horen in de ruimte wat zeker prettig is. Aanrader is ook de Daudio stand. Er zijn nu een set N-core500 versterkers aan de lijn toegevoegd die zeker heel goed doen wat ze moeten doen. Duidelijk te horen is dat dit als een systeem is gebouwd en het speelt als set gewoon goed. Alleen volgend jaar wordt het ook eens tijd om er wat analoge bronnen bij te doen. Verassing de Bach speaker. Mooi compact speakertje wat een hele volwassen sound weet neer te zetten. Prijs voor de beste looks, ik vind het gewoon indrukwekkend om te zien, Klonk ook niet gek. Kamers die je over kan slaan. eentje gevonden het geluid was niet in verhouding, het hoog was zo schel dat het zeer deed aan mijn oren. jammer had er meer van verwacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Cool, George! Dank voor het verslag en de foto's! Ik kan mijn camera wel thuis laten morgen :-) Ik heb nog nooit zo'n rij gezien! Wat veel mensen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 Wat was niet goed , zoals vorig jaar kamers zoeken, de bewegwijzering was helemaal mis. MQA van meridian gehoord , prutswerk , straks durf je niet meer te streaming en of een cd te kopen. Je kunt beter een oude cd of plaat kopen. Mvg wol MQA gemist, in welke kamer was dat ? Het klonk ook erg goed bij TG Acoustics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 september 2015 Report Share Posted 26 september 2015 (edited) Bedankt voor de info. Die Bach heb ik een paar jaar geleden gehoord en veraste mij ook. Jullie hebben het antwoord ook nog niet: wat is de oorzaak van het gehoormatige gevolg door de supertweeters. Edited 26 september 2015 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts