Jump to content

Sonore-ac Reference

telefunken
 Share

Recommended Posts

Afgelopen weekend heb ik setje Sonore-ac Reference interlink kabels mogen lenen van een mede forumlid.

Omdat ik nogal verrast was door de sound wat het bracht,ben ik opzoek gegaan voor een 2e hands set.

Op marktplaats stuite ik op een set wat aangeboden werd door A21 voor €549,00.maar op de website staat een heel andere prijs ???.

en na verder zoeken op de site van Sonore-ac en Music2 kwam ik erachter dat de oude sonore kabels voor de nieuwe sonore-ac prijzen worden verkocht ???.

vb.sonore reference interlink oud           €1450,00

sonore-ac reference interlinkd nieuw €2450,00

Wat gaat hier fout,   want is de oude kabel en de nieuwe kabel hetzelfde kwa klank ,wie heeft ervaring met deze kabels. en is de prijs €1250,00 wel rechtvaardig. 

Tijdens de bijeenkomst in Ermelo heeft Cock e.e.a. verteld over de verschillen tussen de oude en nieuwe AC kabels.

DE AC kabel deed het daar ondanks de beperkende omstandigheden het best (naast de Stealth).

Hier beginnen de verslagen,

http://www.high-endforum.nl/topic/14419-kabeldag-high-end-forum/page-20#entry435001

ik kan helaas niks vinden m.b.t. het verhaal van Cock.

Het is met kabelprijzen gewoon wat de gek er voor vraagt (of geeft). 

Had Marco het ook niet over illegale copies. Hij zal wel reageren. Ik vond ze bij de vergelijking wel erg goed, maar wie doet zoiets dan weg.

Edited by carl

• Members

Had Marco het ook niet over illegale copies. Hij zal wel reageren.

[...]

Deze link spreekt denk ik voor zich: KLIKKERDEKLIK

Modder gooien doen we niet aan, een ieder kan met een klein beetje deductie en combinatie zijn conclusies wel trekken!

En daar laat ik het bij...

Afgelopen weekend heb ik setje Sonore-ac Reference interlink kabels mogen lenen van een mede forumlid.

Omdat ik nogal verrast was door de sound wat het bracht,ben ik opzoek gegaan voor een 2e hands set.

Op marktplaats stuite ik op een set wat aangeboden werd door A21 voor €549,00.maar op de website staat een heel andere prijs ???.

en na verder zoeken op de site van Sonore-ac en Music2 kwam ik erachter dat de oude sonore kabels voor de nieuwe sonore-ac prijzen worden verkocht ???.

vb.sonore reference interlink oud           €1450,00

sonore-ac reference interlinkd nieuw €2450,00

Wat gaat hier fout,   want is de oude kabel en de nieuwe kabel hetzelfde kwa klank ,wie heeft ervaring met deze kabels. en is de prijs €1250,00 wel rechtvaardig. 

Hoi Rob, 

er was eerder een topic over deze namaak en oude kabels.

http://www.high-endforum.nl/topic/14558-waarschuwing-aangaande-namaak-en-oude-modellen-sonore-ac-kabels/#entry438475

Jeemig, dat is het laatste wat ik gedacht had. En ook leek er altijd een geweldige klik tussen Audio21 en Sonore. Jammer dat een " gebrek aan constante kwaliteit" dan de oorzaak is van de breuk  :( . Ik ben benieuwd hoe het assortiment van Mark zich gaat ontwikkelen, hoewel daar in zijn blog al wel wat van duidelijk wordt....

Jammer,maar begrijpelijk dat een gerenomeerd merk zich beschermd tegen praktijken waardoor zij negatief in de plubiciteit kunnen komen.

Een dealerschap neem je niet zo maar af,daar zal wel over nagedacht zijn.

Jammer,maar begrijpelijk dat een gerenomeerd merk zich beschermd tegen praktijken waardoor zij negatief in de plubiciteit kunnen komen.

Een dealerschap neem je niet zo maar af,daar zal wel over nagedacht zijn.

We weten daar het fijne niet van, dus laten we er niet over speculeren. I.i.g. is zo'n actie voor geen van de partijen in het voordeel.

Deze ontwikkeling komt me tamelijk rauw op mijn dak vallen: het ene moment ben je hofleverancier en dan houdt alles in één klap op......

Zonder het fijne hiervan af te weten, kan ik maar één conclusie trekken: de klant is de verliezer.

• Members

Deze ontwikkeling komt me tamelijk rauw op mijn dak vallen: het ene moment ben je hofleverancier en dan houdt alles in één klap op......

Zonder het fijne hiervan af te weten, kan ik maar één conclusie trekken: de klant is de verliezer.

Maak je daar maar niet bezorgd om Peter, daar wordt al zorg voor gedragen. We zijn bezig voor Sonore AC een Sonore Store op te zetten, dan worden dergelijke problemen in de toekomst voorkomen. De grote verliezer in deze was helaas de in potentie bijzonder goede samenwerking tussen dealer/distributeur/fabrikant, die is helaas om zeep. Gebeurt nu eenmaal wel eens, doe je niets aan. Verder niets dan goeds over alle partijen, deze gaan elk hun eigen weg. Wij blijven Sonore AC ondersteunen, ze worden ook dealer van Blumenhofer en Pluto Audio, zo blijft de gouden driehoek-combinatie gewoon voortbestaan. Wordt dus vervolgd via een andere weg...

Als ik het goed begrijp gaat Sonore een eigen winkel beginnen met wat andere produkten erbij.

Overigens heeft die A21 een fraaie site zeg. Heeft die dat allemaal in huis?

Als ik het goed begrijp gaat Sonore een eigen winkel beginnen met wat andere produkten erbij.

Moet je de winkel New Music eens bezoeken, en niet enkel de site, daar staat veel heel veel binnen Carl. Niet normaal meer. En ook veel platenspelers ... :)

Ben je er nog nooit geweest Carl? Moet je écht eens naar toe dan. Op open dagen worden (werden?) er in 3 luisterruimtes gedraaid, waaronder de eigen woonkamer van Mark. Erg fijne sfeer en mooie sets over het algemeen. Altijd wel een feestje!

• Members

Ik ga dat zeker doen R , maar dan als het minder mooi weer is.

Moet je vooral doen Carl, een hele bijzonder locatie waar veel te beleven valt. Analoog is de focus, dus op zeker dat het je er zal bevallen. Meldt er wel gelijk bij dat je ook voor Puresound schrijft, dat is wel zo transparant!

Ga er ook vooral even luisteren naar het instap Ikeda element, zou zo maar kunnen dat dit jouw kopje thee blijkt te zijn...

Moet je vooral doen Carl, een hele bijzonder locatie waar veel te beleven valt. Analoog is de focus, dus op zeker dat het je er zal bevallen. Meldt er wel gelijk bij dat je ook voor Puresound schrijft, dat is wel zo transparant!

Ga er ook vooral even luisteren naar het instap Ikeda element, zou zo maar kunnen dat dit jouw kopje thee blijkt te zijn...

Dat doe ik zeker Marco.

• 4 weeks later...