carl Posted 22 juli 2015 Report Share Posted 22 juli 2015 De vierdaagse wordt als een wandelfeest gezien. Wat veel niet weten is dat er heel veel goede muziekacts zijn, goed verspreid over de stad. Vanavond weer eens geweest en als je de plekken weet hoor je veel goede en alternatieve muziek. Toch ben ik kennelijk niet helemaal bij. Er was een act waar veel mooie meiden aan het indansen waren. De muziek bestond uit oude mindere meezingpop met daaraan beats toegevoegd. Af en toe kwam daarin een live gitarist doorheen. Toch klonk het wel aardig, maar zo tussen die jonge meiden werd ik wat onrustig. We zijn maar verder gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 23 juli 2015 Report Share Posted 23 juli 2015 Je hebt een leuke dag gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 juli 2015 Report Share Posted 23 juli 2015 Tussen die jonge meiden Zeg Carl waar werd je nu onrustig van De muziek of.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 juli 2015 Author Report Share Posted 23 juli 2015 Ik zou het vroeger ook niet leuk gevonden met wat relatieve ouderen erbij. Laat ze maar lekker los gaan zonder mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts