Jump to content

Wat is jullie droomspeaker?

fenton
 Share

Recommended Posts

Laat dat mens in zijn waardde....kijk maareens eerst je eigen postings na [geld vooral voor erik] zegt al genoeg.  <_<

voor wie maak ik reclame?? :rolleyes::)

Nou, als ik de naam Erik Klijnsmit hoor denk ik meteen aan esl's en beton.....

Er lijkt mij nog al een verschil te zitten tussen postings over spullen die je mooi vindt (soort) en spullen die door je vader verkocht worden (merk). Zeker als het reclamequotient 100% is. Het lijkt wel of zoontje zich uitsluitend heeft aangemeld om de JK spullen onder de aandacht te brengen

Er lijkt mij nog al een verschil te zitten tussen postings over spullen die je mooi vindt (soort) en spullen die door je vader verkocht worden (merk). Zeker als het reclamequotient 100% is. Het lijkt wel of zoontje zich uitsluitend heeft aangemeld om de JK spullen onder de aandacht te brengen

Heeft hij wel een zoontje?

Ja , ben ik helemaal met je eens

irritant ventje vind ik het :D

Mijn droomspeaker maak ik zelf....... Afgestemd op mijn smaak, kamerakoestiek en versterker. Tegen een dergelijk afgestemd ontwerp kan geen fabrieksspeaker op. Tevens is het te betalen, door de gemiddelde Nederlander.

Disclaimer: Helaas moet je wel verstand hebben van luidsprekerbouw en alles wat erbij komt kijken. Maar ja, iedere gek zijn hobby...

Precies :D

Guest muziekfreak
beste muziekfreak,

BREEM verkoopt niks

ESL verkoop ik niet

DROPVETERS zijn te goedkoop

PERFECT PERFORMERS verkopen zichzelf,

dus waarom zou ik reclame maken???

ps: kerkorgels zijn niet te koop ;)

BREEM verkoopt onzin wat jij heilig gelooft..en ook zeer duidelijk maakte via een loeigrote url onder je postings had in het verleden [todat er teveel klachten kwamen]

ESL nah..jah de topics die jij erover opent zegt mij al genoeg..beetje tehoog in je bol van de esl...nix mis mee maarja ff een citaat van jou

"maar er is nog steeds maar

ps: kerkorgels zijn niet te koop ;)

Er zijn mensen die kopen een hele kerk (voor een prikje) en gaan erin wonen

Incl. orgel denk ik :rolleyes:

ik ben al aan het sparen ..... :rolleyes:

(pas op offtopic)

http://www.binnenstadskrant.nl/2004/2004-2...enbergkerk.html

Is dit nix?

http://www.gkvwezep.nl/kerkbouw_te_koop.php

(ontopic)

provenance.jpg

de mooiste speaker die ik ooit heb gehoord:

Rockport Hyperion....

ongelofelijk!

( ook de eidolon gehoord, de thiel cs6, kharma enz.....)

michel

Vond eerst alleen schoenen

rockport136.jpg

Rockport Hyperion

Drivers: (2) 13" woofers, (2) 6" midrange, (1) 28mm dome tweeter

Crossovers: 150Hz, 2.1kHz

Frequency Response: 22Hz

Yep ik ben het zoontje van Johan Ketelaar, sorry voor de reclame maar ik kon het niet laten. Ik wil jullie allemaal een hele fijne zoektocht wensen naar de DROOMLUIDSPREKER.

Maar blijf met beide benen op de grond staan zoals paps het altijd zegt.

Sorry voor degene die dit verkeert opvatten dat ik op dit forum zit, ik zal mijn account verwijderen. (ben ik irritant?)

Met vriendelijke groet,

Marthijn Ketelaar

Sorry voor degene die dit verkeert opvatten dat ik op dit forum zit, ik zal mijn account verwijderen. (ben ik irritant?)

Met vriendelijke groet,

Marthijn Ketelaar

Nou je hoeft van mij echt niet weg en ik vind je zeker niet irritant. Het viel inderdaad wel op dat je elke keer over JK begon ;) dus de link was snel gelegd.

Wat meer aandacht voor het merk is zeker niet verkeerd. Het is alleen wel zo dat het volgens mij zichzelf wel verkoopt en dus een overdreven aandacht zal niet nodig zijn en wellicht eerder averechts werken. Dat het donders goed spul is hoef jij niet te zeggen. Iedereen die een keer gaat luisteren trekt die conclusie zelf ook wel.

Wat alleen jammer is dat het helaas niet voor iedereen (die het graag zou willen hebben) is weggelegd. Als een schip met geld bij mij binnenvaart gaat de aanwezige apparatuur de deur uit en kom ik nog eens in

Guest muziekfreak
Yep ik ben het zoontje van Johan Ketelaar, sorry voor de reclame maar ik kon het niet laten. Ik wil jullie allemaal een hele fijne zoektocht wensen naar de DROOMLUIDSPREKER.

Met vriendelijke groet,

Marthijn Ketelaar

Johan laat ze de pest krijgen allemaal die jou weg willen hebben <_< Jij mag ook jou merk kenbaar maken simpel zat :)

M.a.w. laat ze lekker lullen allemaal lekker je gang gaan. Er zijn er die veel erger zijn op het forum :angry:

Yep ik ben het zoontje van Johan Ketelaar, sorry voor de reclame maar ik kon het niet laten.  Ik wil jullie allemaal een hele fijne zoektocht  wensen naar de DROOMLUIDSPREKER.

Met vriendelijke groet,

Marthijn Ketelaar

Johan laat ze de pest krijgen allemaal die jou weg willen hebben <_< Jij mag ook jou merk kenbaar maken simpel zat :)

M.a.w. laat ze lekker lullen allemaal lekker je gang gaan. Er zijn er die veel erger zijn op het forum :angry:

beste muziekfreak ,

maak je toch niet zo dik man ,

het zoontje kan best voor zich zelf zorgen denk ik ,

of wil je soms korting ??? :rolleyes::P;)