seoman Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Ik wil de sexy nautilus. Kam me geen reet schelen of hij goed klinkt of niet. Damn wat is ie toch mooi. opslag verliefd, net als bij de MF xserie. Erg fijn dat 't ook nog aardig klinkt, je zal maar verliefd worden op B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Ik vind die Nautilus ook echt geweldig. Wat kost 'ie eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Hai, Die Adamantes heb ik ook gehoord en vond ik heel prima. Als ik de toto zou winnen zou ik misschien Wilsons 7 nemen met een daarbij passende luisterkamer. Dan zou ik wel mijn Premier 11a ook moeten vervangen door een tweetal CJ monoblokken maar dat is dan ook geen probleem meer. Hoewel de ESL's ook dan zouden blijven lokken en misschien voor mij een nog betere inveseting zouden zijn. Overigens denk ik nog steeds dat je met een dergelijke luidspreker beter af bent dan met zo'n groot geval waar enorm veel power in moetJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Geplaatst door spido:Beste Maurice, The greatest obstacle while discovering the quality of loudspeakers is not ignorence but the illusion of knowledge. Spido, ben ik het ook helemaal mee eens . Ik heb ze nog niet zelf gehoord, maar wanneer ze in Arnhem komen demonstreren ga ik in ieder geval luisteren. Het is hier toch de meest spraakmakende speaker, dus die moet ik gehoord hebben. Mijn droomspeakers die ook nog eens betaalbaar zijn, zijn de Master 3 met bijbehorende stands, aangesloten op een Class Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Even orgineel, ik heb mijn droom luidsprekers waarschijnlijk gehoord (of beter droom systeem) maar weet dus niet welke het was, stonden nl op bovenverdieping van de audiozaak te spelen. Waarschijnlijk gehoord dus omdat ik nog steeds denk dat ze eigenlijk stikum een bandje hadden spelen daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phileas Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Ik luister al acht jaar naar mijn droomspeaker804. Volgende jaren maar dromen van deze adamantes of deze avalon. Zag ze net staan op 2e hands. Betere soundstage ken ik niet.. Misschien duurt het niet meer zo lang Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 mini Utopia .... niet voor mijn beurs bestemd JM-lab 715 ...... deze wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Deze ook eens op proef thuis gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Net als deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Geplaatst door Ruud:Net als deze als ik de lotto win mag je deze bij mij komen beluisteren het parade paardtje van JM-lab Focal heeeel mooi inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 13 juni 2003 Report Share Posted 13 juni 2003 Droomspeakers zijn er genoeg die ik graag zou willen beluisteren thuis om ze allemaal uit te proberen . Dit lijkt me echter geen haalbare kaart . Speakers dienen voor mij het full range te benaderen en dat doet de synthese 1 behoorlijk goed. Ik vind ze alleen nog steeds niet mooi maar het geluid gaat voor het uiterlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Puur:Ik vind die Nautilus ook echt geweldig. Wat kost 'ie eigenlijk? 25000 euro......................... per stuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric_audio Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Audiopaul, Vandaag op hifi.nl (en misschien ook wel op hear.nl) een Revel Studio tweedehands. Ik ken het Revel programma niet, dus ik weet niet het verschil tussen de Salon en de Studio, maar misschien is het wat voor jou. Nog steeds niet echt goedkoop, maar ja. Eric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric_audio Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 En nu nog mijn droomspeaker. Tja, ik heb niet echt veel top sets mogen beluisteren. Maar afgelopen Doelen Lenteshow vond ik wel heel mooie dingen bij de demonstraties van Audiac. De Thiel CS2.4 klonk heel mooi. En de multi channel demonstratie met Revel speakers was ronduit verpletterend. Zo goed, met een enorme dynamiek, zonder een spoortje hoorbare vervorming, dat vond ik echt geweldig. Maar goed, het stelletje speakers werd dan ook gevoed door een hele batterij Mark Levinson eindversterkers. Dat kost wel het een en ander. Maar als ik een kasteel had, en dan nog geld genoeg over....... Overigens heb ik zelf ook hele mooie luidsprekers, de Nautilus 803. Ik heb ze nu 3 maanden en ben er nog steeds heel blij mee. Wellicht komt Audiopaul ze beluisteren als hij bij Richard langs geweest is????? Ben heel benieuwd natuurlijk. Eric. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Oke, ik dan ook even! De Martin Logan Statement... Van alles wat! Beetje ESL, beetje conus en een beetje subwoofer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door PD:Oke, ik dan ook even! De Martin Logan Statement... Van alles wat! Beetje ESL, beetje conus en een beetje subwoofer mooi, zeer mooi. Alleen hou ik bij droomspeaker me ook voor dat die droom ooit kan uitkomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Mijn droom speaker set staat in bestelling en worden binnen een week of 3 geleverd. De nieuwe Martin Logan Ascent i (ik dacht dat het de eerste set van de vernieuwde serie is die in Nederland verkocht is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Ik sluit me graag aan bij degenen die voor de Avalon Eidolon hebben gestemd, maar met de Avalon Opus Ceramique zou ik ook al heel tevreden zijn. Ik "behelp" me nu nog met de Avalon Arcus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door Theo: Ik "behelp" me nu nog met de Avalon Arcus. Ach, Theo......voor jou zullen vast betere tijden aanbreken Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 hmmmm... heeft iemand op hear die avalons eidelon?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Ik mag het hopen Ruud. Het zijn zware tijden, zeker ook in de IT waar ik werk. Overigens ga ik er wel van uit dat je niet over mijn "quotes" (om behelp) hebt heengelezen........ Groeten, Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door Robbie V.: mooi, zeer mooi. Alleen hou ik bij droomspeaker me ook voor dat die droom ooit kan uitkomen Ik spaar al! Een paartje kost slechts 112.000 euro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 16 juni 2003 Report Share Posted 16 juni 2003 Op een of andere manier waren mijn eerste serieuze speakers een setje JBL's. Daarna ga je je verdiepen in dat merk, je hebt ze tenslotte, en kom je erachter dat JBL hele mooie design speakers heeft de JBL Ti-k10's. Maar ja, veel te duur, een droom dus. Ook al weet je dat je ze niet kunt kopen, ga je ze wel luisteren, et voila ik was verkocht.......... Ik heb ze nu. Ben er erg, heel erg blij mee. Het virus is zelfs zo toegeslagen dat ik de bijhorende center heb (2 maal) en het kleine broertje als rear speakers (Ti-k2). Een foto'tje: De Ti-k10: De Ti-k1: De Ti-K2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenton Posted 16 juni 2003 Author Report Share Posted 16 juni 2003 dat zijn mooie speakers zeg, nu nog klinken zoals ze eruit zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 16 juni 2003 Report Share Posted 16 juni 2003 Op dit moment heb ik de Mordount Short 914 staan, die me heel erg goed bevallen. Als er ooit nog eens een andere speaker zou komen, kies ik (bij konus)voor een Xanadu DS14 of DS16(nog niet gehoord maar doe ik over 14 dagen bij mijn dealer) en bij electrostaat zou ik voor de Quad gaan (welk type weet ik nog niet) Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts