Jump to content

Wat is jullie droomspeaker?

fenton
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door morel:

[QB]moooie speakers allemaal alleen jammer dat ik geen bankdirecteur ben(want dan had ik het wel geweten(avalon osiris)

Nou ben ik zelf toevallig wel bankdirecteur (of beter: directeur bij een bank), heb zelfs de Avalon Osiris mogen horen, maar zou al meer dan tevreden zijn met de Avalon Eidolon Diamond of de Avalon Opus Ceramique.

• 1 year later...

Ik heb niet echt een droomspeaker.

Ben zeer happy met m'n huidige speakers en ik hoef niet zozeer zo'n bak van formaat koelast, met - tig speakers, en - tig watt.

maar vooruit... als ik echt meer zou willen, dan deze:

penaudio_1_26112003.jpg

Achja,...ik ben bescheiden,haha :P

Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik meen de perfecte speaker voor mij reeds te hebben. Er zullen best wel betere zijn, maar in mijn luisterruimte doen deze het voor mij perfect.

Gelukkig maar, hoef ik me qua upgrade daar in ieder geval geen zorgen over te maken, anders blijf je bezig.. ;)

ultimo.jpg

Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik meen de perfecte speaker voor mij reeds te hebben. Er zullen best wel betere zijn, maar in mijn luisterruimte doen deze het voor mij perfect.

Gelukkig maar, hoef ik me qua upgrade daar in ieder geval geen zorgen over te maken, anders blijf je bezig.. ;)

ultimo.jpg

H