Jump to content

Wat is jullie droomspeaker?

fenton
 Share

Recommended Posts

Hm, ik heb eigenlijk meerdere speakers waar ik van droom. Onder andere, de Klipschhorn (volgens mijn vader klinkt die spectaculair) en de IRS en dan ook nog die reusachtige elektrostaten van Quad.

Ik heb nu toch ook wel een luidspreker waar ik al jaren van droomde: de Agora B van reVox. Daar ben ik heel blij mee en zullen dus niet meer zo snel van eigenaar veranderen (behalve als ik een paar in klavierlack vind).

Vriendelijke groeten

Dit waren tot voor kort mijn droomspeakers, heb ze tot mijn spijt verkocht, snik ,snik, snik. :unsure::blink:

Maar wil ze ze in de nabije toekomst weer terug hebben (Opnieuw zelf bouwen).

MonitorMKII.jpg

Dit waren tot voor kort mijn droomspeakers, heb ze tot mijn spijt verkocht, snik ,snik, snik.  :unsure:  :blink:

Maar wil ze ze in de nabije toekomst weer terug hebben (Opnieuw zelf bouwen).

Waarom heb je dan verkocht? :blink:

Dat had ik al op het andere forum uitgebreid over geschreven, maarja het is nu eenmaal gebeurd. En ik als ik financieel weer gezond ben ga ik deze speaker weer opnieuw bouwen (Nu nog die kl*te buren onder mij, ze willen niet hebben dat ik weer ga zagen en timmeren :angry: ). Vandaar. :blink:

Sonus Faber Homage Stradivari: Sonus Faber flash site

Lijkt in technisch opzicht een speaker te zijn die heel veel dingen goed doet. En dan die afwerking.... purrrrr <zucht> :wub:

De Magnat Vintage 990 is de eerste speaker die ik heb gehoord waar de scanspeak ringradiator goed tot z'n recht kwam. Klink erg goed (op de VAD show als ik me goed herinner).

Guest muziekfreak

Infinity IRS beta...die stonden laatst hiet tekoop voor 5500euro. Helaas liet mijn buers het niet toe anders stond mijn flat nu ramvol :angry: met torens van 160hoog

IRS_Beta_6.jpg

Dit wordt mijn volgende project...dus bijdeze ga ik sparen en veel overwerken om deze ooit in mijn bezit tekunnen krijgen. Vroeg of laat komt deze :wub:

Beste forumgenoten,

Heb nu de Audiostatic ES100, fantastisch mooi helder geluid, maar mijn droomspeaker waar ik heel veel naar geluisterd heb ( :D ) blijft toch deze:

final1400.jpg

Groeten Fritzzel

Infinity IRS beta...die stonden laatst hiet tekoop voor 5500euro. Helaas liet mijn buers het niet toe anders stond mijn flat nu ramvol :angry: met torens van 160hoog

IRS_Beta_6.jpg

Dit wordt mijn volgende project...dus bijdeze ga ik sparen en veel overwerken om deze ooit in mijn bezit tekunnen krijgen. Vroeg of laat komt deze :wub:

Hmm, zien er ook wel propertjes uit... zijn ze beter dan de IRS'en?

Vriendelijke groeten

Welke Final is dit?

Hoi Theo :wacko: blijft raar :D

Ik denk het type final1400 :rolleyes:

Groetjes Theo

Inderdaad Theo,

Groeten Fritzzel

Infinity IRS beta...die stonden laatst hiet tekoop voor 5500euro. Helaas liet mijn buers het niet toe anders stond mijn flat nu ramvol  :angry:  met torens van 160hoog

IRS_Beta_6.jpg

Dit wordt mijn volgende project...dus bijdeze ga ik sparen en veel overwerken om deze ooit in mijn bezit tekunnen krijgen. Vroeg of laat komt deze  :wub:

Hmm, zien er ook wel propertjes uit... zijn ze beter dan de IRS'en?

Vriendelijke groeten

Dag allemaal,

De IRS-en staan boven aan de ladder en buiten dat zijn de Beta's prachtige speakers.

MF: Het paartje dat hier te koop staat/stond is een van de laatste exemplaren, in originele staat en in Rosewood behuizing. Een echt bijzonder paartje.

Heeft echter wel ruimte nodig. In mijn luisterruimte (7.20x4,80 m) komen ze veel ruimte te kort.

groeten,

Hififreak

Mijn droomspeakers wil ik zelf bouwen... Vraag met niet welke units erin komen, want zover ben ik nog niet, maar het wordt in ieder geval helemaal eigen ontwerp en niet afgeleid of half gejat van een ander ontwerp.

Groeten Mark

Doe nou maar niet geheimzinnig, we weten allemaal dat dit jouw droomspeaker is. :P:D:lol::rolleyes::)

tlsub_solo.jpg

rd-e85.gif

Laat het nou niet moeders mooiste zijn, maar wat kan dit ding een stuk muziek maken!

De RE8.5 van Ad van Medevoort!! Voor de vliesstrijders die ook fysiek laag willen.. Een van de beste electrostaat/dynamisch combinatie die ik ooit gehoord heb! :D

groeten, PD Hogeterp ;)

Zijn inderdaad hele mooie luidsprekers, een kennis heeft de versie met 1 woofer (de 801's?). Klinken ook zeer goed. Zij speelt met een reVox A740 en is daar zeer tevreden van.

Trouwens, ik vind ze trouwens helemaal niet lomp, de 801's, die zijn lomp.

Vriendelijke greoten