Jump to content

kip of ei (Streamer vs DAC)

mordante
 Share

Recommended Posts

Ik heb ook een Ipad als afstandbediening.  Echter de app  om mijn muziekserver te bedienen werkt beter onder Android dan Ipad.

Met een Samsung S4 mini gaat het prima.  Met een goedkoop Android tablet krijg je met dezelfde app net even meer tegelijk op het scherm te zien.

mpddoroid-225x300.jpg

Edited by Tubejack

Heb gezien hoe het werkt met een smartphone. Ik vind ik te klein, ik ga sparen voor tablet (iPad).

Ik gebruik een supergoedkoop Lenovo 8" tablet. Die kostte niet meer dan € 100,- en werkt echt prima en royaal snel genoeg.

Ik gebruik een supergoedkoop Lenovo 8" tablet. Die kostte niet meer dan € 100,- en werkt echt prima en royaal snel genoeg.

Helaas, hoewel ik geen Apple fan ben wordt het wel een iPad. Lang niet elke streamer fabrikant ondersteund Andriod. Als ze het wel doen is de app vaak ten opzichte van de Apple app verouderd of weinig ondersteund.

De iPads en iPhones zijn de enige dingen van crApple die goed werken. Toch heb ik zelf een Android tablet en phone, omdat ik crApple gewoon veeeeeel te duur vind. Mijn tablet is een Samsung Nexus, dus geen "eigen" schil van de fabrikant over Android die zit de klooien. Daarmee bestuur ik een Squeezebox Touch. Werkt prima, al werkt de Logitech app niet onder Android 5, maar er zijn voldoende alternatieven.