sofa2007 Posted 5 oktober 2007 Report Share Posted 5 oktober 2007 Morgenavond - 6 oktober - Take Roots in de Oosterpoort. Line up is veel belovend: Southside Johnny & The Ashbury Jukes Son Volt Chuck Prophet & The Mission Express David Vandervelde Ramsay Midwood & Friends Luke Doucet NQ Arbuckle Justin Rutledge Willard Grant Conspiracy The Brandos Stephen Simmons P.F. Sloan &Duane Jarvis South Austin Jugband Hayward Williams & Band Rench Jeffery Foucault & Band Chip Taylor & Carrie Rodriguez Tim O'Reagan & Jim Boquist The .357 String Band en daarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 6 oktober 2007 Report Share Posted 6 oktober 2007 De Oosterpoort is dus wel een actief centrum met veel goede artiesten. Ik zag interessante artiesten op de aankondigingen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Gisteravond bij het concert van de geniale bassist Marcus Miller en z'n band geweest in Paradiso - Amsterdam. Zoals altijd is een optreden van Marcus Miller volop genieten, hij speelde een aantal nummers van z'n nieuwe cd "Free" en uiteraard wat ook ouder werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Hoi Paul Marcus Miller: Ben ik met de ''audiovriend&familieluistergroep'' dinsdagavond in 013, Tilburg naar toegeweest. Een veelzijdig artiest,die niet alleen kan ''bassen'', maar ook diverse keyboards bespeelt en heel goed uit de weg kan op basklarinet. Geweldig concert met onorthodoxe bezetting van de blazers: sax,trompet en mondharmonika Inderdaad oud-en nieuw werk en ook wat experimenteel en lekker commercieel ( met die zangeres die op Edsillia Romley lijkt , qua uiterlijk dan)... 2 weken terug naar intiem (solo) concert geweest van Doug Mcloud in Middelburg Country/folk Nu over enkele weken naar levende legende Chuck Berry in 013( al maanden uitverkocht!) iK ZIE JE BIJ HET JUBILEUM van Henk in Sneek? groet Chris AudioCare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 oktober 2007 Report Share Posted 18 oktober 2007 Hoi Paul Marcus Miller: Ben ik met de ''audiovriend&familieluistergroep'' dinsdagavond in 013, Tilburg naar toegeweest. Een veelzijdig artiest,die niet alleen kan ''bassen'', maar ook diverse keyboards bespeelt en heel goed uit de weg kan op basklarinet. Geweldig concert met onorthodoxe bezetting van de blazers: sax,trompet en mondharmonika Inderdaad oud-en nieuw werk en ook wat experimenteel en lekker commercieel ( met die zangeres die op Edsillia Romley lijkt , qua uiterlijk dan)... 2 weken terug naar intiem (solo) concert geweest van Doug Mcloud in Middelburg Country/folk Nu over enkele weken naar levende legende Chuck Berry in 013( al maanden uitverkocht!) iK ZIE JE BIJ HET JUBILEUM van Henk in Sneek? groet Chris AudioCare Hoi Chris, Nog niet 100% zeker maar waarschijnlijk ben ik in Sneek. Die zangeres van gisteravond was volgens mij niet Corinne Bailey Rae, die op de nieuwe cd het nummer zingt, maar ze kon wel waanzinnig goed zingen. Heb jij haar naam toevallig opgepikt? Leuk detail: het concert begon een uur te laat omdat de zangeres nog lag te slapen in haar hotelkamer en hals over kop opgehaald moest worden. Dit is het zoveelste concert van Marcus Miller wat ik heb bijgewoond, het blijft iedere keer weer genieten. Ik had deze keer een vriend bij me die nog nooit van Marcus Miller had gehoord en sowieso een andere muzieksmaak heeft als ik. Hij was echter zwaar onder de indruk, ook van de kwaliteiten van de rest van de bandleden trouwens. Van de zomer heb ik Marcus Miller op NSJ kort gesproken en uiteraard zijn nieuwe cd laten signeren. Verslagen van eerdere concerten van Marcus Miller en NSJ 2007 vind je op m'n site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 oktober 2007 Report Share Posted 22 oktober 2007 Over twee weken ga ik naar SixFtHick, compleet gestoorde kick-ass rock 'n roll. Ik kende ze niet, maar een vriendin / collega-bassiste uit de wilde Haagse rockscene vond dat ik daar absoluut bij moest zijn. Ik wil dat ook wel gaan fotograferen, maar het zal er wel erg wild aan toe gaan, hopelijk overleven ik en mijn camera het.. (Andrea zei "Ze spelen altijd als laatste omdat ze altijd alles kapotmaken..") Oordeel zelf: Lijkt me een belevenis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 oktober 2007 Report Share Posted 22 oktober 2007 Over twee weken ga ik naar SixFtHick, compleet gestoorde kick-ass rock 'n roll. Ik kende ze niet, maar een vriendin / collega-bassiste uit de wilde Haagse rockscene vond dat ik daar absoluut bij moest zijn.Ik wil dat ook wel gaan fotograferen, maar het zal er wel erg wild aan toe gaan, hopelijk overleven ik en mijn camera het.. (Andrea zei "Ze spelen altijd als laatste omdat ze altijd alles kapotmaken..") Oordeel zelf: Lijkt me een belevenis! Zij gaat/wil daar hoogstwaarschijnlijk met jou naartoe en dan kan je weer iemand beschermen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 oktober 2007 Report Share Posted 22 oktober 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 23 oktober 2007 Report Share Posted 23 oktober 2007 Buizenbart de beschermengel suist dooor de ruige wind Born to be wild gewijs wapperren zijn haren als hij een duikvlucht neemt richting lady enz enz Sorry Bart heb ineens een geweldig stripverhaal vr ogen met jou in de hoofdrol als engel ... gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 oktober 2007 Report Share Posted 23 oktober 2007 PS dit is wel wat anders dan Dead Can Dance, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 oktober 2007 Report Share Posted 24 oktober 2007 Buizenbart de beschermengel suist dooor de ruige windBorn to be wild gewijs wapperren zijn haren als hij een duikvlucht neemt richting lady enz enz Sorry Bart heb ineens een geweldig stripverhaal vr ogen met jou in de hoofdrol als engel ... gr stef I'm not worthy!! Ik voel me gevleid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 1 november 2007 Report Share Posted 1 november 2007 Morgenavond naar Siouxsie & the Banshees. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel bekend met de muziek, mijn vriendin vind ze erg leuk en aangezien ze toch 1 van de grote namen uit de popgeschiedenis is wil ik het wel zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 1 november 2007 Report Share Posted 1 november 2007 Vrijdag 2 november ga ik naar de St. Pieterkerk in Utrecht om daar het kamerkoor "Capella Amsterdam" hun 'Requiem voor..' te horen zingen. De donderdag erna (8 november wordt dit concert uitgezonden op Radio4 rond 20.00 uur). 15 November ga ik naar een voor mij nog onbekende band "Beirut" in Paradiso, Amsterdam. Heerlijk maandje is gekomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 november 2007 Report Share Posted 1 november 2007 Morgenavond naar Siouxsie & the Banshees. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel bekend met de muziek, mijn vriendin vind ze erg leuk en aangezien ze toch 1 van de grote namen uit de popgeschiedenis is wil ik het wel zien. Wauw, geweldig, wist helemaal niet dat ze kwamen.. Ik houd erg van Siouxsie (je vriendin heeft een goede smaak ), maar dan vooral van het werk uit de vroege jaren tachtig, het liefst zou ik ze toen gezien hebben, denk dat het me nu zou tegenvallen. Maar veel plezier! Ik denk dat ik 'Ju Ju' maar es ga draaien Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 november 2007 Report Share Posted 2 november 2007 Morgenavond naar Siouxsie & the Banshees. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel bekend met de muziek, mijn vriendin vind ze erg leuk en aangezien ze toch 1 van de grote namen uit de popgeschiedenis is wil ik het wel zien. je vriendin heeft een goede smaak Ben ik het helemaal mee eens. Ziehier mijn Lowlands filmpje Leuke film Zelf neem ik nooit ergens foto's of maak ik films. Heb denk ik niet eens een fototoestel. Waar ik mij wel aan erger dat mensen die vooraan staan bij een concert foto's staan te nemen. Soms worden ze nog boos ook als je niet opzij wilt gaan voor hun foto. Bij metal concerten wil ik dat soort mensen nog wel een een flinke duw geven. "per ongeluk". Maar je scheren en je tandenpoetsen op lowlands Hmmm dat is nieuw voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 november 2007 Report Share Posted 2 november 2007 Maar je scheren en je tandenpoetsen op lowlands Hmmm dat is nieuw voor mij. Scheren doe ik ook niet, maar tandenpoetsen toch wel hoor... Wel zo fris... Ik zal dat filmpje ook nog eens een keer bekijken. Eens zien of ik er ook op sta (vast niet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 november 2007 Report Share Posted 8 november 2007 Net terug van Beth Hart in Rijssen. Ik had haar al eerder in Hedon in Zwolle gezien, stond toen een 10-tal meters van het podium af, nu op 2 meter afstand Wederom een heel energiek concert van een lekkere en wilde dame. Hoewel ik niet alle nummers van haar kan waarderen, heb ik mij geen minuut verveeld en heb wederom zitten genieten van haar enthousiasme Volgens mij was Giel Beelen er ook met vriendin, ik stond er naast haar maar heb het maar niet gevraagd..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 8 november 2007 Report Share Posted 8 november 2007 hoi gisteren geboekt room eleven op 19 jan 2008 in haarlem rij 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 november 2007 Report Share Posted 10 november 2007 Ik ben gisteren naar het 'Viva diversity'-festival geweest in het Paard. Het idee daarvan is dat je twee z Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Gisteren naar GOGOL Bordello geweest, niet helemaal mijn ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Maar hoe was Siouxsie nou, Mordante? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Gisteren naar GOGOL Bordello geweest, niet helemaal mijn ding. Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 november 2007 Report Share Posted 14 november 2007 Ik ga 1 december naar Agua de Annique, in de Metropool in Hengelo. Ben benieuwd. Iemand de cd al gehoord? Ik ga 'm nog wel kopen voor die tijd, maar wat ik op haar site hoorde, klonk wel goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 november 2007 Report Share Posted 15 november 2007 Maar hoe was Siouxsie nou, Mordante? Dat was erg leuk. Volgens mij had ze goede muzikanten en ze is zelf ook nog goed bij stem. Kende 1 nummer, dat was een Doors cover. Maar Siouxsie was beter dan verwacht er zijn mensen die minder goed oud worden zoals Nina Hagen. Vind de melkweg niet zo'n erg leuke zaal, weet niet eens waarom, mischien is het wat te netjes/braaf/lief. Verder begin ik mij steeds meer te ergeren aan het feit dat bands vinden dat er een uur of zo tussen het voor programma en de main band, waarom is dit nodig? GRRRRRRR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 november 2007 Report Share Posted 16 november 2007 Neem je wel oordopjes mee, Henk? Veel plezier daar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts