Kwabbernoot Posted 7 april 2008 Report Share Posted 7 april 2008 Gewoon ouderwets kneiterhard en Peter de zaal in? Was altijd wel tof ja. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 april 2008 Report Share Posted 7 april 2008 Gewoon ouderwets kneiterhard en Peter de zaal in?Was altijd wel tof ja. Groeten... Yep Peter de zaal in ... en deze keer rukte niemand het hemd van zijn lijf Het was een mooie mix tussen nieuw en oud werk Peter, die inmiddels 58 is denk ik, heeft en Jan Mulder gezicht vind ik Ik blijf ze een zeer warm hart toedragen !!! Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 Gisteravond naar Nick Cave and the Bad Seeds geweest. Was voor mij de eerste keer dat ik ze heb gezien. Nick is best actief op het podium wat wel leuk was om te zien, volgens mij was hij 2 keer z'm tekst kwijt. Wel vond ik het geluid veel te hard staan, het was in de HMH en het hele concert op de tribune gezeten. Denk zelf dat het zo rond de 93-95dB was met uitschieters richting de 100, maar dat is puur gokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 Gisteravond naar Nick Cave and the Bad Seeds geweest. Was voor mij de eerste keer dat ik ze heb gezien. Nick is best actief op het podium wat wel leuk was om te zien, volgens mij was hij 2 keer z'm tekst kwijt. Wel vond ik het geluid veel te hard staan, het was in de HMH en het hele concert op de tribune gezeten. Denk zelf dat het zo rond de 93-95dB was met uitschieters richting de 100, maar dat is puur gokken. Hey Mordante wat vond je algemeen van de muziek? Wij gaan nu donderdag en zoals je weet, i love this band Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 april 2008 Report Share Posted 29 april 2008 17 mei 2008 keith caputo lijkt me weer g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 1 mei 2008 Report Share Posted 1 mei 2008 Afgelopen zaterdag voor het eerst in mijn leven naar een opera geweest. Ondanks het feit dat ik een grote collectie klassieke muziek heb, waaronder ook opera's, had ik nog nooit live een opera bezocht. Omdat mijn vriendin een grote Wagner liefhebster is, had ik tickets gekocht voor Tannha Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 5 mei 2008 Report Share Posted 5 mei 2008 ik was vorige week in New York en wilde wel een keer naar een optreden in Carnegie Hall. Het werd een optreden van Jesse Norman. Deze hal is wel even wat groter dan het concertgebouw. Ik zat op het balkon en dat was vrij hoog en ver weg. Toch was de muziek prima te volgen (hoewel niet de akoestiek van het concertgebouw, althans, je hoort gewoonweg minder omdat je zo ver weg zit). Qua muziek niet helemaal mijn ding, het publiek ging uiteindelijk helemaal uit zijn dak en dat was wel aardig om mee te maken. Zo uitbundig heb ik het in het concertgebouw of in de Doelen nog niet meegemaakt. Jammer dat ik er pas op woensdag was, want op de dinsdag trad The Verve er op, die zijn blijkbaar weer bij elkaar. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 26 mei 2008 Report Share Posted 26 mei 2008 23MAY08 Naar Ellen ten Damme in LVC in Leiden met Shane Shu in het voorprogramma. Shane Shy was niet mijn ding om het voorzichtig uit te drukken. Het zijn ook vervelende mensen. Ellen ten Damme rockt er best op los. Was erg leuk. Heel veel heb ik er niet van meegekregen want ik stond achter de bar. 24MAY08 Naar Epica in LVC in Leiden met Anatar in het voorprogramma. Anatar is het zoveelste 13 in dozijn band die mee probeert te liften met de gothic flow. Epica was niet slecht, Simone zong wel regelmatig vals maar ze schijnt ziek te zijn (geweest). Vanwege de warmte had de PA (of zo) er wat moeite mee en moesten ze iets van 2 keer stoppen om de boel te laten afkoelen, maar met gratis bier (want ik werk in LVC als vrijwilliger) as het best uit te houden. Op zonder was er een metal band als na-programma weet niet hoe ze heeten maar het beukte er lekker op los. Het zolder publiek kon het ook erg waarderen. Ook op Samstag, de (cyber) gothic avond van LCV heb ik mij prima vermaakt. Normaal is het de Freitag maar ivm de concerten werd het een Samstag. Voor wie een keer in de buurt is moet zeker dan langkomen, is leuk om te zien. Dit is een foto genomen in LVC op een Freitag/Samstag Dit zijn nog meer foto's die bij LVC genomen zijn op de cybergothic avonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 mei 2008 Report Share Posted 26 mei 2008 Goh Mordante, wat cool dat je in het LVC werkt! Daar ben ik ook vaak genoeg geweest, tegenwoordig niet meer zo, maar als j Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Goh Mordante, wat cool dat je in het LVC werkt! Daar ben ik ook vaak genoeg geweest, tegenwoordig niet meer zo, maar als j Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Nouja, lijkt me wel lache om je daar eens achter de bar aan te treffen. Wie weet gebeurt dat nog wel eens.. Grts Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 juni 2008 Report Share Posted 7 juni 2008 Gisteravond heb ik in een zeer warme en benauwde Rijnhal in Arnhem een concert van Blof bijgewoond. Een vriend van mij is een enorm fan en nadat ik hem een keer had "meegesleept" naar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 juni 2008 Report Share Posted 12 juni 2008 Sorry was te lui om weer een bericht te typen, dus daarom een bericht van mij op een ander forum Crtl c, Crtl v gedaan. Misschien dat ik het later nog wel aanpas. I just ordered tickets for Ministry 22 june 2008 013 Tilburg. This is going to be lots of fun. Hope to see many of NDD there, but somehow I doubt it. Also I am going to Graspop, at the end of this month, I fear no one from NDD will be there. It will be my 8th time going. Still pondering wether I should go to Lowlands I can get in free but I do have to work there for 8 hours then. :edit. This is the last chanse to see Ministry in action, they/he released his last album and Ministry is no more the great Al Jourgensen is concentrating more on his label. And he doesn't want to be like the Goldenearing or the Rolingstones, still preforming when you can hardly stand up anymore and produce albums that suck because you have grown old and soft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 juni 2008 Report Share Posted 12 juni 2008 Heinkein Music Hall alanis Morissette vrijdag 13 juni 2008 zou ze nu zwanger zjn of niet Setlist Alanis Morissette Tour 2008 1. Moratorium I 2. Uninvited 3. All I Really Want 4. Eigh Easy Steps 5. Perfect 6. Citizen of the Planet 7. Head Over Feet 8. Unprodigal Daughter 9. That Particular time 10. Versions Of Violence 11. A Man 12. Hand in my Pocket 13. Underneath 14. Moratorium II 15. You Oughta Know 16. Tapes 17. You Learn 18. Ironic 19. Thank You denk dak ut ff ga vragen na de concert .......................................... leuk zou zijn dat als het concert is afgelop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 12 juni 2008 Report Share Posted 12 juni 2008 8 Juli naar My Morning Jacket in de Melkweg. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juni 2008 Report Share Posted 13 juni 2008 denk dak ut ff ga vragen na de concert .......................................... leuk zou zijn dat als het concert is afgelop Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 14 juni 2008 Report Share Posted 14 juni 2008 Heinkein Music Hall alanis Morissette vrijdag 13 juni 2008 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 23 juni 2008 Report Share Posted 23 juni 2008 Gisteren naar Ministry geweest in 013 was erg erg leuk.het zal de op een na laaste keer zijn dat ik ze ooit live zie. Nog 1 keer op graspop en dan is het over. Ministry is no more. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 juni 2008 Report Share Posted 24 juni 2008 Ik ga binnenkort (3 juli) naar Massive Attack, in het Westerpark in Amsterdam... Heb er ooit wel eens een vlaag van meegekregen op Pinkpop, maar afgezien daarvan wordt dit voor mij de eerste keer dat ik ze live zie. Is weer eens wat anders dan de gebruikelijke rock/indie/metal bandjes waar ik normaal gesproken heen ga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 29 juni 2008 Report Share Posted 29 juni 2008 Oei daar ben ik wel een beetje jaloers op Mordante, dat jij bij Ministry bent geweest en er weer naar toe gaat. Wist niet dat ze gaan stoppen. Waarom is dat? Ja Massive Attack. Mijn vrouw en ik waren aan het kijkenom daar in zuid Frankrijk naar toe tegaan. Maar het zijn allemaal losse concerten en geen festival waar je een paar uur met je peuter naar toe kan gaan. Al die concerten beginnen pas om 20:30u en dat is echt te laat voor zo'n kabouter. Jammer volgende keer maar weer. Het idee was leuk. Even iets heeeeeel anders. Ben afgelopen weekend naar concert at sea geweest. Best leuk. IOS: was leuk en aangenaam Stevie ann: Is een doos volgens een van mijn vrienden. Daarnaast ging het wel. the Scene: nou ja, de The(e) was Lau(w), die man moet eerst even naar de logopedist gaan zeg. En de rest van de band mag wel wat drugs gebruiken hahaha. Nee was helemaal niks. Krezip: feestje, en jaqueline is een lekker wijf hahaha Blof: Waanzinnig mooi!!!! Counting crows: daar moet je van houden en dat doe ik dus niet hahahaha Ondanks dit was het wel een hele gezellige dag. We zijn alleen de zaterdag geweest. En toch ga ik volgend jaar weer! Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 juni 2008 Report Share Posted 30 juni 2008 @Andre Kel Al Jourgeson vind zichzelf te oud worden om op te treden. Ministry gaat ook geen CD's meer uitbrengen. De man is dit jaar 50 geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 2 juli 2008 Report Share Posted 2 juli 2008 @Mordante Dank je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 augustus 2008 Report Share Posted 27 augustus 2008 Gisteravond... ach nee, het was alweer Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 28 augustus 2008 Report Share Posted 28 augustus 2008 Afgelopen weekend naar Symphorce II geweest in 013. Textures Was erg goed te pruimen, misschien een keer een CD van kopen Pain of Salvation Wat een ongelooflijk stel rukkers, echt kut muziek van de bovenste plank. Opeth Weer ouderwets goed, Mikael maakt vaak wel dezelfde grapjes maar ze zijn live gewoon erg goed, op CD/LP ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 augustus 2008 Report Share Posted 28 augustus 2008 Pain of Salvation Wat een ongelooflijk stel rukkers, echt kut muziek van de bovenste plank. Ah... dus er zijn er meer die die muziek niet trekken... Mijn gevoel erbij is altijd: DUURT LAAAAANG!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts