Jump to content

Concerten, muziekuitvoeringen, optredens

Arden
 Share

Recommended Posts

Vind ik inderdaad goed nieuws Bart !! :rolleyes:

Ah, je kent ze ook!

Het vuur werd wat aangewakkerd door een vriendin, maar ik ben meer dan ooit fan! Die video* is echt geweldig, hij is gewoon te koop trouwens, ik ga hem maar eens aanschaffen.

*Normaal kan ik dat soort dingen maar een paar minuten bekijken op mijn monitor, maar bij deze opname heb ik het tot het eind (het volledige concert!) volgehouden, dat wil wel wat zeggen.

(Het deed me nog denken aan een optreden van JL op Pukkelpop op MTV, David Yow was al crowdsurfend weer eens in het publiek verdwenen, maar hij riep in zijn microfoon "Hey Dwayne, fix me up a Belgian waffle!" :lol::lol:

Zal er nog eentje tegenaan gooien, good news dan ...

Las vandaag dat Faith No More terug op de festivals gaat spelen ... hummmm nice als ze maar geen ruzie maken

Gr

Stef

Ja, ik zag een 'R.I.P. Fant

• 3 weeks later...
Enne Miracle, ik ben een beetje jaloers, AC/DC zou ik ook wel eens willen meemaken..

Ja, kaarten voor AC/DC moet je meestal heel snel bij zijn. Ik had dit keer weer eens het geluk dat de kaartverkoop op een maandagochtend om 7 uur begon. Dan stap ik net me kribbe uit en kijk ik altijd even mijn e-mail. Dus direct maar gekeken of er nog kaarten waren, en had een keer geluk. Was een uur later al uitverkocht. :o

Toch maar weer kaartjes gekocht voor U2. Vond de vorige tour tegenvallen, maar dat vond ik ook bij de Pop-tournee. Toen revancheerden ze zich in 2001 in de Gelredome op een geweldige wijze. Op een dergelijke revanche hoop ik nu maar weer.

Vanochtend maar het prachtige spel van deze twee heren zitten luisteren:

29-30-Jussen-(1)_tcm8-147464.jpg

Arthur en Lucas Jussen, piano. Schattige jongetjes nog.

Heerlijk! Erbij zitten is echt veel mooier dan welke draaitafel van

Ik heb zojuist kaartjes besteld voor de Fleet Foxes en The Mars Volta. Beide in Paradiso, op 30 juni respectievelijk 8 juli...

Ps. waarom moet je nou weer een lidmaatschap betalen om bij Paradiso naar binnen te mogen. Is het niet een gewone concertzaal?

Ps. waarom moet je nou weer een lidmaatschap betalen om bij Paradiso naar binnen te mogen. Is het niet een gewone concertzaal?

Heeft te maken met bepaalde wetten en regeltjes cq belastingen. Kort gezegt: Zonder lidmaatschap zou je nog v

Heeft te maken met bepaalde wetten en regeltjes cq belastingen. Kort gezegt: Zonder lidmaatschap zou je nog v

Enne Miracle, ik ben een beetje jaloers, AC/DC zou ik ook wel eens willen meemaken..

Ja, kaarten voor AC/DC moet je meestal heel snel bij zijn. Ik had dit keer weer eens het geluk dat de kaartverkoop op een maandagochtend om 7 uur begon. Dan stap ik net me kribbe uit en kijk ik altijd even mijn e-mail. Dus direct maar gekeken of er nog kaarten waren, en had een keer geluk. Was een uur later al uitverkocht. :o

Mag ik je jaloers maken Bart . :D

ACDC waz mijn eerste tape en heb de band in Vorst Nationaal gezien in 1987 ... waar zijn de tijden ...

Greetz

Stef

Lijkt me dat jij een goede avond tegemoed ziet Bart.

Ja, eindelijk weer eens een concert waar ik enorreme zin in heb :) Oordoppen niet vergeten :rolleyes:

Heb eea van Mono gezien en gehoord, en dat beviel me zeker wel. The Mount Fuji Doomjazz Corporation, wat er ook komt zegt me h

Lijkt me dat jij een goede avond tegemoed ziet Bart.

Ja, eindelijk weer eens een concert waar ik enorreme zin in heb :) Oordoppen niet vergeten :rolleyes:

Heb eea van Mono gezien en gehoord, en dat beviel me zeker wel. The Mount Fuji Doomjazz Corporation, wat er ook komt zegt me h

zat vroeger in een leuke band. sovjet sex (of zoiets) heb ik als +/- 16 jarige jongen graag naar gekeken B)

even gegoogled

sovjet sex idd. zie een hoop bekende koppen in die band. volgens mij kunstenaars.

:lol:

:P Hehe, Ellen speelt de stoute stoeipoes ;)

Mijn metgezellin gisteren heeft Ellen al veel vaker zien spelen, en vond dit optreden nogal braafjes, ze kan nogal de beest uithangen op het podium naar het schijnt.. Dat wil ik ook nog wel eens zien B)

Dat nummer van Soviet Sex is van de re

• 5 weeks later...