Pioniertje Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 15 juli naar Steve Lukather in Spirit of 66 in Verviers (Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 15 juli naar Steve Lukather in Spirit of 66 in Verviers (Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 15 juli naar Steve Lukather in Spirit of 66 in Verviers (Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Ik heb Steve vorig jaar tijdens Bospop mogen "bewonderen". Wat een eikel is dat. Zo'n egotripper ben ik eigenlijk nog niet eerder tegengekomen. Hij staat alleen wat te freaken op het podium en speelt totaal niet in op het publiek. Ik vond de muziek ook saai en vooral eentonig. Alles draaide om zijn solo's, de nummers op zich zijn "noodzzaak". Nu is een festival wel anders dan een concert, want bij de laatste komen hoofdzakelijk fans van de optredende artiest en die gaan eerder mee met de artiest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Ik heb Steve vorig jaar tijdens Bospop mogen "bewonderen". Wat een eikel is dat. Zo'n egotripper ben ik eigenlijk nog niet eerder tegengekomen. Hij staat alleen wat te freaken op het podium en speelt totaal niet in op het publiek. Ik vond de muziek ook saai en vooral eentonig. Alles draaide om zijn solo's, de nummers op zich zijn "noodzzaak".Nu is een festival wel anders dan een concert, want bij de laatste komen hoofdzakelijk fans van de optredende artiest en die gaan eerder mee met de artiest. Soortgelijke ervaringen heb ik een paar keer gehad met Jan Akkerman. Geweldig gitarist maar niet bepaald iemand die met z'n publiek "communiceert". Steve Lukather speelt ook wat in de jazz-scene en heeft een paar cd's met Larry Carlton gemaakt. De eerste: "No subsitutions: live in Osaka" is beslist de mooite waard. Een mooie combinatie van het melodieuze gitaarspel van Carlton en het ruigere werk van Lukather. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Ik ben gisteren naar Fleet Foxes in Paradiso geweest. Het was vooral erg warm in Paradiso, maar dat mocht de pret niet al te veel drukken. Ze speelden heel goed en ze zongen goed. Ook de meerstemmige stukken. Ze hadden totaal geen haast trouwens. Na elk nummer weer even de gitaar stemmen (kennelijk is dat nodig) en ondertussen wat grappen... Erg relaxed. Maar ja, hoe moet je anders anderhalf uur vol spelen, als je pas 1 album (ok, en een EP'tje) hebt Volgende week woensdag naar The Mars Volta (ook in Paradiso)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 juli 2009 Report Share Posted 1 juli 2009 Je hebt een leuk gevulde agenda, Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Je hoeft er niet voor weg, gewoon lekker relaxed op de bank zitten met wat koels te drinken. Vanavond The War of the Worlds live op Radio 2 Muziekspectakel Het legendarische muziekproject is op 30 juni, 1 en 2 juli voor het eerst te zien in Nederland. Op donderdag 2 juli blikken Stefan Stasse en Marc Stakenburg vanaf 19.00 uur in een extra lange aflevering van Theater van het Sentiment vooruit op de show. Het concert is van 20.00 tot 22.00 uur live op Radio 2 te horen. Daarna een nabeschouwing waarin de presentatoren tot 23.00 uur met de cast en de hoofdpersonen rondom het project spreken. Niet vergeten he Groeten Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Ik heb thuis alleen een wekker radio, misschien dat radio 2 ook via internet uitzend maar van mijn PC geluid wordt ik ok niet heel vrolijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 juli 2009 Report Share Posted 2 juli 2009 Je hebt een leuk gevulde agenda, Henrie En dan te bedenken dat ik vanmiddag een sms'je kreeg van m'n zusje, met de vraag of ik nog interesse had in een (gratis) kaartje voor een optreden van My Dying Bride (zaterdag in Eindhoven) Maar die laat ik toch maar schieten, al is MDB best leuk live (heb ik een keer gezien in Paradiso)... Het is wel puur toeval natuurlijk dat Fleet Foxes en The Mars Volta zo snel na elkaar optreden. Daarna heb ik helemaal niks meer in de planning staan, al wil ik in oktober misschien nog naar Dream Theater en Opeth (samen) in Ahoy. Is alleen ook weer zo'n pokke eind weg. Waarom komt er nooit eens wat leuks in Enschede. Er is net een kolossaal nieuw Muziekkwartier gebouwd (inclusief nieuwe Atak), maar ik heb nog niks interessants gezien... In de Metropool in Hengelo is soms wel wat leuks, maar dat is dan weer zo'n aftandse tent... Goed, ze zijn bezig een nieuwe te bouwen. Ben benieuwd welke er eerder failliet gaat: Atak of Metropool Dat kan toch nooit uit, twee nieuwe zalen zo dicht bij elkaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 juli 2009 Report Share Posted 9 juli 2009 gister Nine Inch Nails geweest. afscheids tour van de band. zeker 2 uur lang knallen. geluid was erg goed. alle instrumenten los van elkaar te volgen, stond hard maar niet TE hard. mix van oud en nieuw werk in een echt goede afweging gedaan. trent was goed bij stem. Ik ben zelf een fan van het oude werk ( broken, downward spiral) en dat werd ook door publiek erg goed ontvangen, zeer relaxed publiek trouwens. alleen de jone mensjes gaan uit hun plaat bij de laatste 2 albums. trent heeft met zijn muziek en teksten in de loop der jaren een boel bij me teweeggebracht, dat kwam allemaal mooi in flash backs terug. was eerste kennis makeing met de HMH en viel me niks tegen. schoon, goed geluid, goed bereikbaar. voorprogramma was geen jane's addiction (was alleen in amerika) maar een band (spelling weet ik nog niet) uit denemarken dacht ik genaamd Myu. of zoiets, leek eerst niks maar trokken toch vaak mijn aandacht met verassend mooi sferisch geluidsbeeld , goed muziekanten ook. deze band ga ik nog wel effe chekuh! echt top concert. van kippevel tot enorme drive. lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juli 2009 Report Share Posted 9 juli 2009 Ik was gisteren (weer) in Paradiso bij een concert van The Mars Volta. Was best goed, maar heb me rotge Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 juli 2009 Report Share Posted 9 juli 2009 (edited) Nou Henrie, ik heb met je te doen hoor, maar vond het leuk geschreven. Je weet, het beste vermaak is leedvermaak. Geen f|ikker meer zien, ik moet er niet aan denken! M rc Edit: geen hekketjes meer zien vind ik niet zo erg. Edited 9 juli 2009 by mumsoft Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 gister Nine Inch Nails geweest. afscheids tour van de band. zeker 2 uur lang knallen. geluid was erg goed. alle instrumenten los van elkaar te volgen, stond hard maar niet TE hard. mix van oud en nieuw werk in een echt goede afweging gedaan. trent was goed bij stem. Ik ben zelf een fan van het oude werk ( broken, downward spiral) en dat werd ook door publiek erg goed ontvangen, zeer relaxed publiek trouwens. alleen de jone mensjes gaan uit hun plaat bij de laatste 2 albums. trent heeft met zijn muziek en teksten in de loop der jaren een boel bij me teweeggebracht, dat kwam allemaal mooi in flash backs terug. was eerste kennis makeing met de HMH en viel me niks tegen. schoon, goed geluid, goed bereikbaar. voorprogramma was geen jane's addiction (was alleen in amerika) maar een band (spelling weet ik nog niet) uit denemarken dacht ik genaamd Myu. of zoiets, leek eerst niks maar trokken toch vaak mijn aandacht met verassend mooi sferisch geluidsbeeld , goed muziekanten ook. deze band ga ik nog wel effe chekuh! echt top concert. van kippevel tot enorme drive. lekker Daar was ik ook . Ben het helemaal met je eens behalve het voorprogramma. Ik vond het voorprogramma echt tranentrekkend slecht, Mew heet de band dacht ik. Normaal ben ik niet zo snel agresief maar had niet echt zin om die zeikerige zanger door een muur heen te duwen. Wat kan ik slecht tegen dat soort semie gevoelige zweverige kut muziek, bah, bij pain of salvation krijg ik overigens de zelfde neigingen. Voordat ik het vergeet als ik toch bezig ben, James Blunt geeft mij ook dat gevoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 gister Nine Inch Nails geweest. afscheids tour van de band. zeker 2 uur lang knallen. geluid was erg goed. alle instrumenten los van elkaar te volgen, stond hard maar niet TE hard. mix van oud en nieuw werk in een echt goede afweging gedaan. trent was goed bij stem. Ik ben zelf een fan van het oude werk ( broken, downward spiral) en dat werd ook door publiek erg goed ontvangen, zeer relaxed publiek trouwens. alleen de jone mensjes gaan uit hun plaat bij de laatste 2 albums. trent heeft met zijn muziek en teksten in de loop der jaren een boel bij me teweeggebracht, dat kwam allemaal mooi in flash backs terug. was eerste kennis makeing met de HMH en viel me niks tegen. schoon, goed geluid, goed bereikbaar. voorprogramma was geen jane's addiction (was alleen in amerika) maar een band (spelling weet ik nog niet) uit denemarken dacht ik genaamd Myu. of zoiets, leek eerst niks maar trokken toch vaak mijn aandacht met verassend mooi sferisch geluidsbeeld , goed muziekanten ook. deze band ga ik nog wel effe chekuh! echt top concert. van kippevel tot enorme drive. lekker Daar was ik ook . Ben het helemaal met je eens behalve het voorprogramma. Ik vond het voorprogramma echt tranentrekkend slecht, Mew heet de band dacht ik. Normaal ben ik niet zo snel agresief maar had niet echt zin om die zeikerige zanger door een muur heen te duwen. Wat kan ik slecht tegen dat soort semie gevoelige zweverige kut muziek, bah, bij pain of salvation krijg ik overigens de zelfde neigingen. Voordat ik het vergeet als ik toch bezig ben, James Blunt geeft mij ook dat gevoel. mew ja ik heb er inmiddels een cd van besteld. even een linkje van een nummer dat ik erg mooi vind http://www.youtube.com/watch?v=T6RSCstdRiw...ec-HM-fresh+div vond ze live ook wel erg strak Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Heb ook even naar Mew geluisterd. Bij tijden kan ik zulke muziek waarderen, heb tamelijk brede muzieksmaak. Of ik er een CD van zou kopen weet ik niet. Voor dit soort muziek heb je trouwens geen high-end installatie nodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Dan vind ik dit toch fijner. Maar ieder zijn smaak toch. Sorry als ik aan het spammen ben maar ook vind ik erg fijn, zeker in de auto. vind ik dan weer erg goed als amateur video. Maar zak stoppen met spammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 even een linkje van een nummer dat ik erg mooi vind http://www.youtube.com/watch?v=T6RSCstdRiw...ec-HM-fresh+div He, dat nummer ken ik. Draaien/draaiden ze op Kink FM wel regelmatig. Vind het wel een leuk nummer, maar een cd kopen was nog niet in me opgekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Heb ook even naar Mew geluisterd. Bij tijden kan ik zulke muziek waarderen, heb tamelijk brede muzieksmaak. Of ik er een CD van zou kopen weet ik niet. Voor dit soort muziek heb je trouwens geen high-end installatie nodig. sjonge jonge............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 even een linkje van een nummer dat ik erg mooi vind http://www.youtube.com/watch?v=T6RSCstdRiw...ec-HM-fresh+div He, dat nummer ken ik. Draaien/draaiden ze op Kink FM wel regelmatig. Vind het wel een leuk nummer, maar een cd kopen was nog niet in me opgekomen ik zal je laten weten of het de moeite waard is Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Dan vind ik dit toch fijner. Maar ieder zijn smaak toch. Sorry als ik aan het spammen ben maar ook vind ik erg fijn, zeker in de auto. vind ik dan weer erg goed als amateur video. Maar zak stoppen met spammen. jooooh, die heb ik lang niet gehoord leuk ja! heb je trouwens geen high end installatie voor nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Heb ook even naar Mew geluisterd. Bij tijden kan ik zulke muziek waarderen, heb tamelijk brede muzieksmaak. Of ik er een CD van zou kopen weet ik niet. Voor dit soort muziek heb je trouwens geen high-end installatie nodig. sjonge jonge............ Je schijnt nogal wat moeite te hebben met een hoop dingen, m44. Moeilijk doen lijkt wel een karaktertrekje van je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Heb ook even naar Mew geluisterd. Bij tijden kan ik zulke muziek waarderen, heb tamelijk brede muzieksmaak. Of ik er een CD van zou kopen weet ik niet. Voor dit soort muziek heb je trouwens geen high-end installatie nodig. sjonge jonge............ Je schijnt nogal wat moeite te hebben met een hoop dingen, m44. Moeilijk doen lijkt wel een karaktertrekje van je. moet je maar niet van die rare dingen zeggen, doe ik ook niet moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Zondag Werfpop in Leiden. Gratis toegang, en makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Met de auto ook, maar niet al te veel parkeerruimte. Dit jaar 2 topbands, Napalm Death en Voist, en verder minder bekend maar zeker goede festivalbands. Gelukkig geen kinderbands, zoals de meeste festivals dit jaar helaas wel neer wensen te zetten. Voor mij werkelijk op loopafstand. Wie gaat er nog meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 10 juli 2009 Report Share Posted 10 juli 2009 Wie gaat er nog meer? 'k zit in de buurt, maar ga naar een groot tennistoernooi in Scheveningen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts