Miracle. Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Dream Theater op 7 Oktober 2009 in Ahoy Rotterdam Niet alleen Dream Theater, maar ook Opeth! (en nog wat andere bands geloof ik). Misschien dat ik ook wel ga, al is Rotterdam altijd wel een tifuseind reizen voor een avondje... Voor jou een kolere eind rijden, maar zeker de moeite waard, al is het alleen al voor Dream Theatre. Ik heb al meerder optredens van hun meegemaakt, en dat is echt een feest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Dream Theater op 7 Oktober 2009 in Ahoy Rotterdam Niet alleen Dream Theater, maar ook Opeth! (en nog wat andere bands geloof ik). Misschien dat ik ook wel ga, al is Rotterdam altijd wel een tifuseind reizen voor een avondje... Voor jou een kolere eind rijden, maar zeker de moeite waard, al is het alleen al voor Dream Theatre. Ik heb al meerder optredens van hun meegemaakt, en dat is echt een feest. Ik heb ze ook al 5 keer gezien. Telkens in Ahoy of de HMH, dus telkens een eind reizen. Maar Opeth heb ik nog nooit gezien. Alleen voor Dream Theater zou ik nu even niet gaan, denk ik. Maar ik wil Opeth wel graag nog een keer zien. Ik heb een live-cd van ze en ik heb op Youtube wel eens wat van hun live-dvd gezien. Is erg gaaf... Nou ja, misschien kan ik bij m'n broer blijven slapen. Die woont in Utrecht en is die dag nog jarig ook, dus dan kan ik 'm meteen feliciteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 mei 2009 Author Members Report Share Posted 31 mei 2009 Rammstein op 6 December 2009 in het Gelredome Arnhem. Ha, Rammstein! Daar ga ik ook heen. Alleen niet in het Gelredome, maar in het Sportpaleis in Antwerpen. Buiten de ambiance, een bar direct achter je (balkonplaatsen) en een redelijk goed geluid kosten de kaarten daar ongeveer de helft van die hier in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Is Rammstein nu nog steeds zo populair dat ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 Aangezien de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 mei 2009 Report Share Posted 31 mei 2009 De Animals komen binnenkort in Amsterdam hoorde ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 De Animals komen binnenkort in Amsterdam hoorde ik. Dus op naar Artis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 juni 2009 Report Share Posted 1 juni 2009 De Animals komen binnenkort in Amsterdam hoorde ik. Dus op naar Artis! Ze waren "pretty wild"in die tijd al zou je dat hear niet zeggen http://www.youtube.com/watch?v=Hg7jzi9JAkw Hear wat meer http://www.youtube.com/watch?v=kn0SFQmXZgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 8 juni 2009 Report Share Posted 8 juni 2009 De prijzen voor Rammstein in Gelredome zijn bekend: Kaarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 juni 2009 Report Share Posted 12 juni 2009 Woensdag 11 augustus Alice in Chains in de Melkweg. Kaartverkoop begint morgen. Hmm, zal ik gaan, zal ik niet gaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 juni 2009 Report Share Posted 12 juni 2009 Sonic Youth in oktober in de AB in Brussel Op 2 uur uitverkocht Zijn er eigenlijk mensen die naar de Lokerse Feesten komen, vanuit Nederland? The Hives komen oa hoorde ik ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juni 2009 Report Share Posted 12 juni 2009 Woensdag 11 augustus Alice in Chains in de Melkweg. Kaartverkoop begint morgen. Hmm, zal ik gaan, zal ik niet gaan? Ik zit daar ook aan te denken. Heb vakantie in augustus, dus tijd zat (heb nog niks anders gepland), maar ik ben een beetje huiverig. Bang dat het een beetje vergane glorie is. Layne Staley had toch wel een apart stemgeluid, dus of dat met een andere zanger gaat werken, is maar de vraag. En ik heb geen idee of hun nieuwe album wat is/wordt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 juni 2009 Report Share Posted 12 juni 2009 Sonic Youth in oktober in de AB in Brussel Op 2 uur uitverkocht Dat verbaast me niets. Sonic Youth is live echt een feest om mee te maken.Zijn er eigenlijk mensen die naar de Lokerse Feesten komen, vanuit Nederland?The Hives komen oa hoorde ik ... Gr Stef Had nog niet van de Lokerse Feesten gehoord, maar als ik de site zo bekijk lijkt me dat wel wat. Als jij er heen gaat ga ik graag met je mee op zaterdag 8 ( Alain Clark, Ultravox, Simple Minds, Dr Lektroluv) en zondag 9 (NNB, The Hives, Ray Davies & Band, GOOSE (DJ-set). Dat weekeind is er in NL toch niets fatsoenlijks te vinden, en in de zomermaanden probeer ik toch ieder weekeind wel te vullen met een festival. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 juni 2009 Report Share Posted 13 juni 2009 Sonic Youth in oktober in de AB in Brussel Op 2 uur uitverkocht Dat verbaast me niets. Sonic Youth is live echt een feest om mee te maken.Zijn er eigenlijk mensen die naar de Lokerse Feesten komen, vanuit Nederland?The Hives komen oa hoorde ik ... Gr Stef Had nog niet van de Lokerse Feesten gehoord, maar als ik de site zo bekijk lijkt me dat wel wat. Als jij er heen gaat ga ik graag met je mee op zaterdag 8 ( Alain Clark, Ultravox, Simple Minds, Dr Lektroluv) en zondag 9 (NNB, The Hives, Ray Davies & Band, GOOSE (DJ-set). Dat weekeind is er in NL toch niets fatsoenlijks te vinden, en in de zomermaanden probeer ik toch ieder weekeind wel te vullen met een festival. Lokerse feesten bestaan al meer dan 30j ... je moet maar eens dr programmatie van de vroegere edities oproepen Niet onbelangrijk, niet duur ... vroeger was het gratis en nu tussen de 10 en 30 euro per avond schat ik 1 nadeel, je bent maar om tussen 2 en 4 in je bed Leuke is dat ik 10 aug verlof heb, hiha ... The Hives zie ik ook wel zitten en Simple Minds repeteren tegenwoordig voor hun tournee in een klein dorpje in Vlaanderen Vroeger kon je enkel tickets kopen de dag zelf, wie vroeg ging had meestal een ticketje Nu kun je ze ook op voorhand bestellen Ik hou je op de hoogte Ik geloof voor 15 of 20 euro hadden we op 1 avond 4 groepen waaronder The Cramps en afsluiter The Stooges Is toch geen geld Sonic Youth is idd de max maar op 2 uur man ... tedoeme toch Greeetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 13 juni 2009 Author Members Report Share Posted 13 juni 2009 Rammstein op 6 December 2009 in het Gelredome Arnhem. Ha, Rammstein! Daar ga ik ook heen. Alleen niet in het Gelredome, maar in het Sportpaleis in Antwerpen. Buiten de ambiance, een bar direct achter je (balkonplaatsen) en een redelijk goed geluid kosten de kaarten daar ongeveer de helft van die hier in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juni 2009 Report Share Posted 13 juni 2009 Rammstein op 6 December 2009 in het Gelredome Arnhem. Ha, Rammstein! Daar ga ik ook heen. Alleen niet in het Gelredome, maar in het Sportpaleis in Antwerpen. Buiten de ambiance, een bar direct achter je (balkonplaatsen) en een redelijk goed geluid kosten de kaarten daar ongeveer de helft van die hier in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 juni 2009 Report Share Posted 21 juni 2009 Hard Rock Calling 2009 Featuring Bruce Springsteen, Neil Young and The Killers, with more acts to be announced, Hard Rock Calling 2009 promises to be the most spectacular instalment yet! Set against the beautiful backdrop of Hyde Park, you couldn't find a more perfect setting! Hard Rock Calling is now established as one of the most important London events on the UK musical calendar. Past years have seen Aerosmith, Eric Clapton, Roger Waters, The Police and The Who create what is now identified as the most prestigious and 'must be at' open air music event in the UK. 2009 Line Up - Main Stage Friday 26th June The Killers The Kooks Howling Bells Saturday 27th June Neil Young Fleet Foxes Ben Harper & Relentless 7 Seasick Steve The Pretenders Sunday 28th June Bruce Springsteen Dave Matthews Band The Gaslight Anthem Also featuring: Echo & the Bunnymen, Magic Numbers, Starsailor, Metric, Johnny Flynn, Joshua Radin, Silversun Pickups, Mumford and Sons, Low Anthem, Priscilla Ahn, Pretty Things and more to be announced Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 juni 2009 Report Share Posted 25 juni 2009 Ik ga voor Ilse Delange: als opening bij het Drakenbootfestival..... Mooi weer, leuke lokatie, volgens mij wordt het een feestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 25 juni 2009 Report Share Posted 25 juni 2009 Aanstaande zondag weer het grootste gratis muziekfestival van Europa, Parkpop in Hagenesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 juni 2009 Report Share Posted 26 juni 2009 Aanstaande zondag weer het grootste gratis muziekfestival van Europa, Parkpop in Hagenesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 juni 2009 Report Share Posted 29 juni 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik ben gisteren terug gekomen van graspop metal meeting, en zoals elk jaar was het weer een feest. foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik ben gisteren terug gekomen van graspop metal meeting, en zoals elk jaar was het weer een feest. <a href="http://picasaweb.google.nl/ingehoeve/Graspop2009#" target="_blank">foto's</a> Leuk! Was het wat, dat 'radio 3-meisje' van Nightwish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Za nog eens naar Werchter !! Verscheurende keuze, ofwel Kings of Leon op de main, die ik graag heb. Of Grace Jones, waar ik heel weinig mee heb, in de Marquee; Zij weet wel hoe ze een feestje moet bouwen de laatste tijd ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 juni 2009 Report Share Posted 30 juni 2009 Ik ben gisteren terug gekomen van graspop metal meeting, en zoals elk jaar was het weer een feest. <a href="http://picasaweb.google.nl/ingehoeve/Graspop2009#" target="_blank">foto's</a> Leuk! Was het wat, dat 'radio 3-meisje' van Nightwish? Ik moest heel erg wennen aan de nieuwe zangeres maar ze doet het gewoon goed. De zang is wat meer pop en minder opera. Zelf denk ik dat ze een goede keuze gemaakt hebben. Nightwish is nooit een van mijn favorite bands geweest maar live zijn ze best ok. Ze spelen alsof ze het naar hun zin hebben en dat vind ik altijd leuk om te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts