m44 Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 you tube bart...you tube Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 sun0))) nooit van gehoord. zal eens kijken sun O))) was life zeker de moeite waard. Thuis is het niet echt wat. Sun O))) was een merk wat (bas)gitaar versterker en cabinets maakte totdat ze door de great evil (Fender) werden ingelijfd, Datzelfde is Trace Elliot ook overkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 you tube bart...you tube I tube you tube he tubes [/melig] Pfffft... Doet me denken aan een stokpaardje van een collega: "muziek is om naar te luisteren, niet om naar te kijken!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 Rammstein op 6 December 2009 in het Gelredome Arnhem. Ha, Rammstein! Daar ga ik ook heen. Alleen niet in het Gelredome, maar in het Sportpaleis in Antwerpen. Buiten de ambiance, een bar direct achter je (balkonplaatsen) en een redelijk goed geluid kosten de kaarten daar ongeveer de helft van die hier in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 you tube bart...you tube I tube you tube he tubes [/melig] Pfffft... Doet me denken aan een stokpaardje van een collega: "muziek is om naar te luisteren, niet om naar te kijken!" [meligmodusaan] et tube brute? [/meligmodusuit] zo lust ik er nog wel een paar Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 Hij 's goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 youtuberculose Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 Jaja, Youtube tandpasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 november 2009 Report Share Posted 12 november 2009 You tube, we tubed, he tubed, she tube, and keep on tubing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Gisteren/vannacht weer eens ouderwets veel van live muziek genoten Om te beginnen naar de cd-presentatie van mijn vriendjes van Pitch Blond Erg goed, heel verzorgd en een hele goede sfeer. Ik ben trots op ze, ken ze al jaren, heb met mijn vorige band meerdere malen het podium met hen gedeeld. Ze waren toen nog jong en onstuimig, indrukwekkend om te zien hoe snel ze 'volwassen' geworden zijn, kan het album nu thuis op mijn gemak beluisteren en het is gewoon serieus heel goed. Daarna snel door naar het Langweiligkeit-festival. Was dat even ouderwets genieten. Locatie was een voormalig PTT-gebouw op een industrieterrein, paar circustenten erbij, nogal een kraaksfeertje zeg maar, en dat mag ik wel Ook omdat er dus geen restricties waren qua decibellen en er gewoon gerookt mocht worden enz. En knallen op het podium! Dat was Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Ben gisteren naar de Heidenroosjes in LVC geweest. Was wel vermakelijk, maar niet zo heel veel van het concert mee gekregen, stond achter de bar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Buizenbart, is een plaatje van 6000x2886 pixels niet wat overdreven? Het laadt (bij mij) in ieder geval wel heel erg langzaam, dus het zou fijn zijn als je 'm wat kan verkleinen (vooral in MB's; formaat wordt nog wel automatisch gecorrigeerd)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Buizenbart, is een plaatje van 6000x2886 pixels niet wat overdreven? Het laadt (bij mij) in ieder geval wel heel erg langzaam, dus het zou fijn zijn als je 'm wat kan verkleinen (vooral in MB's; formaat wordt nog wel automatisch gecorrigeerd)... Pffft, wat voor verbinding hebben jullie daar in Enschede? Het viel namelijk niet mee om een geschikt plaatje te vinden. Maar goed, bij deze.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Buizenbart, is een plaatje van 6000x2886 pixels niet wat overdreven? Het laadt (bij mij) in ieder geval wel heel erg langzaam, dus het zou fijn zijn als je 'm wat kan verkleinen (vooral in MB's; formaat wordt nog wel automatisch gecorrigeerd)... Pffft, wat voor verbinding hebben jullie daar in Enschede? Het viel namelijk niet mee om een geschikt plaatje te vinden. Maar goed, bij deze.. Ja, ik weet het, voor de gemiddelde Randstedeling is Enschede heeeeel ver weg*. Zo ongeveer aan het einde van de wereld (waarna er een compleet nieuwe wereld begint (Duitsland), maar dat vergeet men wel eens). Toch is het voor internetbegrippen maar een klein stukkie hoor... Maar ik heb Telfort, 20MB. Moet toch snel genoeg zijn, lijkt me. Heb in ieder geval nooit klachten dat het traag is, maar dit plaatje duurde minstens 5 minuten voordat ie gedownload was... Maar het kan natuurlijk ook aan de andere kant van de lijn liggen (daar waar het plaatje gehost is). Hoeveel MB was dat plaatje? *Mooi verwoord door Willem Wilmink, en sinds enige tijd ook te lezen op het waterkunstwerk bij Station Enschede Drienerlo, vlak voor de Grolsch Veste: Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede. Alleen een beetje jammer dat Drienerlo niet het eindpunt van de trein is, maar goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Toch is het voor internetbegrippen maar een klein stukkie hoor... maar dit plaatje duurde minstens 5 minuten voordat ie gedownload was... Godallemachtig, bij mij was het er in een vloek en een zucht! Maar het kan natuurlijk ook aan de andere kant van de lijn liggen (daar waar het plaatje gehost is). Hoeveel MB was dat plaatje? Ik heb effe zitten zoeken maar kan het zo gauw niet meer vinden en heb ook geen zin nu -ben nogal gaar *Mooi verwoord door Willem Wilmink, en sinds enige tijd ook te lezen op het waterkunstwerk bij Station Enschede Drienerlo, vlak voor de Grolsch Veste:Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede. Alleen een beetje jammer dat Drienerlo niet het eindpunt van de trein is, maar goed... Mooi ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 november 2009 Report Share Posted 15 november 2009 Io Monade Stanca leuk....erg leuk gaan we chekkuh Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 november 2009 Report Share Posted 16 november 2009 verkeerd topic. dus verplaatst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 november 2009 Author Members Report Share Posted 21 november 2009 Om maar weer eens op het Rammstein concert terug te komen, gisteren in mijn mailbox... L.S. Onlangs heeft u veldkaarten besteld voor Rammstein 6 December 2009. Door toedoen van MOJO, kunnen wij de door u bestelde tickets helaas niet leveren. Wij hebben nog enige tickets kunnen bemachtigen via een andere leverancier, waarvan wij een geldige toegang kunnen garanderen. Via de volgende link, kunt u zien welke tickets er daadwerkelijk zijn geblokkeerd door MOJO: http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174 Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons kantoor in Amstelveen 020-5036713 (maandag t/m vrijdag 10:00-17:00) Wij hebben momenteel de volgende alternatieven voor u: 1: Veldkaart(en) 8 December 2009 in Frankrijk - Parijs met een retour van Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 zoooohoooo wat een lef zeg.............. da ben mooi kut arden Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Mojo is de duivel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Om maar weer eens op het Rammstein concert terug te komen, gisteren in mijn mailbox... Ik had ook kaarten, ook niet via de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 november 2009 Author Members Report Share Posted 21 november 2009 Om maar weer eens op het Rammstein concert terug te komen, gisteren in mijn mailbox... Ik had ook kaarten, ook niet via de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 december 2009 Author Members Report Share Posted 7 december 2009 En weer terug van Rammstein! Conclusie: Voorprogramma Combichrist... mwa, muzikaal wel leuk, zang een 3! Dan de heren zelf, show weer een 10, vuur een 10, muziek een 8, maar dat geluid (Gelredome)... Bij liveconcerten ben ik wel wat gewend kwa mis soundchecken, maar dit? Eerste 3 nummers zang gewoon onverstaanbaar (werd een half uur later nog eens dunnetjes overgedaan), sub-laag bracht alleen de tribune nog aan het bewegen, als beleving viel het gewoon weg en dan met enige regelmat die knallende/ploppende luidsprekers, deze konden het gewoon niet aan! Als daar nu 30- tot 40.000 mensen heengaan, die ook nog eens vanwege Mojo-wanbeleid gemiddeld zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 7 december 2009 Report Share Posted 7 december 2009 sub-laag bracht alleen de tribune nog aan het bewegen, als beleving viel het gewoon weg en dan met enige regelmat die knallende/ploppende luidsprekers, deze konden het gewoon niet aan! Wie denkt Rammstein wel dat ze is Tja, ik hekel het volumeniveau bij 90% van de liveconcerten, dat daar geen normen aan gesteld worden. Roken mag niet meer, maar welke wet beschermt de trommelvliezen. Als het volume netjes wordt gehouden, zullen die speakers het ook beter aankunnen. Harder is n Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 december 2009 Report Share Posted 7 december 2009 spijtig arden. gelredome is ook k*t. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts