Lestat Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Gisteravond heerlijk staan genieten vooraan bij Faithless in Ahoy! Gelijk maar even To all new arrivals op LP gescoord (was maar een tientje!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Gisteravond heerlijk staan genieten vooraan bij Faithless in Ahoy!Gelijk maar even To all new arrivals op LP gescoord (was maar een tientje!) VET Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 trek oude kleren aan als je gaat Ik kan me een concert van hen herrineren waar ze met een kanon nep bloed het publiek inspoten. het was geen echt bloed maar wel iets op eiwitbasis want je kreeg het niet uit je kleren Dit keer was het allemaal op water basis, het was geen probleem om het uit mijn kleding te wassen. En ja ik was behoorlijk vies ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Gisteren naar My Dying Bride geweest, in Paradiso. Was een goed optreden, maar het geluid was matig. Dat kan volgens mij beter, in Paradiso. Helaas ook wel een kort optreden (anderhalf uur), maar dat had ook te maken met het feit dat er later op de avond nog iets anders georganiseerd was. Het begon ook al om 20:15 uur... Oh ja, en lekker gegeten bij een Grieks restaurant Die zanger van My Dying Bride is wel een beetje een 'creep' trouwens (op het podium ten minste). Hij ziet er 'eng' uit, met z'n opgemaakte ogen, en hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Het optreden schijnt (binnenkort) overigens terug te zien te zijn, op www.fabchannel.com/. Er staat nu nog 'Waiting for clearance'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Gisteren naar My Dying Bride geweest, in Paradiso. Was een goed optreden, maar het geluid was matig. Dat kan volgens mij beter, in Paradiso. Helaas ook wel een kort optreden (anderhalf uur), maar dat had ook te maken met het feit dat er later op de avond nog iets anders georganiseerd was. Het begon ook al om 20:15 uur... Oh ja, en lekker gegeten bij een Grieks restaurant Die zanger van My Dying Bride is wel een beetje een 'creep' trouwens (op het podium ten minste). Hij ziet er 'eng' uit, met z'n opgemaakte ogen, en hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Het optreden schijnt (binnenkort) overigens terug te zien te zijn, op www.fabchannel.com/. Er staat nu nog 'Waiting for clearance'... Daar was ik ook Heb ze al een aantal keer live gezien. De zanger is inderdaad een wat raar figuur. In interviews gelezen dat hij best wel last heeft van plankenkoorts. Heb mij wel prima vermaakt, heb nog wel wat last van mijn nek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Gisteren naar My Dying Bride geweest, in Paradiso. Was een goed optreden, maar het geluid was matig. Dat kan volgens mij beter, in Paradiso. Helaas ook wel een kort optreden (anderhalf uur), maar dat had ook te maken met het feit dat er later op de avond nog iets anders georganiseerd was. Het begon ook al om 20:15 uur... Oh ja, en lekker gegeten bij een Grieks restaurant Die zanger van My Dying Bride is wel een beetje een 'creep' trouwens (op het podium ten minste). Hij ziet er 'eng' uit, met z'n opgemaakte ogen, en hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Het optreden schijnt (binnenkort) overigens terug te zien te zijn, op www.fabchannel.com/. Er staat nu nog 'Waiting for clearance'... Daar was ik ook Heb ze al een aantal keer live gezien. De zanger is inderdaad een wat raar figuur. In interviews gelezen dat hij best wel last heeft van plankenkoorts. Heb mij wel prima vermaakt, heb nog wel wat last van mijn nek. Oh was jij dat, die stond te headbangen... Waar stond jij? Ik stond in het midden, een meter of 2, 3 van het podium... Die zanger kwam inderdaad een beetje over als een mafkees Dat ie plankenkoorts heeft, zal best (kan ik me goed voorstellen), maar dat valt dan niet echt op. Hij staat eigenlijk constant te 'acteren'. Dat kon je vooral merken tussen de nummers door, waar hij wel als een 'gewoon' mens iets zei (meestal niet veel meer dan 'thank you', maar toch)... Hij zal toch niet bang te hoeven zijn dat ie vals zingt? Dat doet ie toch al, en dat 'hoort' ook zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Gisteren naar My Dying Bride geweest, in Paradiso. Was een goed optreden, maar het geluid was matig. Dat kan volgens mij beter, in Paradiso. Helaas ook wel een kort optreden (anderhalf uur), maar dat had ook te maken met het feit dat er later op de avond nog iets anders georganiseerd was. Het begon ook al om 20:15 uur... Oh ja, en lekker gegeten bij een Grieks restaurant Die zanger van My Dying Bride is wel een beetje een 'creep' trouwens (op het podium ten minste). Hij ziet er 'eng' uit, met z'n opgemaakte ogen, en hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Het optreden schijnt (binnenkort) overigens terug te zien te zijn, op www.fabchannel.com/. Er staat nu nog 'Waiting for clearance'... Daar was ik ook Heb ze al een aantal keer live gezien. De zanger is inderdaad een wat raar figuur. In interviews gelezen dat hij best wel last heeft van plankenkoorts. Heb mij wel prima vermaakt, heb nog wel wat last van mijn nek. Oh was jij dat, die stond te headbangen... Waar stond jij? Ik stond in het midden, een meter of 2, 3 van het podium... Die zanger kwam inderdaad een beetje over als een mafkees Dat ie plankenkoorts heeft, zal best (kan ik me goed voorstellen), maar dat valt dan niet echt op. Hij staat eigenlijk constant te 'acteren'. Dat kon je vooral merken tussen de nummers door, waar hij wel als een 'gewoon' mens iets zei (meestal niet veel meer dan 'thank you', maar toch)... Hij zal toch niet bang te hoeven zijn dat ie vals zingt? Dat doet ie toch al, en dat 'hoort' ook zo... Dit ben ik: Stond ongveer 1 meter in het midden voor het podium. Hij staat inderdaad altijd te acteren, gelezen dat hij zich verplaatst in diegene over wie hij zingt. Dat is ook waardoor hij wat plankenkoorts heeft sommige van de teksten gaan over minder leuke dingen uit zijn eigen leven. Vind hij moeilijk om dat voor een publiek te zingen. Of zoiets in elk geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Vandaag kaarten binnengekregen voor Peter Gabriel te Amsterdam en Blof hier in Eindhoven. Dit ben ik: Stond ongveer 1 meter in het midden voor het podium. Hij staat inderdaad altijd te acteren, gelezen dat hij zich verplaatst in diegene over wie hij zingt. Dat is ook waardoor hij wat plankenkoorts heeft sommige van de teksten gaan over minder leuke dingen uit zijn eigen leven. Vind hij moeilijk om dat voor een publiek te zingen. Of zoiets in elk geval. Die malloot die z'n tent opzet?????????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 april 2007 Report Share Posted 21 april 2007 Dit ben ik: Dan heb ik je vast wel gezien, maar ik herken je niet... Ps. Ik was die ene die geen My Dying Bride-shirt aan had... En ook geen shirt van een andere band trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jellepals Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 kennen jullie het flevofestival. ga ik van de zomer heen is vet lachu. van allerlei soorten muziek en veel verschillende podiums. dat is mijn tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 kennen jullie het flevofestival. ga ik van de zomer heen is vet lachu. van allerlei soorten muziek en veel verschillende podiums. dat is mijn tip Ben ik vroeger wel eens geweest. 3 of 4 keer wel. De muziek is soms wel leuk, maar misschien moet je er wel even bij vertellen dat het Flevo Festival een christelijk festival is. Wie allergisch is voor preken, moet sommige bands die daar optreden maar mijden. En dat geldt ook voor de 'kerkdienst' die ze daar zondagochtend hebben. Verder is het wel een leuk festival, met een heel relaxte sfeer. Je ziet er (gelukkig) ook een hoop niet-christenen en er zijn vele soorten muziek te beluisteren. Van hallelujah-gospel tot knetterharde death metal (kent iemand hier Tefilla toevallig? bestaat volgens mij niet meer, maar was wel een fijne metal-band)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Ik vind dat altijd maar moeilijk te beoordelen, hij staat daar op een fel verlicht podium en kijkt een donkere zaal in. Hoe goed kun je dan nog iemand in de ogen kijken? Okee, als die persoon dicht bij het podium staat zal het wel meevallen, maar toch.. Vaak hebben bands pas een beeld van het publiek als na afloop de zaalverlichting weer aan gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Ik vind dat altijd maar moeilijk te beoordelen, hij staat daar op een fel verlicht podium en kijkt een donkere zaal in. Hoe goed kun je dan nog iemand in de ogen kijken? Okee, als die persoon dicht bij het podium staat zal het wel meevallen, maar toch.. Vaak hebben bands pas een beeld van het publiek als na afloop de zaalverlichting weer aan gaat Ja, dat zou kunnen, maar de zaal was niet heel donker hoor. Er werd regelmatig ook licht van achter op het podium de zaal ingeschenen. Ik had echt het idee dat hij telkens iemand in de ogen aan het kijken was. Maar goed, ik kan het mis hebben... Hij ziet er hoe dan ook eng uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 de zanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 Vrijdag nr maximo park geweest in de bota in brussel wederom zeer goed en energiek Iemand in NL geweest? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 Vrijdag nr maximo park geweest in de bota in brusselwederom zeer goed en energiek Iemand in NL geweest? Gr Stef Dan ben ik toch blij dat ik naar Paradiso ben geweest. Maximo Park is mij wat te vrolijk, zeker in vergelijking met My Dying Bride... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2007 Report Share Posted 23 april 2007 hij kijkt regelmatig iemand heel indringend, recht in de ogen (bij mij ook een keer) en volgens mij wacht ie dan net zo lang tot je wegkijkt... Ik vind dat altijd maar moeilijk te beoordelen, hij staat daar op een fel verlicht podium en kijkt een donkere zaal in. Hoe goed kun je dan nog iemand in de ogen kijken? Okee, als die persoon dicht bij het podium staat zal het wel meevallen, maar toch.. Vaak hebben bands pas een beeld van het publiek als na afloop de zaalverlichting weer aan gaat Ja, dat zou kunnen, maar de zaal was niet heel donker hoor. Er werd regelmatig ook licht van achter op het podium de zaal ingeschenen. Ik had echt het idee dat hij telkens iemand in de ogen aan het kijken was. Maar goed, ik kan het mis hebben... Hij ziet er hoe dan ook eng uit... Ja, een griezel. Ik heb hem nooit in het echt gezien, dat niet, dus je zou best gelijk kunnen hebben. Het kwam me alleen zo bekend voor, ik heb dat vaak gehad dat ik dacht oogkontakt met iemand op een podium te hebben, maar dat ik me later realiseerde dat dat erg onwaarschijnlijk was.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 25 april 2007 Report Share Posted 25 april 2007 Ik vernam eergisteren dat ik kaarten had voor Joss Stone, 11 juli in HMH... ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 april 2007 Report Share Posted 25 april 2007 Vanavond speel ik zelf op onze cd-presentatie Footsweep myspace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2007 Report Share Posted 25 april 2007 Ik vernam eergisteren dat ik kaarten had voor Joss Stone, 11 juli in HMH... ik ben benieuwd. Oordoppen in en genieten maar... van het uitzicht bedoel ik dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalys Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Eind volgende maand (mei) naar Anathema. Komen vlak bij waar ik woon op bezoek in Dordrecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Gisteren Magnolia Electric Co. in Groningen 12 Mei Autechre, Den Haag Ik heb eigenlijk maar een hekel aan concerten. Ik laat me te snel afleiden door ander publiek of een slecht / te hard geluid. Toch ga ik er, als steunbetuiging aan mijn favoriete artiesten, regelmatig naar toe. Vaak heb ik pech, soms is een concert briljant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Eind volgende maand (mei) naar Anathema. Komen vlak bij waar ik woon op bezoek in Dordrecht. GAAF!!!! ik heb toch niet een nieuw album "gemist"??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Het optreden schijnt (binnenkort) overigens terug te zien te zijn, op www.fabchannel.com/. Er staat nu nog 'Waiting for clearance'... Het staat nu online... voor de liefhebbers... Ik kan helaas geen link posten, want het is een Flash-site... Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Volgende week 3 mei, Marillion in Utreg, 't jaarlijkse (ongeveer).. uitje met de broers.. gezelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts