Henrie Posted 27 april 2007 Report Share Posted 27 april 2007 Toch nog een link gevonden: http://www.fabchannel.com/my_dying_bride Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 mei 2007 Report Share Posted 1 mei 2007 dit was mijn night afgelopen vrijdag "Ancient Rites" http://metalshots.com/2007-04-27_AncientRi...oorn/index.html giga gaaf het concert en de site Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 mei 2007 Report Share Posted 4 mei 2007 dit was mijn night afgelopen vrijdag "Ancient Rites" http://metalshots.com/2007-04-27_AncientRi...oorn/index.html giga gaaf het concert en de site Leuk! Heb tijdens het lezen van dit draadje gelijk maar weer eens het album Fatherland uit de kast getrokken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 4 mei 2007 Report Share Posted 4 mei 2007 dan kan ik je RVBICON ( hun laatste ) ook van harte aanbevelen de linkshandige gitaarist is mijn collega Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 Kaartje besteld voor Shellac 23 mei: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalys Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 Eind volgende maand (mei) naar Anathema. Komen vlak bij waar ik woon op bezoek in Dordrecht. GAAF!!!! ik heb toch niet een nieuw album "gemist"??? Nee, er is nog geen nieuw album, maar ze zijn wel bezig. En...ik heb de kaartjes, YES !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 Kaartje besteld voor Shellac 23 mei: ziet er wel gedreven uit. welke stijl is dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Voor de mensen die het nog niet weten. Van Mirrison treedt als gast op tijdens het concert nan de Rolling Stones op 8 juni. Dit betekend waarschijnlijk dat hij ook een van de voorprogramma's gaat verzorgen. Wordt toch iets blijer van de al gemaakte kosten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Shellac = Steve Albini Heeft oa PJ Harvey en Pixies geproduced Ik twijfel trouwens ook om te gaan naar de Shellac, Vooruit evenals Wovenhand Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
turtlespeed Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Volgende week 3 mei, Marillion in Utreg, 't jaarlijkse (ongeveer).. uitje met de broers.. gezelli. Ik ga 16 mei met mijn vriendin ook naar Marillion. Ben benieuwd naar Somewere else live ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Zaterdag 14 juli gaan we naar North Sea Jazz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Morgenavond naar the Mission in de boerderij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Morgenavond naar the Mission in de boerderij. Leven die mannen nog Mss ga ik donderdag naar Wovenhand in de Handelsbeurs (Gent) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Morgenavond naar the Mission in de boerderij. Leven die mannen nog Mss ga ik donderdag naar Wovenhand in de Handelsbeurs (Gent) schiijnbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Vanavond naar de Heideroosjes geweest in LCV, was best leuk ben nu best dronken(gratis bier). Omdat ik als vrijwilliger 2 tot 3 keer per maand daar werk kom ook grtis binnen. Was best leuk, leuke mensen leuke band van welleer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Vanavond naar de Heideroosjes geweest in LCV, was best leuk ben nu best dronken(gratis bier). Omdat ik als vrijwilliger 2 tot 3 keer per maand daar werk kom ook grtis binnen. Was best leuk, leuke mensen leuke band van welleer. Wat bier al niet kan veroorzaken... hoezo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Woensdag naar Shellac in Paradiso Ik ben de laatste tijd nogal fanatiek aanbidder van Steve Albini geworden, de enige keer dat ik ze gezien heb (kende het toen nog helemaal niet) was op Lowlands in '94... (Legendarische avond, in dezelfde tent speelden toen ook Kyuss en de Melvins... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 mei 2007 Report Share Posted 23 mei 2007 Morgenavond naar Cuby and the Blizzards in het altijd overzichtelijke Vredenburg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 23 mei 2007 Report Share Posted 23 mei 2007 Vanavond naar de Heideroosjes geweest in LCV, was best leuk ben nu best dronken(gratis bier). Omdat ik als vrijwilliger 2 tot 3 keer per maand daar werk kom ook grtis binnen. Was best leuk, leuke mensen leuke band van welleer. Dronken? Ik zie het aan jouw spelling van het LVC... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 mei 2007 Report Share Posted 24 mei 2007 Woensdag naar Shellac in Paradiso. Het was Allemachtig, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Zondag maar even kijken in Utrecht bij The Arctic Monkeys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Zijn er nog forumleden die klassieke of onversterkte concerten bezoeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Zijn er nog forumleden die klassieke of onversterkte concerten bezoeken? Zo heel af en toe ga ik mijn mijn moeder naar Amsterdam naar het Amsterdamse concertgebouw orcest. Ze heeft daar 2 abonnementen op. Dat zijn meestal iets van 6 concerten per jaar, en soms ga ik mee. Al is het best een tijd geleden. Zal eesn vragen of er nog concerten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 26 mei 2007 Report Share Posted 26 mei 2007 Heb gisteren vanuit "full house" dat is het cafe wat aan de boerderij vast (hadden vroeger hun eigen ingang nu niet meer) naar Spocks Beard zitten kijken min of meer. Tja vond er weinig aan over het algemeen. Gelukkig hebben we niet betaald om naar te binnen te mogen "meneer de uitsmijter mogen wij als we alleen biertje in fullhouse gaan drinken gratis naar binnen???"en dat werkte. Het hoogte punt wat het laatste nummer vanwege 2 dingen, het was whole lotta love van led zep wat ze best aardig deden en het was het laatste nummer van de avond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts