Jump to content

Supertweeters

WanFie
 Share

Recommended Posts

Optisch is het wel subjectief lijkt me, voor de werking maakt het volgens Cock niet uit, je kan ze zelfs op een kast of zo zetten. Of er nog een grens is van hoever ze van de speakers af mogen staan weet ik trouwens niet.....

vintagemod, on 18 Jun 2016 - 6:23 PM, said:vintagemod, on 18 Jun 2016 - 6:23 PM, said:

Die vlieg gaat niet op ,te laat en trouwens het besturingssysteem waar de foto op gepubliceerd is mag gebruik maken van de foto en ook nog geheel gratis.

Mvg wol

Wat ben jij weer aan het raaskallen? De foto is van Puresound gejat uit mijn review. Men moet toestemming vragen om een foto van die site te mogen gebruiken (is wel zo netjes). Ik weet niet wat dit met een besturingssysteem te maken heeft. Alle foto's die op Puresound staan zijn eigendom van Puresound, of er is gevraagd om de foto te mogen gebruiken, maar dan is er een bronvermelding bij.

De onzin die jij hierboven ventileert, raakt kant nog wal. En als je niet weet wat moeilijke woorden zoals "besturingssysteem" betekenen, gebruik ze dan ook niet.

Ik zal het binnenkort zelf met Rob kortsluiten ;)

Edited by Sodejuu

Er word aangegeven  dat het geen geluid produceert het membraam, dus dan kun je hem gewoon achter speaker neer leggen op de grond en  eventueel nog met absorberende materialen er onder.

Mvg wol

Er zal toch zeker wel wat geluid uit komen :) 

Wiel, het is MembraaN. Voor de zoveelste keer. Borstframbozen en tietbessen bestaan niet!

De foto is trouwens niet op een door Google gehoste site gezet, dus Google is niet de eigenaar van die foto. Het enige dat Google en Facebook hebben gedaan is aangegeven in hun gebruikersvoorwaarden dat foto's die op hun social media sites geplaatst worden, zij eigenaar van die foto worden. Daar heb je voor getekend (vinkje gezet bij aanmelding). Deze foto staat NIET op social media. Is dus geen bezit van Google of Facebook of een andere grootgrutter, maar gewoon van Puresound.

BTW, Je weet niet eens de helft van wat je denkt te weten. ik ben het langzaam een beetje beu dat je telkens "domme kal" uitkraamt. Als je meent iets te weten, verifieer het eerst, voordat je het als waarheid ventileert.

Mvg,

Sodejuu, die zich langzaamaan behoorlijk aan het gezeik van Wol stoort

Edited by Sodejuu

JIJ kletst gigantisch uit je nek. (antwoord op je vraag!). Je weet er totaal niks van zo blijkt, dus hou aub op over dingen waar je niks vanaf weet.

Als je een foto van een site (anders dan van social media of andere open site) wil gebruiken, dan is het aan degene die de foto wil gebruiken, toestemming te vragen aan de eigenaar.

Als jij een stuk muziek op een cd wil gebruiken voor commerciële doeleinden, dan hoor jij toestemming te vragen aan de rechthebbende om het stuk te mogen gebruiken. Het is niet zo dat de rechthebbende er bij toeval achter moet komen dat zijn stuk gebruikt is en dan pas actie mag/kan ondernemen. Dat zou te gek voor woorden zijn. Je moet niet het paard achter de wagen spannen.

​Er is zoveel jurisprudentie over wat wel mag en niet mag , kijk eens hoe site My hiend al jaren doet ,dus jij moet niet meteen met een eigen oordeel aankomen

Wat doet My Hiend al jaren, Wol? Dat is toch de man die fotoverslagen van de Highend in Munchen maakt?

.....Heb je ook al René  op zijn duvel gegeven :D .

mvg wol

Eeuuhhmm, waarom? Voor MembraaM, ja, maar foto's kopiëren? Toen ik mijn eerste stukje over de Harmonizers op mijn eigen audiosite wilde plaatsen (wat ik uiteindelijk eerst zonder foto's heb gedaan en later van mijn tweede bezoek er wat foto's van heb toegevoegd), heb ik Ivan gevraagd of ik wat foto's van hem mocht gebruiken om het stukje wat mooier te maken (wat ik uiteindelijk dus toch niet gedaan heb). Maar zo hoort dat toch?

Ps ene uit Roermond pleitte zich ook al vrij ,dat mag ,maar de uitspraak van de rechter  is geldig.

Het zijn er inmiddels al twee. Wat is dat toch met Roermond.

• 3 weeks later...

http://www.ultrahighendreview.com/enigmacoustics-sopranino-super-tweeter-review/

Ik weet dat Harmonyzers niet als tweeter bedoeld zijn, maar in bovenstaande review herken ik we lwat van de verbeteringen die ik ook elders lees ("increasing leading edge transients, microdynamics, and spatial imaging.").  Ik lees niets over het laag echter

Ik ben gisteren bij Roger geweest en daar een demo van de Harmonizers gehad. Zonder meer een geluidsverbetering vergelijkbaar met een eerdere demo bij de Audioclub Limburg. Een paar weken geleden had Roger zijn Harmonizers naar mij meegenomen en daar voegde het niets toe. Absoluut een mooi produkt, maar zoals altijd geldt: wel even zelf luisteren in jouw situatie. Roger was trouwens bezig met een review van Frank Levin kabels. Ook een interessant produkt hoor.

Edited by carl

Het blijft natuurlijk altijd proberen met dat soort dingen Marc. Ik heb ze nu drie keer goed horen functioneren, maar helaas bij mij niet.

Edited by carl

Als het verschil niet hoorbaar is, dan is Cock er ook niet voor om het product te verkopen aan een klant. Het moet wel een upgrade zijn natuurlijk. Althans dat leid ik af uit een gesprek dat ik met 'm had over een demo met een bepaalde versterker, wat geen succes was. Hij heeft het toen ook afgeraden. Het moet gehoormatig natuurlijk wel beter gaan klinken.

Heb jij in gewerkt in een hifiwinkel 30 jaar geleden, Wol? Wel leuk hoor testen met kabels. Lijkt me al moeilijk een eerste keuze te maken uit het overgrote aanbod.

• 2 years later...
On 9/26/2015 at 6:43 PM, vintagemod said:

Wol heeft ze gehoord, Cock heeft goed zijn werk gedaan , je kunt eigenlijk niet praten over een super tweeter want het doet wat met het hele freqwentie gebied , hij laat veel kracht en lucht horen ik vond het op bepaalde gebieden beter als een ionen tweeter, ook gaat wollie eens luisteren bij Cock thuis.

Mvg wol

Wanneer kom je Wol? Neem je eigen platen mee zou ik zeggen 🙂

Wel grappig dat je dit topic weer oppakt Ivan. Ik heb de Harmonizers overgenomen van Marc. We waren er beiden van overtuigd dat het deze keer wel beter klonk. Toen ik de Harmonizers van Roger uitprobeerde viel het wat tegen. Kan best dat ik rond die tijd wat veranderd heb aan de set wat een limiterende factor was. Volgens mij was het de Pass Kloon.

Edited by carl

On 7/15/2016 at 10:30 AM, vintagemod said:

En bij Carl heb ik het vermoeden dat de bandbreedte te laag is van de versterker onder  50khz heeft het nauwelijks of  geen zin.

Die gaat gelukkig tot 100Khz ;)