spido Posted 29 oktober 2015 Report Share Posted 29 oktober 2015 (edited) Ze heeft liever iets anders om haar nek. Ergens, op de zolder van mijn kantoortje, ligt nog een oude brochure van Coral elementen. De coverfoto is die van een vrouwentorso - een heel fraaie vrouwentorso, die maar gedeeltelijk schuilgaat achter een zeer nauwsluitend vestje dat weinig te raden overlaat ten aanzien van de weelderigheid van de boezempartij - met in het fraaie diepe decolleté een gouden hanger met als juweel een heel mooi elementje. Met zo'n element kon Coral goed voor de dag komen! Edited 3 november 2015 by spido Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 29 oktober 2015 Report Share Posted 29 oktober 2015 Ergens, op de zolder van mijn kantoortje, ligt nog een oude brochure van Coral elementen. De coverfoto is die van een vrouwentorso - een heel fraaie vrouwentorso, die maar gedeeltelijk schuilgaat achter een zeer nauwsluitend vestje dat weinig te raden overlaat ten aanzijn van de weelderigheid van de boezempartij - met in het fraaie diepe decolleté een gouden hanger met als juweel een heel mooi elementje. Met zo'n element kon Coral goed voor de dag komen! U maakt mij wel héél nieuwsgierig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 oktober 2015 Report Share Posted 29 oktober 2015 Hup, scannen of er een foto van maken en aan de posting toevoegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 oktober 2015 Report Share Posted 29 oktober 2015 Hup, scannen of er een foto van maken en aan de posting toevoegen Precies: pics, or it didn't happen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2015 Report Share Posted 29 oktober 2015 Hup, scannen of er een foto van maken en aan de posting toevoegen Ik zou niet weten hoe dat allemaal moet. En eigenlijk wil ik het ook niet weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Bakker Posted 2 november 2015 Report Share Posted 2 november 2015 Ik had er graag bij willen zijn maar met het OV is het nauwelijks te doen. Helaas andere keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 2 november 2015 Report Share Posted 2 november 2015 Ik had er graag bij willen zijn maar met het OV is het nauwelijks te doen. Helaas andere keer. Met iemand meerijden wellicht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 november 2015 Report Share Posted 3 november 2015 Jack en Ivan moeten ongeveer door Beverwijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 3 november 2015 Report Share Posted 3 november 2015 (edited) Met het openbaar vervoer (trein) kun je tot het station van Boxtel komen. Van daaruit is het 5 minuten met de auto. De meesten die vanuit het noorden (A2) komen, komen bijna langs het station als je naar café Vingerhoeds rijdt. (2 minuten omrijden...) Het lijkt mij dat het dan toch wel mogelijk moet zijn dat er iemand even langs het station rijdt om een mede-forum lid op te pikken en weer weg te brengen. Kleine moeite, groot plezier Moet je wel bijtijds laten weten of je met de trein komt en hoe laat je op het station bent. Bij deze bied ik mij dan ook aan om iemand op te pikken bij het station. Edited 3 november 2015 by edwin16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 november 2015 Report Share Posted 3 november 2015 Met een kleine lift vanaf (en terug) een station naar keuze (binnen redelijkheid) wil ik ook wel komen. Maar het is nog best ver weg (ben niet zo'n planner), dus wel enig voorbehoud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 november 2015 Author Report Share Posted 3 november 2015 Het is ca. 6 km, vanaf de achterzijde van station Boxtel. Ik kom daar ook in de buurt, maar ben er 's morgens waarschijnlijk nogal vroeg en 's avonds pas weer laat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 november 2015 Report Share Posted 3 november 2015 (edited) Ik heb nog wel ruimte in de auto. Een kleine omweg geen probleem en mijn reis is van uit Ermelo. Dus als iemand mee wil rijden, geen probleem. Dat kan dus over Utrecht of over Arnhem zijn. Edited 3 november 2015 by kappa7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Bakker Posted 3 november 2015 Report Share Posted 3 november 2015 Dank voor het aanbod allemaal. Dat moet ik even overwegen. Best een behoorlijke stap om bij een 'relatief onbekende' in de auto te stappen (ik ben autistisch, vandaar). Geeft me even een weekje om er op terug te komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 november 2015 Report Share Posted 4 november 2015 Ik heb nog wel ruimte in de auto. Een kleine omweg geen probleem en mijn reis is van uit Ermelo. Dus als iemand mee wil rijden, geen probleem. Dat kan dus over Utrecht of over Arnhem zijn. En de route is over Utrecht geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Bakker Posted 4 november 2015 Report Share Posted 4 november 2015 (edited) Jeroen, op de meeting is het altijd reuze gezellig, in Amsterdam bij alex op de meeting hadden we er over, je kunt beter naar de meting gaan dan op het vorm zitten Mvg wol Ik zou niet bij Spido in die kar kruipen want volgens mij komt met paard en wagen .lol Dank je. Dat is natuurlijk wel zo. Ik realiseer me ook dat ik even moet checken of ik die dag wel vrij kan krijgen of ruilen, sinds aanstaande zaterdag heb ik er een baantje bij (je moet de hobby ergens van bekostigen ;-) ). Edited 4 november 2015 by Jeroen Bakker Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomatamot Posted 4 november 2015 Report Share Posted 4 november 2015 Ik zou niet bij Sipdo in die kar kruipen want volgens mij komt met paard en wagen .lol Dit lijkt mij toch geen paard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 november 2015 Report Share Posted 4 november 2015 2 ezels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 november 2015 Report Share Posted 4 november 2015 Dankzij de bereidwilligheid van Kappa7 kan ik ook mijn wipneus laten zien. Dus hierbij meld ik mij aan, in de hoop daarmee geen stroom van afmelders te veroorzaken. Nu zag ik in de openingspost geen tijden genoemd, of kijk ik verkeerd? En omdat ik met Kappa meekom zal ik ook blijven eten. Vegetarisch natuurlijk. Of onnatuurlijk, net zoals je dat ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 november 2015 Author Report Share Posted 5 november 2015 Dankzij de bereidwilligheid van Kappa7 kan ik ook mijn wipneus laten zien. Dus hierbij meld ik mij aan, in de hoop daarmee geen stroom van afmelders te veroorzaken. Nu zag ik in de openingspost geen tijden genoemd, of kijk ik verkeerd? En omdat ik met Kappa meekom zal ik ook blijven eten. Vegetarisch natuurlijk. Of onnatuurlijk, net zoals je dat ziet. Leuk, dat je ook komt. Ik zal de openingspost bijwerken. Qua tijd ligt er nog niks vast, wat er staat is alleen een voorstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 november 2015 Author Report Share Posted 5 november 2015 2 ezels? Ruud, kom je ook ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 november 2015 Author Report Share Posted 5 november 2015 De openingspost is bijgewerkt, mochten er nog opmerkingen zijn, dan hoor ik dat graag. http://www.high-endforum.nl/topic/14784-high-end-forumdag-2016/#entry451588 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 november 2015 Report Share Posted 9 november 2015 Ruud, kom je ook ? Ligt er een beetje aan hoe ik herstel na mijn operatie, Spido is niet de enige die "wat" heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 9 november 2015 Report Share Posted 9 november 2015 Ik heb ervan gehoord Ruud. Beterschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 november 2015 Author Report Share Posted 9 november 2015 Ik heb ervan gehoord Ruud. Beterschap. Ik nog niet, Beterschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 9 november 2015 Report Share Posted 9 november 2015 Ik weet wat het is Ruud - beterschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts