Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Widescreen Audio... Bekend mee?

Absoluut Marco !!

Zeer mooi pand, ik schat een open ruimte van vlot 100m² Heel fijn ingericht met vintage meubels en verlichting. Let ook op de USM kasten ...  :)

Zeer mooie apparatuur

Henk is een heel aangename man  (vind ik)

Komt goed... we zitten hier niet in de randstad.

Haha... Nee, want in Brabant gebeurt gelukkig nooit wat. Het is alleen maar de streek met de meeste drugscriminaliteit van het westelijk halfrond, maar verder niks aan de hand daar hoor...  :ph34r:  :D

Haha... Nee, want in Brabant gebeurt gelukkig nooit wat. Het is alleen maar de streek met de meeste drugscriminaliteit van het westelijk halfrond, maar verder niks aan de hand daar hoor...  :ph34r:  :D

Natuurlijk gebeurt hier wel wat, waar niet. Maar ik denk dat het in het buitengebied toch wat anders ligt als in de randstad. Bovendien komt die auto met spullen dan gewoon binnen te staan.

Die drugscriminaliteit uit zich hoofdzakelijk in de productie van xtc en dergelijke en niet in het gebruik.

Die drugscriminaliteit uit zich hoofdzakelijk in de productie van xtc en dergelijke en niet in het gebruik.

Het gebruik is ook het minst erge. De productie levert veel meer problemen op. Er gaat een hoop geld in om en dus zijn de belangen groot. Dus er wordt wel eens iemand omgelegd, afval wordt in de natuur gedumpt, er ontploft wel eens een schuurtje, enz...

Henrie,ze hebben over een meeting en Marco en Hans zijn de belanghebbende in de meeting waar praat Jij over moet jij toch mij eens uitleggen, ik zou als ik jouw was binnen blijven en niet met de auto rijden want dadelijk rijden ze jouw mischien van de weg af, of kijk goed uit met oversteken.

Ps een paar mooie wiet planten voorde acoustic zou niet gek zijn.

Mvg wol

Wolmans kan jij mij het verschil tussen Wartaal & Woltaal eens duidelijk maken? :(

Tomaatje, wat heeft drug met de meting te maken, meen je dat het bij jou om de hoek anders is.

Mvg wol

Misschien moet je even een paar posts teruglezen, dan weet je hoe ik hier op kwam. En nee, drugs heeft vast niks met de meeting te maken. Dat was ook totaal het punt niet...

Posted · Hidden 30 november 2015 - Misinterpretatie
Hidden 30 november 2015 - Misinterpretatie

Gelukkig mag offtopic wel als de moderator meedoet. Daar is een mooi woord voor...hypocriet.

Dat doet die snoeshaan regelmatig, mee forummen onder zijn moderator pet. Heeft die slapjanus geen eigen account? :(

Posted · Hidden 30 november 2015 - Misinterpretatie
Hidden 30 november 2015 - Misinterpretatie

Gelukkig mag offtopic wel als de moderator meedoet. Daar is een mooi woord voor...hypocriet.

Het viel me ook op. Als het maar gezellig is mag alles gewoon, Ruud, dat onderschrijft de moderator nu zelf! :)

Heren critici, mijn excuses voor de onduidelijkheid. Met een smartphone kun je nu eenmaal geen emoticons toeveoegn, dat heb ik nu alsnog gedaan. Ik hoop dat de bedoeling nu wat duidelijker is.

Om het maar gewoon te zeggen: ON TOPIC!

Moderator2

Posted (edited) · Hidden by Beheerder1, 1 december 2015 - No reason given
Hidden by Beheerder1, 1 december 2015 - No reason given

Heren critici, mijn excuses voor de onduidelijkheid. Met een smartphone kun je nu eenmaal geen emoticons toeveoegn, dat heb ik nu alsnog gedaan. Ik hoop dat de bedoeling nu wat duidelijker is.

Moderator2

Blijft dan hypocriet om je eigen lolbroekerij te laten staan. beetje consequent zijn, van u zjn wij slechts azijn gewend ;)

Edited by Pjotr
Posted · Hidden 30 november 2015 - idem
Hidden 30 november 2015 - idem

Moderator2

Je bent wel héél erg hard leers. :(

Begin eigenlijk behoorlijk het gas van jou te krijgen. 

Stop nu eens met forummen onder je moderator account!!!!! :angry:

Weet je wat, schrap mij maar  per 1-12-2015 van de lijst  dan ben ik ook mooi van jou geneuzel verlost.

U allen de ballen! :)