Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Wat nou weer...

hebben we eindelijk iemand die echt veel van weergave, muziek en jazz in het bijzonder weet, loopt ie weg. Toch niet hè.

Bedoel je Wiel/Wol? Die heeft toch duidelijk aangegeven waarom. En dat valt te respecteren.

Edited by Pjotr

Duidelijk een geval van oogkleppen moderator 2. Mijn posting en die van Thingman weghalen die wel degelijk relevant zijn en de onzin daarvoor laten staan...zielige vertoning...hypocriete bende. Wordt weer tijd voor een ban...meestal voor de klokkeluider.

Om weer een ontopic draai er aan te geven.

Over anderhalve maand is het alweer 16 januari. Daar zitten de feestdagen nog tussenin. Maw. Het wordt tijd dat we weer eens wat aan de organisatie gaan doen.

Zoals het er nu uitziet lijkt €15,- voldoende voor de koffie, zaalhuur en lunch. Ik zal iedereen op de lijst een berichtje sturen met mijn rekeningnummer en het verzoek om over te maken. Dan wordt het gelijk al weer actueler.

We hebben nu 17 mensen die na afloop mee gaan eten. Dat is een hele club, het restaurant dient dus ook besproken te worden.

16 januari is toch ook een feestdag  :)

Ik ben nog steeds benieuwd hoe laat of vroeg alles begint, want ik moet hier oppas regelen.  :(

Daar kan alleen Arden antwoord op geven. 

Eigenlijk is dat ook wel belangrijk voor de lunch.

Ik wacht dus nog even met het sturen van mijn rekeningnummer.

Maar we moeten wel verder, het is zo 16 januari.

• Members

Als we idd op vrijdagavond de spullen daar in ieder geval kwijt kunnen (zoals ik via de PB begreep), of nog mooier, al kunnen opbouwen, kan het wat mijn part al om 10 uur in de ochtend beginnen. Hangt daar dus meer van af...

Het oorspronkelijke plan was, om 11 binnenkomen met koffie én vlaai.  

Je kunt natuurlijk ook bij de lunch aanschuiven, maar dan mis je een stuk van het programma.

Vanaf Leiden ben je trouwens in 1,5 uur in Oirschot (met de auto). Met de trein 2 uur tot in Boxtel.

Sodejuu brengt de echte Limburgse vlaaien mee (zoals bijna traditie).

Als Carl ook komt, moet die zijn bas emulator meenemen, dan ben ik benieuwd of er ook een flinke bas op het speakertje van Cock er uitkomt, gewoon een simpele test.

Mvg wol

De bas compensator zal zeker laag toevoegen. Het zal niet mooi klinken omdat hij ontworpen is voor een bepaalde speaker. Zal een echt groot toeval zijn als een andere er ook goed/onvervormd op klinkt.

Dat is het punt niet. Als mantelzorger 24/7 kan ik zo vroeg niet weg. Sowieso zet ik de zorgfabriek ook in, maar toch ná het wassen, scheren, ontbijten en pillen slikken. En verder doe ik er het zwijgen toe.

Dat is het punt niet. Als mantelzorger 24/7 kan ik zo vroeg niet weg. Sowieso zet ik de zorgfabriek ook in, maar toch ná het wassen, scheren, ontbijten en pillen slikken. En verder doe ik er het zwijgen toe.

Helemaal begrepen. Maar zoals gezegd, kun je ook later aanschuiven. 

Ik hoop dat we allemaal voor de gezelligheid komen.

Van de andere kant het je toch de kans om twee systemen naast elkaar te horen. Geen wedstrijd, maar ervaren wat de verschillen zijn. Zoals gebruikelijk blijven er vier kampen over.

1. Ik ga voor de electrostaten.

2. Ik ga voor de hoorns.

3. Ik kan met beide heel goed leven.

4. Ik vind het beide maar niks.

• Members

Hans is dat tombola, de quad klinkt gericht en de hoorn ook ,een man kan maar fatsoenlijk luisteren, de rest speelt voor spek en bonen.

Mvg wol

Het Orakel heeft gesproken...

Vroeger hadden we ook een Miracle, die stond echter nog wel eens voor dingen open!