Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

• Members

Duckie,wat ben jij super dat klopt dus gewoon een class d module en dat doe hypex met nad.

Alleen hoe wil een 80 khz voeding werken op een analoge mc md.

Mvg wol

Ten opzichte van jouw schrijfstijl alhier in ieder geval zaligmakend!

Maar ehhhh, kom je nou wel of niet? Als je niet komt dan zou je dit draadje ook met rust kunnen laten lijkt mij zo?

Of ben je misschien toch van de spamsekte?

Ik neem aan dat er wel wat vegetarisch gemaakt kan worden.

Ja, dat zie ik ook op het menu, als je à la carte bestelt. Dat lijkt me wel wat.

Ik hoop dat deze reactie blijft staan. Wat ik gisteren schreef is mooi weg :-(

Ik moet helaas afzeggen, de conditie na een nierverwijdering gaat toch niet zo snel als ik zou verwachten. De reis erheen zou waarschijnlijk al te zwaar zijn. Afgelopen vrijdag de hele dag enigszins bezig geweest en daar 3 dagen van bij moeten komen. Tot mijn spijt ga ik deze dag dus missen.

Dat vergt natuurlijk wel een extra uitegebreid verslag (Mum, Ivan...??) met mooie foto's (Roger. Ivan..?) voor degenen die niet kunnen/willen/mogen komen (of gewoon geen tijd/zin/vervoer hebben).

Beterschap Ruud

Ik moet helaas afzeggen, de conditie na een nierverwijdering gaat toch niet zo snel als ik zou verwachten. De reis erheen zou waarschijnlijk al te zwaar zijn. Afgelopen vrijdag de hele dag enigszins bezig geweest en daar 3 dagen van bij moeten komen. Tot mijn spijt ga ik deze dag dus missen.

Jammer Ruud, misschien gaat het over een paar weken beter? Je blijft welkom.

Ruudje heel veel sterkte, ik rij dialyse patiënten dus ik weet ongeveer wat je meemaakt.

Mvg wol

ik hoef geen dialyse Wollie. Er is een 1 nier(+bijnier/lymfeklier(geen uitzaaiingen ) en een stukje aangetaste urineweg) weggehaald wegens nierkanker. Het herstel gaat wat trager dan ik verwacht had.

Ik mis nog de email adressen van Pjotr en Audiofreak.

Het schiet niet echt op.

Ik heb vandaag de eigenaar van Cafe Vingerhoeds gesproken en al wat afspraken gemaakt. Maar wel op basis van 36 deelnemers.

Doordat er door niet iedereen even snel gereageerd wordt, blijft het definitieve aantal aanmeldingen (betaald) wat achter.

Wanneer er hier nog mensen zijn die zich alsnog willen aanmelden... Kom maar op.