Hans van Liempd Posted 19 december 2015 Author Report Share Posted 19 december 2015 Pjotr...... Audiofreak..... Waar zitten jullie... ?? Ik heb n.l. nog steeds geen Emailadres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 december 2015 Report Share Posted 19 december 2015 Pjotr...... Audiofreak..... Waar zitten jullie... ?? Ik heb n.l. nog steeds geen Emailadres. Oh jee, Hans raakt nu al overspannen Rustig aan joh, nog bijna 4 weken te gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 december 2015 Author Report Share Posted 19 december 2015 Klop Rustig aan joh, nog bijna 4 weken te gaan Klopt, Maar ik heb het liever op tijd geregeld, zeker met Kerst en Nieuwjaar er tussenin. Op het laatst is er toch nog genoeg te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 december 2015 Author Report Share Posted 19 december 2015 We hebben er nog een aanmelding bij. Onze oudgediende Geerdie komt ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 december 2015 Report Share Posted 19 december 2015 (edited) Klop Klopt, Maar ik heb het liever op tijd geregeld, zeker met Kerst en Nieuwjaar er tussenin. Op het laatst is er toch nog genoeg te doen. Je weet het hè, 10% van het werk wordt in 90% van de tijd gedaan, de overige 90% in de laatste 10% van de tijd Maar komt in orde Edited 19 december 2015 by Pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 19 december 2015 Report Share Posted 19 december 2015 We hebben er nog een aanmelding bij. Onze oudgediende Geerdie komt ook. He superleuk. De man die indruk maakte op mijn tante Pietta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 20 december 2015 Report Share Posted 20 december 2015 Beterschap Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 december 2015 Author Report Share Posted 20 december 2015 Nóg een aanmelding. M'n broer gaat ook mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 december 2015 Author Report Share Posted 20 december 2015 Ik moet kijken voor een gatje te prikken voor die zaterdag want dat is voor wollie verlijdelijk. Mvg wol Waar blijven je "principes" nou ? Maar voor mij ben je welkom. Net als alle andere leden trouwens. In het echt vallen ze echt mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 december 2015 Author Report Share Posted 20 december 2015 Ik heb vandaag met Restaurant Knus contact gehad, 21 mensen is mogelijk a la carte ook al zal dat wat langer duren. Zie ook: http://www.dinercafeknus.nl/ Kan ik reserveren? We houden rekening met enkele vegetariërs. Een standaard menu voor de rest zou wel handig zijn. Misschien is het "shared dining menu" van € 28,50 iets? of houden we het op 't seizoensmenu van € 24,50. A la carte kan ook, maar dan moeten we er rekening mee houden dat het wat langer duurt. http://www.dinercafeknus.nl/menukaart-3/ Tegen die tijd kan de kaart natuurlijk wel verandert zijn. Maar het geeft een idee van de mogelijkheden. Reserveren? en onder welke voorwaarden ? De soepen bij Vingerhoeds worden trouwens snert en bospaddestoelensoep (vegetarisch). Daarnaast voor ieder twee broodjes lijkt me na het stuk vlaai wel voldoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 december 2015 Report Share Posted 20 december 2015 Zelf kiezen heeft mijn voorkeur. Die standaard menutjes waarin de kok zijn kusten te veel op los laat zijn aan mijn niet besteed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 december 2015 Report Share Posted 20 december 2015 Voor mij geldt hetzelfde als George. We moeten trouwens nog even hebben over de muziek. Ik stel in ieder geval voor Keb Mo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 december 2015 Report Share Posted 20 december 2015 Link!?! Anders weet ik ook wel wat obscuurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 20 december 2015 Report Share Posted 20 december 2015 Pjotr...... Audiofreak..... Waar zitten jullie... ?? Ik heb n.l. nog steeds geen Emailadres. Hahaha, ik zit gewoon thuis !!! Hans, je hebt een PB. Ik ben er en eet ook mee (a la cart graag). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 december 2015 Author Report Share Posted 21 december 2015 Voor mij geldt hetzelfde als George. We moeten trouwens nog even hebben over de muziek. Ik stel in ieder geval voor Keb Mo. We hebben ook al het vergelijk tussen Adele en Shirley Horn. Maar dit heeft eigenlijk niks met het luidsprekervergelijk te maken. Keb Mo kan, maar vind ik wat gladjes geproduceerd. Ik zou eerder voor Hans Theesink gaan wanneer het blues moet zijn. Die gitaar en stem klinken toch net wat realistischer. Of Doug Mcleod. Voordeel voor mij is, dat ik deze beide ook live gehoord heb. Maar een stuk klassiek moet er toch ook zeker in. Mét piano en een massaal symfonieorkest of een koor. En wat klein werk. iets singer-songwriters b.v. Maar ook muziekstukken die uitblinken door hun natuurlijkheid van opname. Ik bedoel dan b.v. een live opname waarin de sfeer goed is opgenomen. Of......? Kom maar met voorstellen.!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 Kleine correctie Hans, het zijn 2 soorten verschillen. 1) De verschillen qua opname van diverse tracks van Adele laatste CD. B.v. 1, 4 en 10 2) De verschillen in dynamisch bereik, tussen Adele Laurie Blue Adkins en Shirley Horn. Lijkt me juist ideaal materiaal, voor een luistertest Als je al Jazz met Pop kun vergelijken Beide muziek die ik mooi vind en waarvan ik vind dat je dat gewoon moet kunnen afspelen. Ik kan eventueel mooi opgenomen studio materiaal meenemen b.v. van Paul Berner band. Als je 24bit wav 96Khz kunt afspelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 december 2015 Author Report Share Posted 21 december 2015 Kleine correctie Hans, het zijn 2 soorten verschillen. 1) De verschillen qua opname van diverse tracks van Adele laatste CD. B.v. 1, 4 en 10 2) De verschillen in dynamisch bereik, tussen Adele Laurie Blue Adkins en Shirley Horn. Lijkt me juist ideaal materiaal, voor een luistertest Als je al Jazz met Pop kun vergelijken Beide muziek die ik mooi vind en waarvan ik vind dat je dat gewoon moet kunnen afspelen. Ik kan eventueel mooi opgenomen studio materiaal meenemen b.v. van Paul Berner band. Als je 24bit wav 96Khz kunt afspelen Op een CD speler gaat dat in ieder geval niet. Ik zou het wel kunnen converteren naar CD kwaliteit en op een CD branden. Via We transfer kun je me dat bestand sturen. Shirley Horn is in ieder geval geschikt voor het vergelijk, de opname van Adele ken ik niet, maar wanneer je denk dat dit geschikt is, nemen we die gewoon mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 december 2015 Members Report Share Posted 21 december 2015 Als ik het goed zag neemt Hans een CD speler mee, ik neem aan dat Theo digitaal demonstreert? Als Cock en ik toch een hele set mee moeten zeulen, dan kan de Audio Research CD speler van Cock er eventueel ook nog wel bij, maar dat is geen must. Zie het maar als een optie (die streaming zooi ga ik mijn vingers niet aan branden)...In elk geval, Dance Macabre is denk ik wel een hele goede, de versie op de Crystal Cable cd is erg, erg fraai. Biedt prima mogelijkheden voor een vergelijk. Moet op de electrostaten ook goed te doen zijn schat ik zo.Van mijn Boris Blank Electrified box heb ik bijna alle nummers ook op cd, dat zou dus ook moeten kunnen. Mijn Flamingo Fever en Jim Keltner gebruik ik eventueel wel als men wil horen wat hoorns echt kunnen, het Adele geneuzel mogen jullie dan mooi draaien tijdens 1 van mijn (vele) rookpauzes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 december 2015 Author Report Share Posted 21 december 2015 Wanneer Cock zijn cd speler toch meebrengt, laat ik de mijne thuis. Die van Cock klinkt in ieder geval meer dan prima. Theo komt met de Audiolab spullen. Daar zal ook wel een CD speler bij zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 Aan alleen die mij steun betuigt hebben, bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 december 2015 Author Report Share Posted 21 december 2015 (edited) De CD speler van Cock is meer dan goed. Ik laat mijn CD speler dan mooi thuis.Theo brengt de spullen van Audiolab mee, daar zal ook wel een CD speler bij zitten. Edited 22 december 2015 by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 In elk geval, Dance Macabre is denk ik wel een hele goede, de versie op de Crystal Cable cd is erg, erg fraai. Biedt prima mogelijkheden voor een vergelijk. Moet op de electrostaten ook goed te doen zijn schat ik zo. Goede keuze, dit is voor mij het nummer waarom ik naar Maggies ben gaan luisteren. zou op electrostaten dus ook erg goed moeten gaan. het Adele geneuzel mogen jullie dan mooi draaien tijdens 1 van mijn (vele) rookpauzes... Ik denk dat ik spontaan ga beginnen met roken dan. hoef ik tenminste niet naar adele te luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 het Adele geneuzel mogen jullie dan mooi draaien tijdens 1 van mijn (vele) rookpauzes... Dan kunnen we die set eens echt aan de tand voelen. I.p.v. die tingeltangel muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 Ach, een goede indruk van een set krijg je toch pas bij mensen thuis. Dat gaat eigenlijk niet goed met zo'n set-up wisseling en met ieder wat wils. Zo'n forumdag zie ik toch meer om nader met elkaar in contact te komen. Maar wie zich druk wl maken, ook goed W.d.b. was het vorig jaar eigenlijk erg goed geregeld met een goed voorbereide demonstratie van Music2.en AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 december 2015 Report Share Posted 21 december 2015 (edited) Inderdaad, maar een 1e indruk vaak wel. Ik vind het sympathiek van Marco dat we het gewoon mogen draaien. Terwijl Music2 eigenlijk puur analoog is en dit eigenlijk :"geneuzel is tussen Hans en mij" Kom ik halverwege tegemoet, door de LP te kopen en mee te nemen. Die is volgens "kenners" wel fatsoenlijk opgenomen, dan kan iedereen ook zijn digitale dingen thuis laten. Edited 21 december 2015 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts