Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik dacht dat we muziek bedoelden?

Alleen omdat jij het geen leuke muziek vind, wil dat nog niet zeggen dat het geen muziek is. Ik durf zelfs wel te stellen dat de muziek van Opeth een stuk creatiever, afwisselender en beter in elkaar geknutseld is dan wat er bijvoorbeeld op die Hear-cd aan pop-muziek te horen is... <_<

Edited by Henrie

Blijkbaar kom je nooit op audioshows, want daar worden dergelijke cd's werkelijk helemaal aan gort gedraaid. Zo erg zelfs dat je nog liever naar een AM radio uitzending wil luisteren dan naar die uitgemolken albums. Blijkbaar gaat het bij de meste menssen zo, dat als ze iets hebbendat ze kenne, ze het ook goed vinden. Ik zie een vergelijk met de TOP2000, waar je ook alleen maar numers in terug vindt die niet meer aan te horen zijn omdat ze zo vaak gedraaid zijn. Zo'n lijst staat vol met troep, terwijl er ook goede nummers van die artiesten te vinden zijn. Alleen zijn die nooit als single uitgekomen, of op de radio gedraaid.

Ik moest het ff kwijt.

Goede muziek kan niet vaak genoeg voorbij komen. Daarmee doel ik op Hugh en niet op de Stop2000

Ik heb eigenlijk niets te zoeken op shows. En ook niet op een forum dag. Maar ik wens u allen donders veel genot!

Edited by goodtube

Ik heb eigenlijk niets te zoeken op shows. En ook niet op een forum dag. Maar ik wens u allen donders veel genot!

Heb ik jou niet gezien bij de Heardag hier in Leiden toen Miracle iets liet zien van elementafstelling? Dat was bij Sense of Music.

We gaan toch in de eerste plaats LS vergelijken en niet samen besluiten wat mooie muziek is. Ik ben altijd voor bekende nummers inderdaad omdat ik dan nog een beetje vertrouw op mijn audio geheugen.

We gaan toch in de eerste plaats LS vergelijken en niet samen besluiten wat mooie muziek is. Ik ben altijd voor bekende nummers inderdaad omdat ik dan nog een beetje vertrouw op mijn audio geheugen.

WE gaan inderdaad luidsprekers vergelijken, maar het is wel handig gebleken om de vergelijkingsmuziek vooraf uit te zoeken. Je bent zo een uur verder voordat je een setje hebt. Maar de genoemde nummers van de Hear CD zijn prima. Eventueel aangevuld/uitgewisseld met enkele andere nummers. Meer dan 6 nummers moeten het volgens mij niet zijn. Beter 6 nummers en kunnen onthouden, dan een kermis van veel te veel nummers.

Er is overigens alle kans geweest om de Hear CD te downloaden.

Edited by Hans van Liempd