Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik zit vanaf afgelopen maandag ziek thuis met de griep en het wordt er niet beter op. Ik weet niet of ik zaterdag op de meeting aanwezig zal/kan zijn.

Hij is heel taai, die griep begrijp ik van andere collega's.

Edited by Ivan10

Ik zit vanaf afgelopen maandag ziek thuis met de griep en het wordt er niet beter op. Ik weet niet of ik zaterdag op de meeting aanwezig zal/kan zijn.

Hier nog eentje. Niet echt griep maar wel met een zware verkoudheid met bijbehorende zondvloed en opgezette lymfeklieren. Zondag ook nog een familiedagje waar het nodige aan georganiseerd moet worden. Kans is erg klein dat ik zaterdag naar Oirschot kom.

• Members

Dit is de normale gang van zaken naarmate de dag meer in zicht komt. Ziekte hoort er helaas ook bij, dat laat zich niet afdwingen...

Wel nog een kleine update van onze kant, gisteren teruggekomen uit Duitsland, de nieuwe Genuin FS3.2 luidsprekers staan in te spelen bij Cock thuis. Ze speelden koud uit de doos al zo goed dat we maar hebben besloten te gokken dat ze zaterdag genoeg ingespeeld zullen zijn. In principe dus de hoornspeaker voor aanstaande zaterdag:

IMG_2960_zps5xilozmr.jpg

Dit is de normale gang van zaken naarmate de dag meer in zicht komt. Ziekte hoort er helaas ook bij, dat laat zich niet afdwingen...

Wel nog een kleine update van onze kant, gisteren teruggekomen uit Duitsland, de nieuwe Genuin FS3.2 luidsprekers staan in te spelen bij Cock thuis. Ze speelden koud uit de doos al zo goed dat we maar hebben besloten te gokken dat ze zaterdag genoeg ingespeeld zullen zijn. In principe dus de hoornspeaker voor aanstaande zaterdag:

IMG_2960_zps5xilozmr.jpg

Ziet er gaaf uit. Lijken zo gefotografeerd wel Open Baffles  :D.

Ik heb nog tig naambordjes uit een obscuur verleden. Ksn er wel eentje vsn MS opdoen.

Vermoedelijk is het wat teveel gevraagd van ons of hun clubje om die dingen te maken. Enfin, gewoon je mond opendoen en vragen staat vrij. NIET TIJDENS DE LUISTERSESSIES!

Die zijn ook lekker.

Ik wens de heren beterschap.

Dank je wel.

......Enfin, gewoon je mond opendoen en vragen staat vrij. NIET TIJDENS DE LUISTERSESSIES!

Zal ik je maar niet lastig gaan vallen met gehoest, geproest en genies. Dat laat zich niet afdwingen.

We hebben er nog een deelnemers bij. Iemand van de audioclub is eerder terug van z'n vakantie en komt alsnog. Maar ik verwacht dat er nog meer last minuts af- en aanmeldingen gaan komen. Hopelijk blijft het aantal in evenwicht, anders hebben over of komen te kort.

Aanmeldingen in de plaats van de zieken zijn nog welkom, dan kan ik het finacieel ook weer kloppend krijgen en het overgemaakt bedrag terug storten.

Morgen stuur ik de infomatiebrief nog een keer, er staan n.l. een paar kleine foutjes in.

Ok Carl dan weet ik hoe ik jou moet vinden uit de weg moet gaan :P Maar even zonder gekheid naast het forum zijn ook nog 10 tallen anderen van de Audio club.

Mannen hadden weinig last van Bernard. Hij wilde nog wel eens vrouwen in de billen knijpen. Overigens sprak ik laatst een vrouw die het jammer vond dat ze er tegenwoordig zo weinig last van had.

Dit is de normale gang van zaken naarmate de dag meer in zicht komt. Ziekte hoort er helaas ook bij, dat laat zich niet afdwingen... Wel nog een kleine update van onze kant, gisteren teruggekomen uit Duitsland, de nieuwe Genuin FS3.2 luidsprekers staan in te spelen bij Cock thuis. Ze speelden koud uit de doos al zo goed dat we maar hebben besloten te gokken dat ze zaterdag genoeg ingespeeld zullen zijn. In principe dus de hoornspeaker voor aanstaande zaterdag:IMG_2960_zps5xilozmr.jpg

Hoe maken ze die twee kleuren hout nu zo Marco?

• Members

Hoe maken ze die twee kleuren hout nu zo Marco?

Dit is het echte Ebbenhout Carl. Iedereen denkt altijd dat Ebbenhout zo duur is, nou, dat komt omdat ze die lichte delen er dan tussenuit halen en alleen het zwart overlaten. Je gooit dus een groot deel van het hout weg. Thomas Blumenhofer vindt dat een zonde, dus kwam hij hiermee. Wat wel grappig is, in eerste instantie dacht iedereen dat ik gek was met deze variant, het is dus 1 van de beter verkopende afwerkingen gebleken, al helemaal in de US. Meerdere merken komen nu ook ineens met Makassar afwerking (zo heet deze afwerking officieel) die zijn alleen nog vaak, heel laf overigens, als een soort Zebrano uitgevoerd.

Forumlid Ove Rickland speelt overigens met de Genuin FS2 in deze afwerking...

Edit: er is nog een speciale uitvoering, White Makassar, in deze uitvoering zal het nieuwe Blumenhofer topmodel op Munchen gaan worden geintroduceerd. Dat nieuwe topmodel mag ik nog niets over zeggen, wel aangaande dat White Makassar, dat ziet er dan (wederom op een FS3.2) als volgt uit:

blumenhofer-genuin-fs3.jpg