carl Posted 14 januari 2016 Report Share Posted 14 januari 2016 Ben benieuwd hoe ze er "life" uitzien Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 januari 2016 Author Report Share Posted 14 januari 2016 Ben benieuwd hoe ze er "life" uitzien Marco Ik ben vooral benieuwd hoe ze klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 januari 2016 Members Report Share Posted 14 januari 2016 Ik ben vooral benieuwd hoe ze klinken. Tja, Cock heeft zijn Keffies de deur al uitgeschopt, en dat tijdens de inspeelperiode... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 januari 2016 Author Report Share Posted 14 januari 2016 Tja, Cock heeft zijn Keffies de deur al uitgeschopt, en dat tijdens de inspeelperiode... Dan ben ik as zaterdag extra benieuwd, die klonken toch wel heel erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 januari 2016 Members Report Share Posted 14 januari 2016 Als het in de ruimte in Oirschot doet wat het nu bij Cock thuis doet, gaan er een paar niet goed worden. Het hangt dus ook een beetje van de ruimte af, maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2016 Report Share Posted 14 januari 2016 Hoe vaak gebeurt het dat je bij een live uitvoering 'niet goed wordt'? Heb dat bij klassiek nooit meegemaakt, wel dat de tranen in mijn ogen schoten. Een ´één keer viel ik zowat flauw na een lange zit. Ben nooit naar Rammstein geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 januari 2016 Report Share Posted 14 januari 2016 Ik moet zeggen dat de opperste staat bij mij toch was een balletuitvoering van "het zwanenmeer" met zo'n orkest eronder. Zeker met mijn dochters die allebei op ballet zaten was dat fantastisch. En van Astrid Seriese op mijn installatie werd ik trouwens ook wel opgewonden. Ik denk niet dat Marco dat ballet of Astrid Seriese kan vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2016 Report Share Posted 14 januari 2016 Nou ja, we gaan het beleven, met Sjef van Oekel of niet. Vind die spiekers wel prachtig om te zien hoor, mogen bij mij zo op zolder. Vrees alleen dat je je er een breuk aan tilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 januari 2016 Members Report Share Posted 15 januari 2016 Carl, gewoon inkleuren,ik mis alleen nog een tijger vel . En de eerste modellen zijn de beste daarna wordt het commercieel en daar wordt kwaliteit ingeboet, dat zie je bij veel bedrijven, dan gaat het om productie oftewel volume produceren en omzet snelheid. Mvg wol Tuurlijk Wol, bral maar lekker door... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 januari 2016 Members Report Share Posted 15 januari 2016 Vrees alleen dat je je er een breuk aan tilt. Valt reuze mee, het zijn best kleine speakertjes. Nog geen meter hoog en met 25 kg per stuk schoon aan de haak ook een keer een verademing met sjouwen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 En de eerste modellen zijn de beste daarna wordt het commercieel en daar wordt kwaliteit ingeboet, dat zie je bij veel bedrijven, dan gaat het om productie oftewel volume produceren en omzet snelheid. Mvg wol Het ene moment moeten we (DAC's) in duizendtallen produceren en het andere moment gaat de kwaliteit lijden onder massaproductie. Make up your mind, Wol :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Lijkt me uberhaupt moeilijk om de kwaliteit constant te houden. Ook in kleine series. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 januari 2016 Members Report Share Posted 15 januari 2016 Wol, wederom raakt je commentaar kant nog wal, heb je het zoals altijd over verschillende dingen, snap je er helemaal niets van en ben ik er behoorlijk klaar mee. Als je hier commentaar wilt spuwen, prima, maar dan alleen als je zaterdag langs komt. Zo niet wil ik je in dit draadje (en alle andere draadjes waar je uitsluitend met internetwijsheid komt) niet meer zien tenzij je commentaar kan leveren gebaseerd op praktijk. En dan niet die van 30 jaar geleden, maar over het product wat je op dat moment wenst af te branden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 januari 2016 Author Report Share Posted 15 januari 2016 Van mij kan 't, er is gisteravond n.l. nog een afmelding gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 (edited) Zit er een Sonore Audio toepassing - lees input van Cock - in de nieuwe Blumenhofer luidspreker? Edited 15 januari 2016 by Ivan10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Wollie moet komen!!! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 januari 2016 Members Report Share Posted 15 januari 2016 Zit er een Sonore Audio toepassing - lees input van Cock - in de nieuwe Blumenhofer luidspreker? Nee, gewoon een splinternieuwe standaard fabriek af FS3.2. Er komt wel een set Harmonizers (meerderen, dan kan dit eventueel ook nog op de Quadsworden ingezet) mee. Een Sonore edition zit trouwens in de pipeline. Thomas Blumenhofer overweegt namelijk de Harmonizers te gaan integreren, alleen hoe.... Dat zit nog in de tekenfase. Duurt dus nog wel even... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 25 kilo vind ik best meevallen. Misschien had ik die Diapasons Dynamite (?) wel in mijn achterhoofd. Die wegen iets van 125 Kg. Zal de naam wel verkeerd hebben. Ruud Jonker besprak ze in de laatste ME. En deze van jou vind ik bloedjemooi om te zien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 januari 2016 Author Report Share Posted 15 januari 2016 Ik heb toch duidelijk gemaakt dat ik zaterdag niet komt. En Marco wonderen bestaan niet. Er zijn goeroes die vragen 300 tot 600 euro ,s , voor een ingegoten filtertje op je luidspreker tussen de plus en de min , en wat zit erin een styroflex en een weerstand eventueel aan gevuld met een spoel. En het kamertje zit ook nog vol met die goeroes aanhangers, dat is toch bezeikte boel voor zo, n prijs. Mvg wol Mvg wol Hoi Wol, je komt of je komt niet, maar stop met het vervuilen van dit topic met niet ter zake doende verhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 januari 2016 Author Report Share Posted 15 januari 2016 De vlaaien zijn besteld, en alles is geregeld. Theo Wubbolts van Quad-raad heb ik nog gesproken, hij wil gebruik maken van de tweede pauze om 15:00 uur om z'n spullen in te pakken. De derde sessie is dus zonder Quads. Daarna dus nog extra aandacht voor de set van Music2-Sonore. B.v. met de Feickert draaitafel en het Hana element? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Daarna dus nog extra aandacht voor de set van Music2-Sonore. B.v. met de Feickert draaitafel en het Hana element? Lijkt mij wel wat. Ben nog aan het uitvogelen wat de karakteristieken zijn van mijn nieuwe phonotrap, maar de Hana heeft mijn nieuesgierigheid gewekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 (edited) Zijn er trouwens mensen die op het station in Boxtel opgehaald en teruggebracht willen worden.? Dan kunnen we dat het best vooraf regelen. Laatste kans... Zijn er nog mensen die opgehaald moeten/willen worden vanaf het station in Boxtel. Ik kom er praktisch langs en het is geen moeite om even iemand hier op te pikken. Stuur me even een PM als je opgepikt wil worden. Edited 15 januari 2016 by edwin16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Ik hoop dat ik op tijd er ben, maar ik kom zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Marc en ik zullen zeker wat later zijn. Ik verwacht om 11:30 er te kunnen zijn. Hopelijk net optijd voor de eerste ronde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 15 januari 2016 Report Share Posted 15 januari 2016 Mensen kinderen jullie lopen te kissebissen. Haantjesgedrag...kan dat niet in een PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts