Jump to content

High-End Forumdag 2016

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Volgens mij moet je het wel heel bond maken om van dit forum afgeschopt te worden. Dus wat nu "volwassenheid?" Waarom moet dat van één kant komen?

Ik probeer altijd te verzoenen Jack - zit kennelijk in mijn ambtelijke genen.

Ga je nu de moraalridder spelen Jack? Het gaat over de forumdag en niet het forumgekift. Carl heeft w.m.b. gelijk. Waarom zou dat in het duister moeten? Ber en Wil zijn in het echt prima mensen.

Je snapt het ook echt niet he. Je kan zoiets niet zomaar roepen zonder eerst overleg met de betrokkenen. Stel dat ik van dit forum verbannen ben dan weet ik niet of wel zin heb om met degene "gezellig"  op een forum dag wil samen zijn.  Omgekeerd geldt ook,  ik kan me voorstellen dat de moderator en beheerder zo' n situatie ook niet prettig vinden.  Dat heeft niks van doen met wel of niet aardig vinden van mensen. Maar met tact.  

Je snapt het ook echt niet he. Je kan zoiets niet zomaar roepen zonder eerst overleg met de betrokkenen.

Volgens mij komen ze wel eens bij de Brabantse Audioclub vandaar. Ik zie ook wel dat ze hier moeilijk handhaafbaar waren. Aan de andere kant moet er in persoonlijke zin ook een keer zand over.

dat gaat dus weer niet over de forumdag maar over de eerder gepasseerde controverses hear.

Begrijp me goed, ik vond RAVON een kwestie van 'leren omgaan met'. Een pur sang debater van zondagsschool. Bekwaam in het scheppen van strijd, aangenaam was het zelden. Wellicht is het leven niet bedoeld aangenaam te zijn.

dus nou maar ECHT over naar de forumdag.

Edited by robx

• Members

Laten we het over 2 kansen maar niet hebben, de 3e en 4e zijn hier namelijk ook al regelmatig de revue gepasseerd.

Om dit even kort en krachtig in de kiem te smoren, en ik baal idd dat ik weer in deze positie wordt gemanoeuvreerd: Nee!

Forumdag maar weer?

O, Cock en ik eten uiteraard ook mee, waar dat dan ook gaat plaatsvinden, en ja, de ULH's komen ook mee. Kunnen we ze zelfs nog op de electrostaten aansluiten!